Obserwatorzy

piątek, 20 marca 2020

Żonkil z kurczakiem w kolorze żółtym

Witam Was 

Tytuł chyba wszystko mówi, to żeby wszystko się zgadzało jeszcze banerek. Szczegóły marcowych wytycznych w mojej zabawie znajdziecie TUTAJ.


Ale jak myślicie, że przygotowałam kartki tylko na moją zabawę to jesteście w grubym błędzie. Otóż "pożeniłam" je jeszcze z trzema innymi zabawami :-)

Pierwsza kartka leci tylko do mojej zabawy ale udało mi się umieścić na niej wszystkie wytyczne. Hafcik  bardzo popularny w tym miesiącu, już kilka osób go wyszywało. A na nim kurczak i żonkil. Kartka co prawda wielkanocna, ale bez napisu bo mi nigdzie nie pasował. 



Na drugiej karteczce tylko kurczak i żółty ale zrobiłam go wg #16 wyzwania u Ewinki w gięcie i cięcie. Zamieniłam sobie jedynie tył z przodem bo mi tak bardziej pasowało. Ozdób niewiele ale sam papier i hafcik jest wg mnie dostatecznie ozdobny.




Trzecia kartka też ma tylko dwie wytyczne, tym razem żonkile i kolor żółty. Jest to jeden z moich ulubionych haftów pochodzący z Coricamo. Był publikowany w którejś gazetce, ale tak na szybko to można go zakupić TUTAJ


A karteczkę wysyłam również na # 53 wyzywanie DIY , którego tematem są pąki kwiatów 



I ostatnia moje kartka, która zawiera kolor żółty i malutki hafcik żonkila. Została zrobiona wg mapki,która obowiązuje  na blogu DIY w cyklu papierowo. Dodatkowym elementem  były własnoręcznie zrobione kwiaty, TUTAJ szczegóły. 




  Kolaż  kartek z dwoma wytycznymi. 


Oczywiście sama sobie zaliczam wszystkie karteczki :-)

 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, dziękuję, że w tym trudnym czasie zaglądacie. Życzę Wam dużo zdrówka. Siedźcie w domku i dbajcie o siebie.








36 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne, w dodatku wyszywane! Skoro udało Ci się pożenić na różne zabawy to tylko wielki plus dla Ciebie! Należy sobie ułatwiać życie;)
    Trzymaj się Anula:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, choc ta ostatnia mnie zachwyciła! jaka piękna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne! Oczywiście skladaczek naj, naj :-)Papier w kwiatowy wzór jest piękny sam w sobie i stanowi doskonałe tło dla jajeczka z kurczakiem:-) Świetnie, że wykorzystałaś inny sposób złożenia papieru, dzięki temu haft gra główną rolę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak pięknie i wiosennie, bo dzisiaj pierwszy dzień wiosny kalendarzowej.Twoje karteczki super przemyślane i wykonane. Wciąż podziwiam. serdeczności i uściski posyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne a hafty na karteczkach są zachwycjące.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe hafty, wiosenne, radosne i takie słoneczne :) od razu się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe hafty ...mega xxx kwiateczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulka, jakie śliczne te kartki. Własnoręcznie robione kwiaty sa niesamowite!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra kartki.
    Dałaś dobry przykład jak robić kartki na twoje wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu piękne kartki!!! Co jedna to śliczniejsza, ale dziś to ta ostatnia bardzo mnie urzekła! Piękne te kwiaty zrobiłaś! Buziaki kochana i również zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki zrobiłaś Aniu, na ostatniej podobają mi się kwiatki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki Aniu, a najbardziej spodobał mi się składaczek z kurczaczkiem i motylkiem. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda inna i każda świetna :)Super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie połączyłaś Aniu zabawy, wszystko idealnie pasuje. Karteczki wspaniałe, takie w Twoim rozpoznawalnym już stylu. Najbardziej spodobała mi się ostatnia - chyba:)))
    Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki. No oczywiście hafciki pierwsza klasa. Zdrówka Aniu☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, cudne karteczki, jestem pod ogromnym wrażeniem! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu jak zwykle sposobem wzięłaś trzy zabawy. Brawo. Karteczki przecudnej urody poczyniłaś wszystkie, ale dla mnie naj, jak na dzisiaj to ta z małym haftowanym Żonkilem i warszawskimi białymi Narcyzami. Ekstra po prostu. Pozdrawiam Aniu i ciepło się trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu jak zwykle pięknie i dużo karteczek przygotowałaś:) podziwiam wszystkie, piekne formy, piękne hafty- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciu ile karteczek i każda ma na sobie krzyżyki, super Aniu, bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, uwielbiam Twoje haftowane kartki, no wręcz je kocham. Zawsze umiesz stworzyć z nich cuda :-) czy są proste, czy "pogięte" :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię żonkile, choć żółty nie należy do moich ulubionych kolorów :-). Żonkile to nie tyle zwiastuny wiosny, co zapowiedź tego, że w przyrodzie kwiatów będzie więcej i więcej. Na Twoich karteczkach, Aniu, jest ich już bardzo dużo i pięknie się prezentują. Mnie najbardziej urzekła pierwsza karteczka. A i Ty wykorzystałaś wykrojnik, cieszę się :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne sa Twoje karteczki a ja nie mam kiedy ukończyć swoich..

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, jak przyjemnie popatrzeć na takie żółciutkie kolorki :) są optymistyczne i radosne. Tym bardziej miło mi pooglądać, że dziś u mnie dużo chmur ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu wszystkie karteczki cudne. Twoje hafty są niesamowite i przepięknie wkomponowują się w kartkę. Są żonkile a dzis przecież pierwszy dzień kalendarzowej wiosny :)
    Pozdrawiam bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne te Twoje haftowane karteczki :) Każda ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hehe to zaliczenia mi sie spodobało Aniu! Swietne kartki, sporo i pracochłonne bo krzyżyki.... Bardzo mi sie podobaja, ostatnia szczegolnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne słoneczne kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu piękne karteczki stworzyłaś !!!
    Moja ulubiona to ta mapkowa z żonkilkami :) Cudna !!!
    Miłej niedzieli Kochana :)Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne hafciki i super karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, radosne karteczki, śliczne hafty i kwiaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu karteczki wyszły Ci przecudne :) a hafcik urocze :)
    Pokazałaś nam tu niezłą różnorodność i inspiracje do Twoich wytycznych

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja skądś znam te żonkile... ;)
    Wyszło super!
    No i uwielbiam żółty~!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne prace :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY - Pąki kwiatów. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, świetne prace. Dziekuje za udział w zabawach DIY. Zycze powodzenia. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna praca, dziękuję że bawisz się z nami. Pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...