Obserwatorzy

sobota, 23 kwietnia 2022

Podziękowania za kartki świąteczne

 Witam Was 

Serdecznie Wam dziękuję za wszystkie życzenia wielkanocne. Te na kartkach, które od Was dostałam, te SMS-owe i te telefoniczne. Niestety są i kartki, które od Was dostałam, a co do których ich nie wysłałam. Nie obiecuję że to nadrobią w Święta Bożego  Narodzenia, bo wiadomo jak jest. Nasza kochana Poczta cięgle podnosi ceny znaczków i pomału to się przestaje opłacać.

 Dochodzi do takich paradoksów, że cena kartki jest o połowę niższa niż jej wysyłka.  Fakt jest taki, wysłałam tych kartek ponad 30 a dostałam trochę ponad 20. Rozumiem dziewczyny, które zrezygnowały w ogóle z wysyłania kartek.  

Dlatego też serdecznie dziękuję Wszystkim, którzy takowe kartki do mnie wysłali. 


 A poniżej już zestawienie kartek które od Was dostałam. Na początek te z załącznikami.

Dziękuję bardzo Monice za piękną kartkę i mulinki 

ą

Dziękuję Madzi za cudną kartkę i kolorowe obrazki 


Dziękuję bardzo  Basi za cudną rozkładaną kartkę 



Dziękuję  AgnieszceEli i Agacie 



Dziękuję Zosi i Justynce 


Dziękuję  Ani, Małgosi i Justynce 



Dziękuję OliReni i Ani


Dziękuję Ani , Ali, Justynce i Madzi


I ostatnia już kartka, która dotarła do mnie już po Świętach. 
Dziękuję bardzo Ewie 



 I na ten moment to  wszystkie kartki, które do mnie dotarły. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję Wszystkim którzy tu zaglądali. 



25 komentarzy:

  1. Śliczne kartki dostałaś Aniu. To bardzo miłe, że koleżanki pamiętają. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze kartka sprawiła ci radość, bo o to chodziło, a co do nadrobienia to już napisałam wyjaśnienie na maila. Miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki dostałaś Aniu.
    Ja niestety tym razem nie wysłałam ani jednej - opłaty pocztowe powalają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki, Aniu, to przemiły symbol sympatii do Ciebie, bo jesteś wspaniałą blogową koleżanką i wszystkie o tym wiemy. Również doskonale rozumiem osoby, które kartek nie wysyłają i trochę jestem jedną z nich. Sama wysłałam tylko kilka karteczek, nie oczekując oczywiście nic w zamian, zwłaszcza, że tylko dwie osoby mają mój nowy adres :-).
    A co do poczty, to prawda, w czasie przeprowadzki znalazłam kartki od mojej serdecznej psiapsiółki, mniej więcej w czasów studiów, znaczek kosztował wtedy 70 groszy, a teraz 4,40 zł - mój syn się uśmiał z tamtej ceny, że "naprawdę takie były ceny, niemożliwe he he he".

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki Aniu dostałaś.

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziewczyny Cię obdarowały. Miło jest dostać kartkę która była wykonana z myślą o danej osobie. Ceny rzeczywiście powalają. Żeby dwa razy do roku z okazji samych świąt dotrzymywać tradycji i wszystkich obdarowac było by trzeba chyba co miesiąc odkładać jakieś 30 zł. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych kartek. Są przepiękne i wyraźnie widać, że były robione z sercem. Obserwuję, bo podoba mi się Twój blog :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu:
    https://jenoviadzemson-malarstwo.blogspot.com/2022/04/czarne-cienie-biaych-drzew.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna kartkowa galeria.Wyslalas to i się zwróciło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki dostałaś Aniu. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dochodzę już do tych samych wniosków, że chyba przestanę wysyłac kartki. No może nie tak kompletnie, ale jeżeli wyslę, to będzie to kilka na krzyż, a nie jak do tej pory kilkadziesiąt
    Aniu, spieszę donieść, że o dziwo dziś znalazłam w skrzynce kartkę od Ciebie. Z opóznieniem ale doszła :) Dzieki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, super kartki. Miło je dostawać i równie miło wysyłać, chociaż ceny znaczków faktycznie powalają. A i nie wszystkie karteczki dochodzą, co roku przy okazji Świąt jest ten sam problem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu bardzo miłe dowody sympatii.... ja niestety tez ograniczyłam ilosc wysyłanych kartek ale zapisuje sobie przy danym adresie W lub BN i rok zeby wysyłać naprzemiennie aby kazdy w roku lub co dwa lata otrzymał kilka slow zyczen ode mnie.... zobaczymy jak długo to pociągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu i ja dziękuje za piękną kartkę:)
    gdyby jeszcze paczkomaty dopasowały ceny listów to PP pójdzie do zamknięcia, jak nic;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki :)
    Niestety, Poczta stale podnosi ceny, a jakość usług za tym nke idzie...
    Myślę, że w grudniu sporo osób będzie się zastanawiać, czy wysyłać kartki, bo sytuacja ogólnie jest niezbyt dobra...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki. I ja dziękuję za tą, która przyszła od Ciebie - zrobiłaś mi nią ogromną przyjemność. Przytulam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki. Miło je dostawać i równie miło wysyłać, chociaż ceny znaczków faktycznie powalają. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wyrazy pamięci, a załączniki przydatne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

  18. nie ukrywam, że ja zrezygnowałam z wysyłania kartek... ceny znaczków porażają mnie, delikatnie mówiąc... :) kwoty, które przeznaczyłabym na znaczki wolę wpłacić na różne zbiórki charytatywne lub przeznaczyć na wysyłkę przedmiotów, które wystawiam na aukcjach charytatywnych :) może jak kiedyś wrócę do regularnej pracy (teraz nie pracuję w żadnej stałej formie, czekam aż Karolek pójdzie do przedszkola) to wtedy pozwolę sobie na kupowanie znaczków ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jak dużo wspaniałych karteczek dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety z tymi cenami znaczków i przesyłek to jakas porażka:-( Ja też rozumiem wszystkich, którzy zaprzestali je wysyłać albo wysyłają tylko do kilku najbliższych koleżanek:-(
    Postanowiłam sobie, że na ile mi się uda, tyle będe posyłąć, a cieszę się z każdej karteczki:-D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna kolekcja kartek. Niestety minęły już czasy kiedy wysyłało się dziesiątki kartek na święta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne i do tego taki miły gest!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...