Obserwatorzy

czwartek, 14 kwietnia 2022

Kartkowo

 Witam Was

Dziś będzie u mnie kartkowo, ale jak by nie było zaliczam od razu dwie zabawy. 

Jak kartki to oczywiście w zabawie u mnie. 

Tutaj znajdziecie jej zasady a Tu wytyczne do kwietnia. Co by niepotrzebnie nie wydłużać posta to banerek wspólny




 Jak by nie patrzyć to mapki w tym miesiącu najprostsze nie były. Sama miałam z nimi problem, ale jakoś wybrnęłam, choć z kartek nie jestem specjalnie zadowolona.  Ale jakieś powstały. Tradycyjnie po jednej do każdej mapki. Mapka lewa i moja interpretacja, trochę odbiega od oryginału ale sobie to zaliczę



Mapka prawa, niby prostsza ale te trójkąty masakra !! Wykorzystałam tu jakąś starą kartkę ale teraz widzę że mogłam je jeszcze nakleić na jednokolorowe tło. Tak to mi się wszystko zlało. Fakt jest taki że się specjalnie nie wysilałam  


No i oczywiście kolaż do podsumowania.


Druga zabawa to tym razem rękodzieło i przysłowia, prowadzona przez Splocika . Tu znajdziecie wytyczne do kwietnia. 


Splocik zaproponowała nam tym razem takie dwa przysłowia :

1. Baba o szydle, chłop o mydle

2. Leniwemu baranowi ciąży jego wełna 


Wybrałam drugie przysłowie a z niego słowo baran.  No i powstała kolejna kartka. Tym razem postanowiłam mojego barana wyszyć. Wybrałam stosunkowo prosty wzór barana.



i oprawiłam go w taką kartkę



A poniżej już wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie 


I w zasadzie mogłabym na tym skończyć. Ale zbliżają się Święta Wielkanocne, a ja nie zwykłam pisać osobnego posta z życzeniami więc już teraz Wam je składam. 


 Życzenia może i stare ale wiedzcie, że życzę Wam przede wszystkim zdrowia, bo jak ono będzie to i wszystko inne da się ogarnąć. !!!
Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających i dziękuje za każde pozostawione słowo. 



37 komentarzy:

  1. Ale fajny baranek! Niby tylko konturki, a taki sympatyczny zwierzaczek! Co do kartki z trójkątami, fakt, można było dodać ciemniejsze tło pod trójkąty, ale i tak jest świątecznie, tyle kolorowych pisanek! Dziękuję za życzenia i tobie równie życzę zdrowych i spokojnych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, nie wiem co Ci się nie podoba w tych kartkach. Szczególnie ta pierwsza jest pełna uroku i nie przeładowana.
    Życzę Ci Aniu z okazji zbliżających się Świąt błogosławieństwa Bożego oraz zdrowia. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranek wyszedł przedni :).
    Kartki też magiczne i przykuwające uwagę.
    Dziękuję za życzenia. Ja Tobie i Twoim najbliższym też chcę życzyć wszystkiego co najlepsze i najwspanialsze na ten świąteczny czas. Abyście je spędzili w spokojnej atmosferze, a zmartwychwstały Pan nie szczędził Wam swoich łask. Radosnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu kartki wyszły świetne, ta z trójkątami bardzo kolorowa.
    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę zdrowych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baranek piekny a i kartki wspaniale.Radosnych, spokojnych świąt Aniu, Tobie I rodzinne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się kartki Twoje akurat podobają. Ale rzeczywiście masz rację. Proste to one nie są. Te trójkąty ciężko wymodzić żeby się reprezentowały odpowiednio. Kartka z barankiem fajna, ten akurat świetnie się wpasował w ramkę.
    Również Aniu życzę spokojnych, Zdrowych świąt.
    Niech czas oczekiwania przerodzi się w radość. Miłego świętowania i smacznego jajka oraz kubła wody dla ochłody:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, bardzo fajne karteczki, a co do trójkątów przyznam Ci rację 0 nie były łatwe. Chyba w ogóle trójkąt jest rzadko spotykanym motywem na kartkach.
    Życzę Ci Świąt pełnych pokoju i radości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kartki a że kolorowe tak ma być na święta i wiosnę.
    Dziękuję za życzenia Tobie i bliskim tego samego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kartki- trochę pstrokate rzeczywiście, ale wiosna wreszcie idzie więc mogą być :) pozdrawiam serdecznie i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, i ja życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia i spokoju :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki według mapki są bardzo fajne, mimo Twojego "narzekania". :)
    Baranek haftowany też jest super i fajnie mu w tej kartce.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie, :)
    Za życzenia dziękuję i je odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokojnych Świąt życzę :) I dziękuję za odwiedziny u mnie. Kartki urocze, szczególnie ta z barankiem, ale ja mam słabość do jednokolorowych haftów.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja powiem trochę na przekór - najbardziej spodobała mi się kartka z trójkątami. Bardzo fajny, trochę kolażowy efekt a ja takie efekty lubię:)
    Dziękuję Aniu za życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki przygotowałaś. Bardzo mi się podobają. Zdrowych i szczęśliwych świąt życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych i spokojnych Swiąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu dałaś wszystkim trudne mapki takze i sobie hehe wiec coz trzeba było się z nimi zmierzyc :) .... ale wybrnęlas dzielnie :) Brawo teź za baranka :) niech Zmartwychwstały Chrystus Ci błogosławi każdego dnia Aniu☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Radosnej Wielkanocy Aniu, śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki Aniu!
    Dziękuję za życzenia, Tobie również Zdrowych i Spokojnych Świąt Wielkanocnych.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne kartki a ta barankiem - rewelacyjna 🙂🙂
    WESOŁEGO ALLELUJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam patrzeć jak kreatywnie podchodzisz do wszystkich wyzwań

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknych, spokojnych i błogosławionych Świąt Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu piękny hafcik i śliczna kartka:)
    Dziękuje za życzenia i również życzę zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja" 🐔🐣🌷

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wykorzystałaś mapki.
    Wesołych i zdrowych świąt. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kartki Aniu, zwłaszcza ta z barankiem :)

    Droga Aniu......
    Szczęście nadaje sens życiu, to magia w Twym sercu zaklęta.
    Nie pozwól mu zostać w ukryciu, podaruj je bliskim na święta.
    Radosnych, Rodzinnych i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę Ci Aniu radosnego świętowania Zmartwychwstania Pana Jezusa. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  26. wzajemnie :)
    pięknych radosnych i wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super prace Aniu. Podziwiam osoby ogarniające mapki.
    Radosnego Alleluja oraz wszelkiego dobra na nadchodzące dni. Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu jak u Ciebie kolorowo i radośnie, super karteczki przygotowałaś a ta z barankiem jest słodka 🐏😊 Początkowo też myślałam o baranku dla Splocika ale wybrałam pierwsze przysłowie.
    Wszystkiego dobrego życzę po Świętach i pozdrawiam 🌹😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie dziękuję za świąteczne życzenia - niech Ci się spełni wszystko, co w nich zawarłaś. Kartki bardzo ładne, a baranek kojarzy mi się z tym z "Małego Księcia". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię prostotę dlatego baranek podoba mi się:) zgadzam się-jak zdrowie jest to i wszystko inne też będzie;);) co prawda ciut poświąteczne ale szczere życzenia posyłam: dużo spokoju i zdrówka:):) to się zawsze przyda;);)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdrowie najważniejsze! Baranek jest najlepszy!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Super interpretacja mapek i oczywiście przysłowia. Baran jak malowany :)
    No i oczywiście najlepsze życzenia, chociaż już po świętach :) Jakieś krótkie były - hihihih :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Baranek wymiata -prosty, a jaki sympatyczny! Reszta bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak, mapki były trudne! Szara wygląda elegancko, ta trójkątna według mnie zbyt wzorzysta. Baranek uroczy, ale nie pasuje mi do tego kwiatowego tła. Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoś Ci nie wierzę ,że masz jakiś problem z pracami i interpretacją tematu :), zawsze znajdujesz rozwiązanie, zastanawiam się nawet czy kiedykolwiek nie udało Ci się zinterpretować tematu zabawy :) chyba nie...potrafisz zaskakiwać i ciągle jesteś za to podziwiana :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...