Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2022

Kartki na moją zabawę kartkową i choinka 2022

 Witam Was

Tak jak i w tytule dziś przedstawię Wam prace na dwie zabawy. Ale zanim do nich przejdę chciałam Wam przypomnieć, że jestem jedną z testerek wzorów jakie tworzy Monika, zwana też Igiełką MB. Jej sklep znajduje się TU.


Otóż nie tak dawno Monika stworzyła szereg wzorów na Boże Narodzenie, i mnie przypadły w udziale takie bombki do testowania. 


Postanowiłam je oprawić w kartki a że są to wzory na Boże Narodzenie wykorzystałam jedną z moich mapek . Kartki prezentują się tak : 




Dorobiłam jeszcze kartkę z choinkami, która była na drugiej mapce i mam  :-). 



Bombki przetestowane i kartki na moją zabawę są 



Co by tradycji stało się zadość to jeszcze banerki


Zasady tej zabawy znajdziecie TU 




Natomiast wytyczne do października są TUTAJ 

W kwestii wyjaśnienia. Zabawy kartkowej już nie będzie  mimo, że niektóre osoby mnie nadal proszą. Nie mam już mapek, i nie mam pomysłu na kolejną edycję zabawy. Przypominam, że ta edycja jest już siódmą i na prawdę mam już dość, ale nie widzę przeszkód żeby poprowadził tą zabawę ktoś inny :-). 

 Jak wiecie na zabawę Choinka 2022 u Kasi wyszywałam zawsze widoczki, ale w tym miesiącu ze względu na testowanie u Moniki jak i moje wyjazdy po prostu już nie zdążę, wobec tego kartki  wyszywane z bombkami lecą i na tą zabawę 




 Wytyczne i żabę październikową znajdziecie TU  a od początku roku powstały u mnie  takie prace. 



 I na dziś to wszystko, wybaczcie że tak krótko ale czas mnie normalnie goni !!!  

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 




34 komentarze:

  1. Czasie nie goń naszej koleżanki! :) Piękne te hafty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te łączenie zabaw u Ciebie ale i trochę ich masz.Bombki Moniki są urocze, ładne kartki z nich wyszły no i wykorzystane są.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe hafty od Moniki. Świetnie wykorzystałaś je na kartkach. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te hafciki! Super wyglądają wkomponowane w karteczki,extra to finalnie wygląda:) Serdeczności Aniu :) Powodzenia w Twoich wyprawach 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki! Jak zawsze w krzyżykach jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te bombeczki Moniki, a Ty Aniu jak zawsze pięknie je wyhaftowałaś i dostały wspaniała oprawę. Pozdrawiam i udanych wojaży 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba kartka z choinkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki z haftami zawsze prezentują się świetnie ale dziś spodobała mi się ta druga kartka, z choinkami. Wyglądają troszkę jak z piernika:) Uściski Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te bombeczki i kartki z nimi bardzo udane.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafciki od Moni zawsze bardzo przyjemnie się wyszywa. Mam zakupione kilka wzorków ( głównie kwiaty i męskie krawaty) . Wyszywa się błyskawicznie i jest efekt woow. Bombki wyszły świetnie i pięknie się wkomponowały w kartki. Pozdrawiam cieplutko Aniu i życzę więcej wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przzeurocze sa te małe hafciki, śliczne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super hafciki i fajne kartki z nimi powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ten czas chyba przegania nas wszystkie, bo i ja czuję jak przecieka mi przez palce, choć wcale się nie lenie. Hafty są prześliczne i oprawione w kartkę wyglądają fantastycznie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kartki z tymi haftowanymi bombkami. Podziwiam Twoje bombki ozdobione haftami. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te haftowane bombeczki i ładnie wykorzystałaś je do ozdobienia kartek. Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafty pięknie zagospodarowane, a kartka z choinkami też oko cieszy. Czas Cię goni? Na emeryturze? ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaa no jakie bajeranckie te bombki 🤩 na kartki pasują, na choince też byłyby cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne te bombki, super pasują na kartki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieustannie podziwiam Twoje zdolności hafciarskie !!! Bombeczki są śliczne !!! Szkoda, że były na zabawę według mapki, bo wydaje mi się, że na białym tle lepiej by się prezentowały. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hafciki bombek są śliczne I cudne karteczki z nimi stworzyłaś! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kartki wyszły z tymi bombkami. :)
    Kolekcja prac wspaniała. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne kartki, szczególnie podoba się mi wzór tej bombki z księżycem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, bardzo podobają mi się te karteczki, bombki prezentują się wspaniale.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te bombeczki są urocze:) Bardzo podoba mi się ta pierwsza :) Powodzenia z zabawami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne są te karteczki, Igiełka założyła sklep, ojej, ale mnie dawno na blogach nie było, juz szybciutko do niej biegnę. A z bombeczek najbardziej mi się podoba ta z jemiołą. Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne hafciki 😀 pałam do krzyżyków niezwykła miłością hihi

    OdpowiedzUsuń
  27. Choineczki cudne wyszły na kartce mapkowej. A wzory haftowane świetnie wykorzystałaś. Fajnie, że na bieżąco Ci one schodzą i nie zalegają w szufladach. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  28. Siedem edycji naprawdę może wymagać dużo energii, nie dziwię się, że potrzebujesz przerwy :) bardzo ładne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też testowałam wzorki dla Moniki :).

    Twoje bombki na kartkach ślicznie się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze te hafciki i w sam raz na bożonarodzeniowe kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne hafciki i cudne karteczki :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu z bombeczek wyszły bardzo fajne karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...