Obserwatorzy

sobota, 21 sierpnia 2021

Kalendarz adwentowy odsłona ósma

 Witam Was

Pomału wracam na rękodzielnicze tory i dziś chciałam Wam zaprezentować co powstało u mnie w temacie kolejnej - ósmej już odsłony kalendarza adwentowego. Ci co biorą udział w zabawie wiedzą o czym mówię :-) . Chodzi oczywiście o zabawę u Splocika, jej szczegóły znajdziecie TU



 Tak jak wcześniej pisałam mamy już jej 8 odsłonę, a szczegół są TUTAJ



Tym razem do wykonania były trzy elementy:

Skrzat z numerem 23

Mikołajek z numerem 11 

Wianuszek z numerem 15

Jak wiadomo mój kalendarz jest wyszywany więc moje wyszyte wzorki prezentują się tak


a umieszczone zostały na gotowych pudełeczkach adwentowych



No i na koniec całość mojego kalendarza, stan na koniec sierpnia.


Wbrew temu co na zdjęciu jest prosty , mój aparat jakoś tak go skrzywił :-)

Już nam niewiele zostało do jego końca. Myślę że w przyszłym miesiącu ponownie uruchomię żabkę do wymiany gotowych kalendarzy, bo jak wiecie miałam podobny pomysł na zabawę. Jak ktoś ciekawy zapraszam do TEGO posta.


I na dziś wszystko , dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny u mnie. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 




27 komentarzy:

  1. Świetne hafciki Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, u mnie też dzisiaj odsłona kalendarza. Sama nie wiem kiedy to leci ten czas. Fajnie, że kalendarz powstaje etapami i nie ma przy nim nerwów. Śliczne hafty Aniu,skrzacik wyszedł przeuroczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kalendarz powstaje.Dobierasz śliczne hafciki.
    Powodzenia w organizacji wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze hafciki. Kalendarz będzie cudowny i nietypowy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja piramidka jest imponująca, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne hafty i kalendarz ,aż szkoda oddawać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda. Podziwiam za cierpliwość i wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przybyły kolejne śliczne hafciki na pudełkach kalendarza. :)
    Piramidka pięknieje z każdym kolejnym pudełkiem. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są twoje pudełeczka, Aniu, takie dopracowane i staranne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ozdobione pudełeczka wyglądają bardzo ładnie i estetycznie. Czekam na całość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I kiedy ten czas zleciał! Wydaje się ze dopiero niedawno pokazywałaś pierwsze pudełeczka, a tu taka kolekcja. Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i kolorowo na Twoim Kalendarzu Adwentowym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie to piękny kalendarz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu za każdym razem zachwycam się jak prezentujesz kolejne pudełeczka. Cudnie wyglądają :)). Skrzat skradł mi dziś serce :)).
    Buziaki kochana i miłego dnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie jest Aniu, z każdym kolejnym pudełeczkiem całość wygląda piękniej.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesympatyczne nowe wzorki :) ilość gotowych części kalendarza robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne hafty. Jestem ciekawa, jak będzie wyglądał Twój kalendarz, jak będą gotowe już wszystkie 24 pudełka :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. To całkiem sporo pudełeczek i powiem Ci Aniu już robią ogromne wrażenie, jest i będzie piękny!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale to się ładnie w calości prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efektownie się prezentuje wykonana część kalendarza. Ten skrzat jest uroczy :)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie ten wzorek skrzacika, mam nadzieje ze go znajde bo ja jeszcze wyszywam wianek.... jakos mi cieżko to idzie ale Aniu Ty spisałaś sie swietnie! Kolejne super pudełeczka :) a do zabawy chetnie sie przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę już wygląda imponująco. Hafciki super ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu! Mistrzowsko już się prezentuje Twój kalendarz! Hafciki cudne :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam Ciebie za te malutkie hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe hafciki ten skrzacik uroczy - całość prezentuje sie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...