Obserwatorzy

wtorek, 5 kwietnia 2022

Zabawa u Reni - nauka dziergania i supłania - kwiecień

 Witam Was

Chyba jeszcze nigdy nie zaczynałam miesiąca od zabawy u Reni. Kwietniowe wytyczne znajdziecie TU




W tym miesiącu Renia wymyśliła, że skoro mamy Wielkanoc to i nasze prace mają się z tymi Świętami kojarzyć. Wiele podała ciekawych inspiracji.
 Ja powiem Wam miałam niezły dylemat co tu wybrać, bo akurat szydełkowych prac wielkanocnych u mnie dostatek. 
A to za sprawą pewnej zabawy na FB w której udział biorę a która polega na publikowaniu co tydzień jakiejś pracy szydełkowej. Teraz mamy akurat na tapecie Wielkanoc. Niestety linka Wam nie podam bo to Grupa  Prywatna   ale jak  ktoś by chciał do niej przystąpić to zapraszam. 

Ostatecznie wybrałam takie, szydełkowa kurka i kogut. Super się nadadzą jako ozdoba stroika wielkanocnego lub dodatek do koszyka za święconką. 



Wzorek jest ten sam wszystko zależy tylko od tego jak zszyjemy ogon :-). 





Dla chętnych podaję opis jak taką kurkę lub koguta wykonać. Gazetka już bardzo stara, ale nadal z niej korzystam. 


A teraz jak to u Reni moje postępy w rocznym kocyku. Banerka nie ma, ale możecie poczytać o zabawie  TUTAJ 
Póki co jeszcze mi się nie znudziło. Cały kocyk wygląda tak



A ja mam już 40 cm  



 
I na dzień dzisiejszy wszystko pozdrawiam Was serdecznie i życzę co by prawdziwa wiosna wróciła do nas.  





37 komentarzy:

  1. Moja ciocia też ma taką samą gazetkę i z niej zrobiła dla mnie kurki. Ja też chciałam spróbować je zrobić- dzięki za zdjęcia z opisem wykonania :) A kocyk będzie niesamowity i bajecznie kolorowy :) pozdrawiam serdecznie z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się rozczuliłam - wiele lat temu szydełkowałam te kurki posiłkując się tą właśnie gazetką... Oczywiście ślicznie ci wyszły.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi się te kurki podobają :)). Będą piękną dekoracją na Wielkanoc. Dziękuje za fragment gazetki ze wzorem - zapiszę sobie :).
    Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kurki ale koc cudowny,im więcej go tym piękniejszy, wzór kapitalny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurki śliczne i kocyk też mi się bardzo podoba - będzie kolorowy (podobnie jak mój).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurki fajne, ale ten kocyk! Bomba😍 nie wiem, czy starczyłoby mi zapału by koc wykonać. Może kiedyś 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kurza para. :)
    Kocyk zaczyna nabierać kolorów i robi się coraz ciekawszy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu rewelacyjnie dziergasz mam nadzieje ze i mnie sie uda cos podrzucic do Reni bo temat bardzo przyjemny :) a Twoje prace super kocyk bedzie ekstra a kurki wymiatają zwłaszcza ta z pawim ogonem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurki wymiatają a ta z szytym ogonem jest cudna. Kocyk o kapitalnym wzorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurka z kogutkiem to przeurocza parka, będą śliczną świąteczną dekoracją.
    Serdeczności Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne ozdoby wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurki fajne. Kocyk podziwiam Bardzo podoba mi się ten ścieg. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie kurki bardzo ładne. Też mam tę gazetkę.
    Kocyk dostał nowe kolorki, robi się ciekawszy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny kogucik z kurką. A kocyk coraz ładniej się rozrasta.
    Pozdrawiam, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. wiosny na podkarpaciu nie widać, zimno i pada , kurki piękne, chociaż dwie mam dostałam od którejś koleżanki blogowej , kilka lat temu

    OdpowiedzUsuń
  16. No to mnie zaskoczyłaś tempem pracy;) cudowne kurki Aniu i chyba nawet mam tą gazetkę w domu:) kocyk to już konkretna praca i widać że będzie bajeczny. Jestem pod ogromnym wrażeniem tempa i prac:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś obdarowałam całą rodzinę i nie tylko takimi kurkami, a gazetkę też posiadam :)
    Kocyk wygląda coraz ciekawiej i całkiem go już sporo :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podziwiam cię za tyle zabaw:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe kurki Aniu i kocyk bardziej wkracza w moje kolorki, aż jestem ciekawa jakie jeszcze nitki wpleciesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze stadko😌. Wiele razy zabierałam się do zrobienia wielkanocnych kurek ale brakło pomysłu. Skoro podałaś przepis już nie mam wymówki i idę szukać odpowiednich nitek.
    Kocyk piękne przyrasta ale cały czas się zastanawiam jak jest robiony. Niby się domyślam ale do końca nie jestem pewna🤔

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie one są ładne! Będą piękną ozdobą na Święta :)
    Kocyk ładnie rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kurki.A do kocyka piękne kolory dobrałaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe kurki. Mam gdzieś takie dwie, aż zmobilizowałaś mnie ku temu, aby poszukać ich i wystawić na święta. Podziwiam, że potrafisz wyczarować takie rzeczy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie prezentuje się ta biała kurka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kokoszki są fantastyczne!!! Czasami żałuje, że nie szydełkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie słodkie te kureczki. Będą piękną ozdobą na święta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurki świetne, ale kocyk zachwyca mnie coraz bardziej. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDNE kurki :) Próbowałam kiedyś zrobić takie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super kurki! Aniu, jesteś bardzo pracowita, wywiązujesz się z zadań. Tylko podziwiam i ja podziwiam Ciebie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurki są urocze i bardzo starannie wykonane :)
    Z kocykiem szalejesz!
    Buziaki, Aniu <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodkie są te kurki, wyszły Ci naprawdę bardzo ładnie.
    Chyba zachęciłaś mnie aby sięgnąć po szydełko, kiedyś uwielbiałam
    dłubać ale nie wiem czemu to zarzuciłam. Dziękuję za namiary na gazetkę.
    Pozdrowienia wiosenne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurki są przesłodkie :) a po ukończeniu kocyk na pewno będzie źródłem ciepełka na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne kurki i możesz je wykorzystać wielokrotnie, co tylko dodaje im uroku.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne kurki a na żywo jeszcze piękniejsze. Moje już stoją na komodzie- są cudne🤩😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  35. Przecudnej urody Kurki! Mnie też się marzyły nowe, ale czasu zabrakło, niestety. Kocyk będzie prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne te kurki, a kocyk bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te kurki są urocze, dostałam kiedyś na Wielkanoc ale ktoś mi zwędził..oj marzy mi się szydełko i ukończenie mojego kocyka, ale nim to sie stanie Ty zrobisz pewnie setkę takich :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...