Obserwatorzy

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Potrójna sztaluga i kartka przestrzenna

Witam Was

Dziś praktycznie kończę styczniowe zabawy dwoma kartkami. Jako pierwsza kartka na V edycję zabawy u UliK. W styczniu Ula zaproponowała kartkę bożonarodzeniową w której miał się znaleźć kolor czerwony i miś. Dla chętnych kartka miała mieć format potrójnej sztalugi. Szczegóły znajdziecie TUTAJ


Udało mi się spełnić wszystkie kryteria, a więc moja kartka jest w formie potrójnej sztalugi, ma misia i kolor czerwony. Robiło mi się bardzo przyjemnie, aczkolwiek nie będzie to moja ulubiona forma, jest bardzo papierożerna  :-)

A poniżej już to co udało mi się stworzyć.





Drugą kartkę zrobiłam na kolejne, #15 już wyzwanie z gięcia i cięcia u Ewy. Szczegóły i kursik na kartkę przestrzenną znajdziecie TUTAJ.


Kartka w sumie prosta do zrobienia , ale też chyba jest to u mnie jednorazowa kartka. Jestem chyba w temacie kartek tradycjonalistką. Zawsze mam problem co na takiej kartce przestrzennej umieścić. Tym bardziej że moje kartki są głównie z haftem, który nie wymaga wielu dodatków. 
Moja kartka jest odwrotna niż ta, która zaproponowała Ewa. To co u Ewy jest przodem u mnie jest tyłem i ma przyklejone życzenia. Natomiast to co Ewa ma na tyle u mnie jest przodem. A kartka prezentuje się tak





No i takim sposobem zakończyłam styczniowe zabawy do których się zgłosiłam.  Cieszy mnie to ogromnie bo przez kolejne 10 dni nic nie muszę tylko mogę :-):-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za Wszystkie sympatyczne komentarze pod poprzednim postem.





48 komentarzy:

  1. Obie kartki są prześliczne, choć ja chyba nie zostałam stworzona do dziwnych form, nad czym ubolewam oglądając wasze prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, ale dla mnie też byłyby jednorazowym występem;) Też, jak Ty, wolę tradycyjne.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie kartki.
    Moja do Ewy też jest odwrócona, bo jakoś tak mi bardziej ta forma pasowała, ale to chyba też będzie jednorazowy produkt.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle nic nie musisz Aniu:) :) :) kartki bardzo ładne, potrójna sztaluga przede mna ale tego sie obawiałam ze jest papierozerna ...:) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki. Zajączek wielkanocny prześliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, co post, to pokazujesz coraz piękniejsze kartki!! Ale cuda!! Te grafiki są przepiękne i już tęsknie za Bożym Narodzeniem, a to jeszcze rok :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze karteczki Aniu, oj nie potrafiłabym wybrać najpiękniejszej. Na emeryturze zawojujesz rękodzielniczy świat.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki bardzo optymistyczne, kolorowe, aż miło na nie popatrzeć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kartki moja faworytka to ta z kotkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe są Twoje składaczki Aniu. Ja też przywykłam do tradycyjnych kartek z haftem ale mam nadzieję zrobić tą potrójną sztalugę. A papierożerne kartki ostatnio u mnie mają łaskę bo wykorzystuję papiery, które mi zalegają na półce ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahaha.... Aniu Ty przez 365 dni w roku nic nie muszisz, wszsytko możesz ;)
    Piękna sztaluga :) Nistety takie kartki pożerają więcej papieru, ale są efektowne ;) COś za coś, nie da się zjeść ciastka i mieć ciastko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam wrażenie , Aniu, że Tobie po prostu karteczki wychodza ot tak! ja to się namęczę przy tych kombinowanych :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. To żebyś Aniu mogła jak najwięcej :) Fajne karteczki stworzyłaś. Ja mam zawsze ten sam problem, co umieścić na kartkach, więc pozostaję przy zwykłej formie najczęśniej kwadratowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, znowu pokazałaś rewelacyjne prace! Zachwycam się nimi!!! Ja odpuściłam karteczkowanie, będę teraz tylko oglądać i podziwiać. Zero inspirowania, to nie dla mnie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki :) Miś jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stworzyłaś cudeńka. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i nie wiesz jak zapełnić te składaczki, ale moim zdaniem ze świątecznym zającem poradziłaś sobie fantastycznie !Ale to prawda, hafty są zachwycające i nie potrzebują dodatkowych ozdób :-)Dlatego bardzo się cieszę, że pozostałaś z nami w składaczkowej ekipie i inspirujesz dalej :-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu jestem pod wrażeniem. karteczka wyszła zajefajnie i choc jak piszesz pożera sporo papieru, to było warto. Podobnie jak Ty, co do kartek to wole tradycyjne formy, ale nigdy nie wiadomo czy czasem kiedyś umiejętność stworzenia właśnie takiej przestrzennej formy się nie przyda. Brawo Ty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są,nie mam pojęcia jak je robisz, ale wyglądają bardzo efektownie.😊

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna :)też nie jestem jakąś fanką ale efekt jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu obie kapitalne są! świetne formy, świetne dodatki i świetna kompozycja z kolorystyką! Odpoczywaj. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie pobawiłaś się przestrzenią, ale Twoje dylematy dotyczące kartek przestrzennych są podobne do moich. Masz racje, haft nie wymaga wielkiej oprawy, sam w sobie stanowi sedno.Jednak czasem warto wyjść poza strefę komfortu i nieco poeksperymentować.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy się nic nie musi, tylko może :) piękne kartki, a że uwielbiam kolor czerwony, to misiową tulę mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne karteczki, dodatkowe brawo bo składaczki wymagają wiele pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki. Mam wrażenie, że są bardzo skomplikowane do wykonania

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne, barwne i radosne kartki, pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba składaczki są przepiękne.Świetne kompozycje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super karteczki ! Obydwie :) Zawsze podziwiam takie skomplikowane formy kartek, ale jak już robię, to najczęściej wychodzą mi takie zwykłe :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne karteczki, takie niezwykłe. Interesująca forma i tylko dla mistrzyń:) Widać, że forma kartki wymaga wytrwałości w robieniu.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kartki. Sztalugową zrobiłam ( nawet jedną bazę mam w zapasie), ale tę do Ewy nie będę robiła. Dla mnie te jej przestrzenne są za bardzo wydumane i chyba do wysyłki potrzebna jest też instrukcja obsługi. Jednak po ozdobieniu, tak jak u ciebie są śliczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne kartki :)
    Podziwiam takie kartki, ale sama się na takie nie pokuszę, chociaż nie mówię, że NIGDY. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie sobie poradziłaś Aniu z tym składaczkiem, jest bardzo efektowny. Potrójna sztaluga również wygląda pięknie, miś jest słodziutki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocze. prześliczne te składaczki. To prawda że są papierożerne, ale efekt wow! Więc chyba czasem warto coś innego zrobić, i pokombinować. Usciski i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne kartki. Ja też wolę tradycyjne formy. Serdecznie zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocza, kolorowa i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie kartki wyglądają wspaniale. Widać ile przy nich zabawy w klejenie i zaginanie, ale efekt wyszedł ciekawie.
    Mnie też bliżej do tradycyjnych, prostych baz. Jak sama piszesz haft nie potrzebuje za wielu dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak ja bym chciała nic nie musieć, tylko móc - tak w ogóle w życiu... Podobają mi się formy kartek, jakie proponuje Ewa, ale podobnie jak Ty, miałabym problem z ich ozdobieniem. Ty natomiast w obu przypadkach świetnie sobie poradziłaś i stworzyłas piękne kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spodobało mi się określenie "papierożerne" ;))))
    Można by było pomyśleć, że pomocne w recyklingu ;P

    Bardzo fajnie wyszły te składaczki.
    Podziwiam wenę i siły, bo sporo tych zabaw

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawe karteczki Aniu:) Ta sztalugowa z misiem wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu, świetne karteczki i podoba mi się pomysł na odwrócenie tyłu i przodu w składaczku Ewinki. Masz rację - potrójna sztaluga pochłania ogrom papieru jak na jedną kartkę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne i urocze karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej, takie sztalugowe i rozkładane to dla mnie wyższa szkoła jazdy :D podziwiam, że je skonstruowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne karteczki Aniu;)Pozdrawiam Cię;)Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ooo to już wyższa technologia 🤣🤣🤣 Z którą Ty Aniu poradziłaś sobie zawodowo !!! Brawo 👏 Pięknie
    Miłego weekendu Kochana 😘

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...