Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2022

Choinka 2022 i Pascha 2022

 Witam Was

Jestem po Świętach. Nie wiem jak u Was ale u mnie przeleciały te dwa dni bardzo szybko.

 Prezentuję dziś kolejne dwie zabawy, takie które w zasadzie zawsze łączę, bo obie dotyczą Świąt. Co prawda różnych i tak w zasadzie jedna z zabaw się już kończy w tym miesiącu.  Nie wiem czy będzie jej kontynuacja, zakładam że Małgosia sobie odpuści, tym bardziej, że teraz blog to ostatnia rzecz o jakiej pomyśli. Na początek jak zawsze podwójny banerek .


To lecimy, jako pierwsza zabawa u Kasi. Jak pamiętacie w tym roku postawiłam na wyszywane widoczki zimowe. Dziś kolejny z nich, który wygląda tak



Tym razem jednak nie będzie kartki. Umieściłam go na styropianowym medalionie. Na odwrocie oczywiście materiał świąteczny.


 A na środku moja ulubiona taśma  i kolaż do zabawy u Kasi.



A poniżej już wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie



No i kolejna zabawa, która chyba się już kończy, a dotyczy ona drugich naszych Świąt a mianowicie Wielkanocy. Szczegóły  znajdziecie tutaj  
Trochę prac w tym temacie powstało ale wszystkie szydełkowe  i szczerze powiem, że się zastanawiałam co by tu Wam pokazać, a czego jeszcze nie widzieliście. Padło w końcu na szydełkowe jajeczka na płasko, takie w sam raz jako zawieszki do okna. Autorką ich jest Wiola a  znajdziecie je na tym filmiku.


Niestety dopiero na zdjęciu zauważyłam że w jednym jaju mam chyba o jeden rząd mniej :-).
No cóż w końcu to rękodzieło i wcale oba jaja nie muszą być identyczne.


Poniżej już wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie


W sumie to szkoda trochę, że kontynuacji tej zabawy nie będzie  ale są sprawy ważne i ważniejsze!!

I na dziś to tyle pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za Wszystkie pozostawione komentarze. 



32 komentarze:

  1. Aniu, widoczek zimowy śliczny i pięknie oprawiony.
    Ja jeszcze nie próbowałam tak oprawiać haftów - może czas najwyższy spróbować :)
    Jajeczka też mi się podobają - a kto powiedział, że muszą być jednakowe?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace Aniu. Moje serce skradły kościółek i jajka do powieszenia w oknie (czegoś takiego jeszcze nie widziałam). Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie sie Aniu spisałaś i widoczek sliczny i jajca eleganckie!!! Brawo Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te szydełkowe zawieszki- pozdrawiam Cię Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace zarówno te zimowe - bardzo lubię motyw domków, jak i te Wielkanocne. Dzięki zabawie u Małgosi powstała niezła kolekcja. Szkoda,że nie będzie kontynuacji bo zawsze motywowała mnie do nowych haftów na Wielkanoc, a tych mam o wiele mniej niż zimowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Medalion z zimowym widoczkiem mega piekny.Wielkanocne jaja są superowe, w sklepie też wszystkie jajka nie są równe.Pozdrawiam.Aniu, żonkile wykop, zasusz cebulę a w wrześniu daj w inne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace na obie zabawy :) Hafciki z widoczkami bardzo mi się podobają :)
    U mnie święta zdecydowanie też były za krótkie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, medalion z domkiem śliczny, a i jajeczka szydełkowe super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały urok rękodzieła tkwi właśnie w tym, że pracę nie są idealne i identyczne jak ze sztampy, więc nie ma co się przejmować drobnymi niedociągnięciami, których tak naprawdę nie widzi nikt poza autorem pracy. Każda z Twoich prac jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace i te nowe i te wykonane wcześniej. :)
    Zapomniałam zebrać prace z wielkanocnej zabawy, muszę to nadrobić.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimowy widoczek bardzo wdzięczny, muszę kiedyś spróbować takiej bombki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu haft jak i cała bombka są super, no ale jajka to skradły mi serce! Piękne!!! Dziękuję za link - zaraz pognam na YouTuba :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się haftowany widoczek, chyba jest najładniejszy z dotychczasowych. Szydełkowe jajeczka bardzo oryginalne i efektowne - ciekawy pomysł.
    Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, śliczny ten zimowy widoczek, taki kościołek od razu kojarzy mi się z wędrowaniem przez śniegi na pasterkę. A jajeczka pełne uroku, bardzo ładnie zdobi je mały kwiatuszek na dole.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kościółek i wioseczki na zimowych widoczkach i cały medalion wygląda ślicznie.
    Udziergane wiosenno-wielkanocne jajeczka też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu wspaniałe prace stworzyłaś i od razu podsumowanie ...bardzo fajnie- można sobie przypomnieć co już stworzyłaś :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace. Podziwiam- kiedy ty masz na to wszystko czas? Przyznam, że ja wiecznie w niedoczasie- nawet nie mam kiedy opublikować zaległości 😅

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie widoczki, więc i ten wydał mi się uroczy.A te szydełkowe jajeczka są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, zawsze podziwiam Twoje prace! PIękne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne prace, Aniu, ale jak zawsze oczarowana jestem szydełkiem, tutaj zawieszkami. Raz jeszcze dziękuję za koszyk i pisanki, są śliczne i wciąż stoją w centralnym miejscu, są przepiękną dekoracją.

    OdpowiedzUsuń
  21. Medalion piękny! Karteczki mają śliczne hafciki. Zdecydowanie lepiej wygląda kartka z rameczką wokół haftu. Według mnie taka ramka pięknie wyodrębnia ten haft z kompozycji, a zwłaszcza jeżeli jest dopasowana kolorystycznie. Jajeczka cudne.Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu jajeczka są piękne, już je widzę jak usztywnione w oknie wiszą i są śliczna ozdobą 😊
    Medalion też mi się podoba, w tej czerwieni będzie pięknie wyglądał na choince.
    Pozdrawiam słonecznie🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  23. jakże miło ogląda się takie kolorowe i bajeczne prace, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu przede wszystkim chciałam Cię przeprosić za nieobecność i zaniedbanie zabawy wielkanocnej, ale motywy tego już znasz i mam nadzieję ,że mi wybaczysz :) mam taką nadzieję bo widzę, że nadal tworzysz na ten temat ale i nie tylko! Jesteś bardzo pracowitą rękodzielniczką i wiem ,że chcesz dzielić się z nami tym co powstaje z pracy Twoich rączek :), cały czas mnie zaskakujesz nie tylko pomysłami ale też szybkością w jakiej powstają Twoje prace, trochę Ci tego zazdroszczę. Kiedy trzeba to zganisz a innym razem pochwalisz to Twój znak rozpoznawczy :) wiem, że nie lubisz tandety i bylejakości dlatego będę się bardzo starać aby nie narażać Cie na niepotrzebne nerwy i stresy. Co do zabawy wielkanocnej mam nadzieje, że uda się ją prowadzić z pomocą Kasi ale też i Ciebie! masz wierne grono wielbicieli i komentatorów i dlatego nas wszystkich inspirujesz. Co do komentarzy, to tez ostatnio dałam w tym temacie plamę, ale jak wspominałam nie było czasu na bloga i internet. Ale będę się starała być jak tylko czas mi pozwoli.
    Dziękuję za piękne zestawienie prac wielkanocnych, Kasi na pewno to ułatwi pracę a mnie pozwoli zająć się tym co najważniejsze...Pozdrawiam Cię gorąco i życzę wielu kolejnych niesamowitych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, hafcik na medalionie oczywiście zacny, ale te jaja... są po prostu ekstra!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny haft i świetna bombka powstała. Jajeczka wspaniale wydziergałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny medalion;) Bardzo podoba mi się ta forma:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super medalion! Fajny patent, gdyby nie blogi to bym się o nim nie dowiedziała 😉 Zostały mi jeszcze 3 styropianowe kule na bombki 🙈 choć po mękach klejenia mojej pierwszej jakoś mi się odechciało kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe prace, Aniu!!! Podziwiam ogromnie hafty i ich oprawę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne i pomysłowe te Twoje medaliony Aniu a uroku na pewno
    dodaje im jeszcze to w jaki sposób je wykańczasz:)
    Na każdy świąteczny dzień, będzie inna ozdoba.
    Szydelkowe jaja są super..muszę sobie kiedyś takie zmajstrować.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...