Obserwatorzy

czwartek, 1 stycznia 2015

Prezentowy mix decoupage

Witam Was w Nowym 2015 Roku

Mam nadzieję , że Wszyscy się dobrze bawili, kaca wyleczyli i z nowymi siłami wstępują w Nowy Rok. Powiem Wam, że już pomału jestem zmęczona tym świętowaniem i z miłą chęcią powrócę do normalności. 



Dzisiaj już nie będzie świątecznie, aczkolwiek prace które pokażę są związane ze Świętami. To prezenty jakie przygotowałam dla moich bliskich. Oczywiście wszystkie zostały wykonane w technice decoupage mojej ulubionej w 2014 roku. 

Dziś dla odmiany jako pierwszy kolaż wszystkich prezentów 


Na początek prezentuję dwa zegary z których jestem bardzo zadowolona. Robiłam je po raz pierwszy. Wykonane zostały metodą transferu wydruków,  tarcze zegarów pochodzą z bloga Ali - znajdziecie je TU  - jak macie ochotę zobaczyć jakie cudowne  zegary robi Ala to pobuszujcie po jej blogu bo naprawdę warto.
Tarcze które znalazłam u Ali  zostały odwrócone w lustrzanym odbiciu i następnie wydrukowane na drukarce laserowej - metodą prób i błędów tak długo aż udało mi się ich wielkość  idealnie dopasować do sklejki jaką zakupiłam wraz z mechanizmem  o np TU 



Kolejno powstały dwie skrzyneczki na przyprawy  dla moich dwóch fanów kuchni Męża i Syna. Skrzyneczki były nie tak dawno w Netto, a ozdobiłam je serwetkami w zioła, środek jedynie polakierowany kilka razy. 





Tradycyjna skrzynka - szkatułka tym razem w wersji dla faceta - oj miałam stres przy niej nieziemski bo serwetka została wybrana przez samego obdarowanego a była niestety w jednym egzemplarzu. A wiadomo jak jest czasem się coś sp...li. Tym razem się udało nie spaprać.
Dół malowany lakierobejcą, w środku tylko polakierowana.



I kolejny prezent to szczotka do włosów. Została ozdobiona przepiękną serwetką jaką dostałam z Anglii. Serwetka jest nietopowych rozmiarów i motyw na niej powtarza się 6 razy , w całości wygląda tak 


Elu dziękuję Ci za nią - to biały kruk mojej kolekcji !!
 A szczotka z użyciem tej serwetki wygląda tak 



W przygotowaniu jest już nieco większa powierzchnia zdobnicza, na której serwetka będzie bardziej widoczna. 

I na koniec powstały jeszcze małe dodatki do prezentów - mydełka z motywem świątecznym. Robi się je bardzo prosto za pomocą medium do świec. Następnie lakieruje się naklejony motyw. Cała trudność w zeszlifowaniu oryginalnego tłoczenia - firmowego napisu producenta. Doskonale się tu sprawdza obieraczka do warzyw. Lakierować trzeba tylko powierzchnię z motywem , wtedy mydełko dalej pełni swoją funkcję i spokojnie można się nim myć. Zmydla się wtedy tylko dolna część a przyklejony motyw pozostaje na mydełku aż do całkowitego zużycia mydła. 



No ... zdecydowanie dochodzę do formy po Świętach wyszedł tradycyjny tasiemiec :-)

To na zakończenie jeszcze jedna foteczka znaleziona w sieci - Zima dla Was ode mnie .


Dla mnie jutro normalny  dzień pracy - nowa firma - nowy szef - tylko robota cięgle ta sama :-)

Pozdrawiam Was cieplutko 






35 komentarzy:

  1. Piękne prezenty poczyniłaś a fakt że zrobione własnoręcznie i prosto z serca podnosi ich wartość :) serwetka "na sześć" bardzo ciekawa- jeszcze takiej nie widziałam. Życzę powodzenia w pierwszy dzień nowej pracy, będzie dobrze :) też mam już dosyć świąt ale mam jeszcze coś do publikacji, dla mnie jeszcze nie koniec świątecznych ozdób. Pozdrawiam noworocznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulko, nowy rok zaczęłaś pokazując nam przepiękne rzeczy, oj obdarowani musieli być bardzo zadowoleni z takich wspaniałych prezentów. Zegary wyszły Ci rewelacyjnie! Powodzenia jutro Ci życze w tej nowej firmie, wierzę że wszystko będzie dobrze, trzymam za to kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo pięknych prezentów zrobiłaś. Wszystkie bardzo mi się podobają i te skrzyneczki ziołowe i szkatułka, no po prostu wszystko. Jesteś mistrzynią. A na Nowy Rok wszytskiego najlepszego życzę i do zobaczenia :-)
    P.S. Ja też jutro idę do pracy, ale to tylko jeden dzień i weekend :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękności nam tu zaserwowałaś! Serwetka na szczotce jest zachwycająca! Mydełka śliczne - dziękuję za garść informacji jak je zrobić, do tej pory obawiałam się, że motyw szybko zejdzie...
    A zegar mam nadzieję zrobić, bo też mnie od dawna korcą zegary w decu...
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale ozdobiłaś te rzeczy. Takie prezenty najbardziej cieszą, przynajmniej mnie:) Trzymaj się Aniu w nowej firmie pod nowymi rządami:) Jej ,to Twój nowy rok jest naprawdę intrygujący!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty! Na pewno wszyscy obdarowani byli nimi szczerze zachwyceni. Serwetka z pawiami - niesamowita :) Muszę się kiedyś skusić na zrobienie mydełek, bo bardzo mi się podobają, ale najpierw wypróbuję na świeczce :D
    Wszystkiego dobrego w pracy i w domu Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana rozkręciłaś się na maxa:) wszystko cudowne ....ale szczotka bije wszystko:)Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to widzę, że nie tylko ja w nowym roku będę robić to samo, w tym samym miejscu, tylko firma już będzie inna - haha :) Nie wiem jeszcze czy się cieszyć, czy nie, ale pożyjemy - zobaczymy.
    Piękności prezenty przygotowałaś, napracowałaś się nieźle, ale efekt jest piękny :)
    Pozdrawiam już w Nowym Roku i całuski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne prezenty myślę że wykonane własnoręcznie dodatkow podnoszą ich wartość uczuciową ;) szczotka faktycznie wyjątkowa wyszła super jak i reszta ale ona w szczególności mi się podoba to chyba ze względu na tą serwetkę ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Aniu ale piękne prezenciki decoupage stworzyłaś dla najbliższych:))) oryginalne i niepowtarzalne - z pewnościa obdarowani byli zachwyceni:) No a własnoręcznie wykonane prezenty są bezcenne.
    Już jestem ciekawa gdzie Ty wykorzystasz;) te piękne pawie?
    Pozdrowionka noworoczne ślę:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu wszystkiego najlepszego i samych twórczych pomysłów na ten nowy rok :)
    A co do prezentów rewelacja zegary i skrzyneczki są moimi faworytami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamusiu, ale cuda!!!!!!!!!!
    w ubiegłym roku w nowy rok postanowiłam sie nauczyć frywolitki i chyba sie udało :) w tym będę zamęczać wszystkich decoupage :D takie moje postanowienie noworoczne, a wszystko przez/ dzięki Tobie Aniu:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i nie daj sie szefowi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda, cudeńka, to nazwa bloga naszej Danutki, ale doskonale pasuje do tego co nam w tym noworocznym poście zaserwowałaś. Gratuluję owocnego wykonania tak wielu prezentów dla bliskich,w technice, która dla mnie jest nieosiągalna.
    Najbardziej podoba mi się skrzyneczka na przyprawy, zakupiona w Netto, a ozdobiona rewelacyjnie.
    Powodzenia w starej - nowej pracy, będzie dobrze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, ale sie napracowałaś!!!! Twoje prace sa rewelacyjne!
    Powaliła mnie skrzyneczka z mapa swiata. To mój ulubiony motyw i nigdzie nie mogę kupić takiego papieru! skąd go wytrzasnęłaś????
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty! Te zegary od jakiegoś czasu też bardzo, bardzo mi się podobają ;) Ale chyba najbardziej wpadła mi w oko ta męska szkatułka - piękna! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. o jasny gwint, ale poszłaś z tymi prezentami! Powiem szczerze bardzo mi się spodobała szczotka i mydełko, bo mogę to zgapić bez większych problemów i prezent będzie jak wraz:) reszta oczywiście wyszła też ślicznie, ale to już robota grubszego kalibru:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty, to rodzinka zadowolona z tych wspaniałości. Powodzenia w nowej pracy z nowym szefem:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknego 2015 roku. Prezentu wykonałaś świetne. Dawno nie robiłam decoupagu, i chyba się ponownie skuszę widząc takie cudowności u Ciebie. Zima na ostatnim obrazku prawdziwa, a u mnie w ogródku zakwitły czerwone kwiatki pigwy, pada deszcz i ani odrobiny śniegu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle Aniu jak coś robisz to perfekcyjnie ! Super prezenty a ta szczotka to rewelacja ! powodzenia w starej nowej pracy !

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu decoupage to juz dla ciebie pestka, bardzo podobaja mi sie te skrzynki na zioła chyba takie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, wreszcie Ktoś napisał jak te mydełka się robi, bo ja wciąż się zastanawiałam po co mi takie mydło decu, jak się niem myć nie można, chyba tylko do ozdoby :) Dzięki Ci za to dobra kobieto :)))))))))))))))))))))))))))
    Prezenty wszystkie cudownie zrobiłaś, zegary mnie oszołomiły.
    ps.
    Proszę bardzo o zdjęcie wiosny, albo gorącego lata ;)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakież tu piękne rzeczy są !!!
    Skrzyneczka z serwetki od obdarowanego chyba najbardziej mi się spodobała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, jesteś niesamowita!!! Cudowne prezenty!!!!!!! Nawet nie wiem co najbardziej chwalić;) Najpierw wpadły mi w oko zegary, później szczotka, no ale przecież mydełka też są fantastyczne! Zdolniacha z Ciebie!
    Zimowy obrazek szybciutko przygarniam bo u mnie leje i okropniście wieje:(
    Tobie i Twoim bliskim życzę wiele szczęścia na cały 2015 rok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, kiedy Ty to wszystko ogarniasz, jesteś niesamowita:) Wszystko jest przepiękne ale najbardziej zaskoczył mnie pomysł z ozdobnymi mydełkami, bardzo oryginalne:) Pozdrawiam cieplutko w ten bardzo wietrzny i deszczowy u mnie wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przygotowałaś wspaniałe prezenty, z pewnością wywołały wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne prezenty bliskim zrobiłaś. Zegary faktycznie niesamowite, chociaż dla mnie najładniejsza szczotka i genialny pomysł z mydełkami :) Muszę se to gdzieś zapisać :) Ale najpierw muszę się zapoznać z decu, bo jeszcze nie robiłam i szczerze na razie nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Ale, wszystko przede mną ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne prezenty przygotowałaś. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  28. dla Ciebie Anula równiez wszystkiego dobrego, zdrowia, radości i nieustającej weny....oj bardzo bym chciała powrócić do reguralnego blogowania i do Was, ale chyba jeszcze trochę, nie ma to związku z pracą - życie.....weryfikuje wszelkie plany...

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne prezenty Aniu. Zachwyciły mnie te zegary! Już dawno chodzi za mną ochota żeby spróbować i jakoś nie mogę się zmotywować. Twoje wyglądają pięknie. No i te mydełka - też nigdy nie próbowałam a to taki wspaniały pomysł na upominek.
    Ja jeszcze leniuchuję ale już niedługo... Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuda,Aniu cuda;)))
    Poważnie wszystko mnie zachwyciło.Widziałam kilka mydełek zdobionych tą technika,ale wydawały mi się obciachowe i bez gustu,ale te wygladają pięknie.
    Kochana jeszcze raz życzę Ci wszystkiego co najlepsze w tym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu przygotowałaś cudowne prezenciki. A te zegary są rewelacyjne. Bardzo mi się podobają. Chyba i ja muszę spróbować taki zrobić, bo ostatnio znalazłam niepotzregny mechanizm zegarkowy i jak na razie leży i się kurzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie różności, wspaniałości. Po prostu cuda. Wszystko piękne i idealne. Mnie najbardziej urzekła szczotka:-D jest genialna. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 4900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie prace są piękne, ale najbardziej zachwyciły mnie motylkowe zegary:) Wszelkiej pomyślności życzę Ci na Nowy Rok :) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojojoj ale nadecupażowałaś (hahaha,jejciu co za wyraz)tych prezencików,wszystkie śliczne.Mnie najbardziej podoba się ta pawiasta szczotka,śliczna jest a i mydełka wyglądają obłędnie pięknie .
    Chyba muszę zacząć Cię nazywać mistrzynią w tej dziedzinie ,bo robisz tak kolosalne postępy,że mogę tylko pozazdrościć .
    Taki zegar i mnie się marzy,tylko sama raczej sobie go nie zrobię ,ale wiem gdzie mam się uśmiechnąć haha i złożyć zamówienie.
    Buziaki i jakoś wytrzymaj dziś w tej pracy ,w końcu jutro znów wolne i będziesz się byczyć i "dekupażować" swoje śliczności

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...