Obserwatorzy

środa, 17 listopada 2021

Dziergamy i supłamy u Reni w listopadzie.

 Witam Was

Tym razem zapraszam Was na kolejną odsłonę zabawy u Reni.


 

Tak się składa że druty i szydełko nie są mi obce. To u mnie chyba jedna z najstarszych technik. 

W listopadzie Renia zaproponowała nam warkocze. Szczegóły znajdziecie TU. Tak się składa, ze warkocze na drutach robiłam nie raz, natomiast nigdy nie robiłam ich na szydełku. 

Postanowiłam więc je spróbować. Zostało mi trochę  włóczki z mojej entrelakowej chusty ( włóczka w TYM  poście ) i postanowiłam zrealizować projekt, który nie doszedł do skutku w zeszłym miesiącu z powodu braku czasu. Otóż mam jedną taką nietypową poduszkę ( prostokątną) na którą mam tylko jedną poszewkę. Postanowiłam machnąć sobie drugą, żeby była na zmianę. Wykorzystałam właśnie do  niej wzór z warkoczem szydełkiem. 



Skorzystałam z filmiku jaki zaproponowała nam Renia  TEN. A żeby mi znowu czasu nie brakło od niej właśnie zaczęłam wszystkie listopadowe zabawy.

  Ale ja jestem leniuszek więc tego warkocza jest niewiele, reszta to normalne słupki. Poza tym nie mogłam się zabrać za jej zszywanie. Na pleckach wykorzystałam jakąś starą włóczkę z zapasów, w sumie to i tak tego tyłu nie widać.

A poniżej moje warkocze z bliska 




Nie ma co kombinować ze wzorem i tak już sama włóczka jest pstrokata. Ale powiem Wam, że mi się fajnie dziergało, chyba zatęskniłam za drutami i szydełkiem :-)

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie .



 




23 komentarze:

  1. Pieknie wyszła poduszka.Ciekawie robi się warkocze na szydełku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż już długo szydełkuję to warkoczy chyba jeszcze nie robiłam. Twoja poduszka wyszła pięknie i te krótkie warkoczyki wpisują się w poduszę bardzo ładnie. Aż sama nabrałam ochoty na wypróbowanie tego sposobu. Poszukam odpowiednich resztek:)
    Niezmiernie cieszę się, że zatęskniłaś za drutem i szydełkiem, co oznacza ciekawe wyroby w tym dziewiarskim przedziale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ślicznie się poduszeczka prezentuje, no i ciekawy ten kształt.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu te krótkie warkocze wyglądaja jakby celowo tak miało być i napiszę szczerze, że świetnie to wygląda :)). Bardzo podoba mi się ta poszewka.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł Aniu, podusia wygląda uroczo i na pewno jest bardzo przyjemna w dotyku. Cieplutko Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta poduszka :) Ja też jeszcze nigdy nie robiłam warkoczy na szydełku i muszę przyznać, że wyglądają super :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warkoczy na szydełku też jeszcze nie biłam,a le ja raczej mało nim macham, więc pewnie tak już zostanie:)
    Aniu świetnie wyszła Ci ta powłoczka na podusię- mnie się bardzo podoba:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna poducha. Te warkocze są cudne, robiłam z takim torebkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przytulna poduszka :) I masz rację - przy takich kolorach, nie ma co przekombinowywać. Szydełka schowałam głęboko, druty też. A może jednak...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo intrygujący wzór. Kolejne nowości u ciebie Aniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na wykorzystanie resztek włóczki.Fajny ten warkoczowy wzór.No cóż mogę tylko podziwiać bo szydelkiem to tylko macham słupki ip ółsł i oczywiście łańcuszek .....hi,hi
    Świetna podusia !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda ta poduszka. Przypomniałaś mi że mam też podobne dziergane poduszki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszło Aniu. Warkocze wyszły i to najważniejsze. Kolor tej włóczki jest idealny na poduszkę. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci poszło i poducha wygląda super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo ze podusia Aniu ma kolejne ubranko na zmiane, wyszło bardzo fajnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Cię, zawsze chciałam umieć dziergać ale do tej pory to tylko puste słowa. Ale kto wie co mi jeszcze szczeli do głowy. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, jesteś niesamowicie zdolna! Pięknie wygląda ta nowa powłoczka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Warkocze wyglądają wspaniale :) super poducha:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Agatko i dobrze, że więcej nie zrobiłaś warkoczy, bo i tak poduszka jest bardzo ozdobna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może i tych szydełkowych warkoczy kiedyś spróbuję, bo Twoje wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo efektownie to wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...