Obserwatorzy

sobota, 18 kwietnia 2020

Zając w gęstwinie tulipanów

Witam Was

Tytuł trochę dziwny, tym bardziej że Wielkanoc już była, ale kto się bawi ze Splocikiem w Rękodzieło i przysłowia się chyba nie dziwi.



Na kwiecień do wyboru są dwa przysłowia


1. Zając nie zginie, jeżeli pozostanie w swej gęstwinie. 

2. Nadzieja jest kotwicą świata.

Dziś moja interpretacja pierwszego z nich.  Nie wiem czy uda mi się zinterpretować drugie bo jakoś pomysłu brak.

Tym razem będzie tylko kartka ale oczywiście haftowana krzyżykami.  Sam hafcik przedstawia zajączka który ukrył się w gęstwinie tulipanków i na pewno nie zginie, poczeka na wysłanie w pudełku  na następny rok :-)  



  I wielkanocna karteczka z zajączkiem


No ale Wszyscy mnie przecież znają to nie może być praca tylko na jedna zabawę :-)

 Na kartce są tulipanki wyszyte i na wykrojniku, jest kolor czerwony w dużych ilościach i nawet w górnym lewym rogu znalazły się serduszka a więc karteczka poleci też do mojej zabawy 


Kartka jest wielkanocna i jest haftowana a więc leci na hafciarska zabawę do Uli



Sponsorem tego wyzwania jest firma  https://www.needleart.pl/



A że jest na niej zając , tudzież królik wg życzenia więc posyłam ją również do Świrów Rękodzieła na kwietniowy konkurs "Wielkanoc z królikiem"



Zdaję sobie sprawę, że taka jedna kartka nie ma szans na wygraną z innymi cudnymi pracami, ale przynajmniej zrobi "tłok" w zabawie. Poza tym kto nie gra ten nie wygrywa  i tego się będę trzymać. :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, dziękuję że tak licznie mnie odwiedzacie i dobre słówko zostawiacie. Życzę Wszystkim zdrówka przede wszystkim i pogody ducha w tym trudnym dla nas czasie. 





32 komentarze:

  1. Wspaniała interpretacja .Zajączek czy królik jest cudowny. Udało się połączyć tyle zabaw. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki króliczek i piękna ramka z motywem tulipanów:-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna karteczka Aniu. Śliczny zajączek, piekne kolorki i jak świetnie dopasowana ramka z tulipanami. powodzenia w wyzwaniach CI życze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie , połączyłaś tyle zabaw, a to też wymaga pomyślunku, i masz rację kto nie gra ten , nie wygrywa, a dla mnie haft krzyżykowy to prawdziwe rękodzieło

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy jest ten Twój zajączek, śliczny i do twarzy, albo do pyszczka, mu w tych tulipanach. Powodzenia w wyzwaniach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zając uroczy a ta czerwień na kartce zdecydowanie dodaje mu śmiałości. Moje tulipanki ogrodowe kot z psem przytulili więc z przyjemnością Twoje podziwiam i chyba czas najwyższy o swojej wersji pomyśleć.Buziaki Aniu i powodzenia w zabawach😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka Aniu i połączyłaś nią tyle zabaw :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałam się, że aż tyle pomysłów zmieści się na jednej kartce :) Gratuluję takiej pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haftowany zajączek jest uroczy :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, śliczna kartka. I jak fajnie udało Ci się połączyć wszystkie zabawy.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zinterpretowałaś przysłowie. :)
    I tle zabaw ogarnęłaś jedną kartką - brawo! :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana kartka.

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeuroczy ten zając. Jesteś mistrzynią w tworzeniu karteczek
    Podziwiam nieustannie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu twoje haftowane prace (i nie tylko one) zachwycają mnie zawsze. Wyszła przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu jak zawsze perfekcyjnie połączyłaś zabawy :). Śliczna kartka, a zając przeuroczy :). Super, że dobrałaś czerwień, fajnie to wygląda :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka! Króliczek/zajączek w tulipanach przeuroczy! Powodzenia w wyzwaniach!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu przesympatyczny ten kitajec. Widac dobrze mu w tych tulipanach. Hafcik uroczy i pięknie skomponowany. Tyle zabaw zaliczyłaś. Można? Można. Podumać trzeba nad tymi tulipanami. W ogrodzie u mnie sporo ich, ale na kartce jeszcze nie zakwitły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj te tulipany! Aniu, Ty to masz chyba w tych xxx wszystkie kwiatki :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszalałaś Aniu i świetnie robienie "tłoku" Ci wychodzi. Uroczy zajączek wśród tulipanów.Doskonale wpasował się w założenie zabaw.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu piękna kartka i wspaniale sobie dałaś z interpretacją przysłów- ja ciągle nie mam na nią pomysłu:( Buziaki przesyłam i dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna karteczka! I jak zawsze wszystko świetnie przemyślane i wykończone!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie dopasowane zabawy, to prawie uniwersalna karteczka. Jest bardzo radosna i śliczna!
    Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiona interpretacja Aniu i piękne ze smakiem wykonana karteczka:)
    Trzy zabawy w jednym, to jest genialny pomysł na wykorzystanie karteczki. Powodzenia w wyzwaniach życzę i pozdrowienia ciepłe ślę!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kartka :) Piękny jest ten hafcik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna karteczka i oczywiście rewelacyjny hafcik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycająca karteczka i pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu Ty po prosty jesteś pomysłowa i praktyczna dziewczyna:)
    Karteczka radosna, wiosenne i naprawdę śliczna!
    Pozdrawiam wiosenni:)
    K

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dużo na te kartce mojej ulubionej czerwieni. Zajączek uroczy, a kartka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna karteczka Aniu, a te zajaczki uwielbiam:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Nie spodziewałąbym się, że wielkanoc w czerwieni może tak dobrze wyglądać! Super kartka! Dziękuje za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna karteczka, dzięki za udział w wyawaniu na blogu Świry Rekodzieła

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...