Obserwatorzy

środa, 27 października 2021

Kartki na moją zabawę

 Witam Was

I są w końcu kartki na moją zabawę. Zasady zabawy znajdziecie TU. Natomiast wytyczne na październik znajdziecie TU


Jakoś w tym miesiącu wybitnie mi nie szło to tworzenie kartek. Te dodatkowe wytyczne w postaci brązowego i liścia ewidentnie mi nie pasowały. Może to też efekt tego ze zostały mi te kartki prawie na koniec miesiąca, nie wiem ale fakt jest taki że nie jestem z nich zadowolona. Ale cóż pokazuję bo głupio by było żeby organizatorka kartek nie zrobiła ich na swoją własną zabawę.  

Jak to u mnie bywa w obu kartkach jest brązowa baza ( wg mnie stanowczo za ciemna). Jak zwykle starałam się  odwzorować dokładnie mapki. W mapce lewej liście występują na papierze i na grafice, natomiast w mapce prawej wycięłam liście wykrojnikiem. 




Dodatkowo jak widać na kartce wg prawej mapki umieściłam sowę a więc kartka poleci też na zabawę u Bogusi, gdzie w październiku właśnie mamy kartkę z sową.




 
I co by tradycji stało się zadość kolaż  moich kartek. 



Na dzień dzisiejszy wszystko, pozdrawiam Wszystkich serdecznie dziękując za wszystkie pozostawione komentarze, które jak nic nakręcają mnie do dalszej pracy.



19 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki aniu, obie :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty? Są śliczne i... apetyczne - przez ten czekoladowy brąz. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki !Ta pierwsza taka romantyczna a druga z uroczą sówką /wszelkie wersje sówek kocham miłością wielką sama nie wiem dlaczego/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, myślę, że jesteś zbyt krytyczna wobec tych kartek, bo prezentują się naprawdę świetnie. Wiesz, ja tez mam tendencję do dokładnego odwzorowywania mapek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki, zgodnie z mapka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki. Mi tam brązowy pasuje, szczególnie do tej kwiatowej kartki. Świetnie wygląda na niej ten kielich z kwiatami. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie jest za ciemny ten brąz, zwłaszcza w wersji z sówką. Te trójkąty i listki świetnie na jego tle wyglądają a sówka jest urocza😍 Też je bardzo lubię, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. No, nie rozumiem dlaczego czepiasz się Siebie...
    Przecież kartki wyszły super i wszystko jest jak trzeba. :)
    Na dodatek sówka, motylki i puchar kwiatów, są urocze. :)
    Na Twoim miejscu zaliczyłabym obie kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czepiasz się Aniu, wyszły ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest tak źle Aniu, ten czekoladowy brąz jest świetny a kartki pełne uroku. Ogromnie mi się podoba grafika na pierwszej kartce a sówka wygląda bardzo sympatycznie.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta z sówką jest śliczna. Miłego czwartku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć, że nie zawsze sami sobie dobrze dopieramy zadania;)
    Aniu kartki wyszły świetnie- mnie sie podobają:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się Twoje kartki Aniu bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miesiąc miesiącowi nierówny. Ale kartki i tak wyszły cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, ale gdzie się podziały hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kartki Aniu, a tom pierwszą jestem zachwycona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Ci wyszły kartki. Szczególnie ta pierwsza. Buźka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...