Obserwatorzy

sobota, 9 kwietnia 2022

Kalendarz Adwentowy 2022

 Witam Was

Dziś o dziwo będzie tylko jedna zabawa. Jak już sam tytuł mówi dziś zaproszę Was na kolejną odsłonę mojego kalendarza adwentowego u Splocika. Jak ktoś jeszcze nie słyszał u tej zabawie to jej zasady znajdzie TUTAJ a  wytyczne do kwietnia są TU.




W kwietniu Splocik w kalendarzu adwentowym zadała nam 
Mikołaja z numerem 6 i
 Stroik ze świeczką z numerem 15

Tym razem ze znalezieniem wzorków jakoś problemu nie miałam  a cyferki już dawno sobie znalazłam.
Moje numerki już oprawione prezentują się  tak:


 Natomiast hafciki tak



Mikołaj jest autorstwa Uli która kiedyś projektowała wzory. A poniżej już moje hafcik razem z numerkami


 

 I wszystkie moje hafty jakie powstały w tej zabawie od początku roku. 



 I na dziś to tyle, żegnam się z Wami i oczywiście dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze pod poprzednim postem. 



34 komentarze:

  1. Hafciki jak marzenie.
    Pozdrawiam, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna i inspirująca jest ta splocikowa zabawa.
    Ile uczestniczek, tyle oryginalnychpomysłów co do tworzenia kalendarza.
    Twoje hafciki prezentują się bardzo ładnie Aniu, ciekawa jestem
    całości no ale na to trzeba jeszcze troszkę poczekać.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te hafciki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te hafty- proste ale efektowne :) na kartki świąteczne też byłyby akurat :) pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Anusiu, znów będzie rewelacyjny kalendarz , hafciki cudowne ale numerki wspaniale wymyśliłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo! Nawet trzy świeczki w stroiku - fajny jest. :)
    I Mikołaj też śliczny. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie piękny kalendarz Aniu. Już można pozazdrościć osobie do której trafi 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie przeurocze hafciki, takie małe słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafcik. Będzie przepiękny kalendarz adwentowy. Podziwiam zawsze te krzyżyki i napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, zwłaszcza cyferki bardzo się mi podobają. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój kalendarz rośnie w oczach :) piekne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To będzie pewnie kolejny, wyjątkowy kalendarz w Twoim wykonaniu, te małe hafciki będą go wspaniale zdobić. Miłej niedzieli Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, cyferki bardzo fajne, takie zaokrąglone prezentują się ciekawie. Mikołaj pełną gębą :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem, czy bardziej mi się podoba stroik czy Mikołaj. I jednym i drugim jestem oczarowana. Cyferki też wyszły bardzo ciekawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafciki. Ślicznie Aniu oprawiasz cyferki i będzie to kolejny cudowny kalendarz. Pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednym słowem cudne hafciki 👍 piękny będzie ten kalendarz 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu hafciki prezentują się uroczo, bardzo fajnie wyglądają numerki na tych fikuśnych serwetkach:) Tak oglądam na blogach te kalendarzowe przygotowania i trochę mi żal, że nie wzięłam udziału w tej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Aniu Twoje hafciki do kalendarza! Zawsze je tak fajnie dobierasz i perfekcyjnie wykonujesz! Uściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie piękne- kalendarz będzie zachwycał:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wszystkie skończysz , będzie cudo kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne fajne hafciki, będzie fajnie wyglądało wszytko razem na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie się kolekcja powiększa! Lubię takie maleństwa i wyszywać, i oglądać.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne hafciki i kolekcja już robi wrażenie :) Bardzo podobają mi się wzory numerków.
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze trochę i będzie półmetek :-). Lubię takie małe hafciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne śliczne maleństwa. Dopiero był początek roku ,a tu już tyle hafcików powstało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, kalendarz rośnie w oczach. Nim się obejrzysz i będzie grudzień. Podziwiam to haftowanie. Osobiście lubię, ale w żółwim tempie :) pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejny świetny kalendarz się szykuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. No mówiłam, Ty zawsze dajesz radę i zawsze jestes gotowa na czas. Powstały kolejne numerki i obrazki na kalendarz...już niedługo pewnie zaskoczysz nas jego ukończeniem :P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...