Obserwatorzy

czwartek, 20 października 2022

Wielkanoc 2022/2023

 Witam Was

Coś mi ten miesiąc za szybko leci, a  ja dalej w lesie z zabawami blogowymi. No cóż znowu mnie cały weekend nie było i czasu mi niestety brakuje.

 Tego wyjazdu  nie żałuję bo odbyło się kolejne spotkanie blogowych koleżanek. Tym razem było nas w sumie 6 a odwiedziłyśmy Malbork. 

Jedna z nas miała oczywiście w tym dniu urodziny a druga już niedługo dołączy do grona emerytek , czyli okazje do świętowania były :-)

Ja, jak prawie zawsze, miałam najdalej ale mimo spędzenia prawie całego czwartku i poniedziałku w pociągu nie żałuję bo było warto !! Takie rękodzielnicze spotkania są cudne. Przy okazji zwiedziłyśmy największy w Europie zamek krzyżacki. Choć przyznam szczerze pod koniec zwiedzania to nam już nogi wchodziły nie powiem gdzie :-).  Kilka fotek z naszego pobytu, tym razem bez wspólnego zdjęcia bo wiadomo RODO nie śpi :-)

W takim oto domku mieszkałyśmy


z którego  miałyśmy widok na zamek


I jeszcze dwie fotki z samego zamku


Pogoda, jak widać nam sprzyjała, no może w sobotę trochę nas zmoczyło, ale humory dopisały, a z cukru my nie są, więc i drobny deszcz nam nie przeszkadzał!!

No dobra na temat wyjazdu to już wszystko, choć bym jeszcze wiele mogła pisać, przechodzimy do tematu właściwego czyli mojej pracy na Wielkanoc.


 A żabkę październikową znajdziecie TUTAJ. U mnie jak zwykle znowu króluje szydełko. Tym razem proponuję Wam szydełkową serwetkę, w zajączki. Schemat miałam jakiś papierowy więc nie podam Wam tym razem linku.   Zrobiona jest z ciemnozielonego kordonka, robiona jest metodą  fileta. Wyszła mi dość spora bo ma całe 64  cm. 





A poniżej wszystkie moje pracę jakie powstały w nowej edycji zabawy. Jak zauważyliście wszystkie one są szydełkowe :-). No cóż widać że lubię to szydełko :-)


I w zasadzie to już wszystko, dziękuję Wszystkim za cudowne komentarze i to, że nadal u mnie bywacie, nie ukrywam że sprawia mi to przyjemność. 

 Pozdrawiam serdecznie 





33 komentarze:

  1. Śliczna serwetka Aniu i imponująca wielkość. Gratuluję Wam kolejnego udanego spotkania blogowego, oby okoliczności sprzyjały i takich spotkań było więcej. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego spotkania ☺️ i chciałabym polubić się z szydełkiem. Może kiedyś ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna serwetka i te zajączki takie wyraźne.
    Widzę, że też miałaś spotkaniowy weekend :) Od razu człowiekowi baterie się ładują i lepiej się czuje. Jeszcze jak zgrana ekipa, to już w ogóle wspaniale spędza się czas.
    Aniu przesyłam pozdrowienia i życzę kolejnych spotkań w tak zacnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna serwetka, jeszcze na bialy obrus, rewelacyjnie.No i wspaniały wyjazd, zazdroszczę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka Aniu :)
    A spotkania zazdroszczę (pozytywnie), bo wiem jakie są fajne i jak ładuje się na nich akumulatory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są takie spotkania :) Serwetka urocza, choć mój laptop coś ma humory i mi ją jako czarną pokazuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spotkania na pewno są wspaniałe:) Ciekawa ta serwetka, bardzo oryginalna. Serdeczności Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te Wasze spotkania :-) Łączycie je ze zwiedzaniem, fajnie dwa w jednym.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie fotki i super spotkanie. :)
    Serwetka śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. To fajny wyjazd miałaś, zazdroszczę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka fajna rzecz, takie spotkanie :) Też bym tak chciała :) A serwetka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, urocza serwetka, bardzo lubię takie szydełkowe ozdoby świąteczne. A spotkania zazdroszczę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zające kicają po Twojej serwetce :) Spotkanie też było piękne, sądząc po fotkach :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkania zazdroszczę tak pozytywnie bo to zawsze fajne chwilę są a serwetka niezwykle ciekawa Aniu 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna super serweta Aniu! Wspaniale Tobie wychodzą. Fajnie, że udało Wam się spotkać.
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka z zajączkami robi wrażenie! Choć powinnam chyba powiedzieć "serweta" biorąc pod uwagę rozmiar ;);) wspaniałe zdjęcia, cudnie, że miałyście możliwość takiego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie wyjazdy są super - zazdroszczę!
    W Malborku kiedyś byłam i zamek mnie zachwycił 🙂
    Serwetka piękna tym bardziej ,że mi filet nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie wybrałabym się na takie spotkanie blogerskie, a prace piękne i wyjątkowe:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna serwetka, ciekawy kolor:) Jeszcze nie byłam w Malborku, chciałabym to kiedyś nadrobić. Fajnie że pogoda Wam dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie blogowo-koleżeńskie spotkanie w cieniu krzyżackiego zamczysta to super sprawa. Trochę zazdroszczę;) Serweta robi wrażenie rozmiarem, a zajączki urocze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że pojechałaś na kolejne blogowe spotkanie :).

    Też odwiedziłam zamek w Malborku. Byłam zachwycona :).

    Zrobiłaś super serwetkę. Rzeczywiście wyszła spora :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie,że miałaś okazję na tak fajny wypad oraz spotkanie z blogowymi dziewczynkami. Aż zazdroszczę 😊
    Kolejna serwetka cudowna i super,że lubicie się wzajemnie z szydelkiem 😉 Efekty tej zaprzyjaźnionej relacji mówią same za siebie 👏👏👏Brawo Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super serwetka i to w tak nieoczywistym kolorze, że aż zachwyca:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Serweta robi wrażenie. Dla Ciebie pewną trudnoscią jest kanwa 16 a dla mnie szydełko. Pozostaje mi podziwiać takie prace u innych :)
    Wspaniały wypad sobie zorganizowałyscie. Warto było poświęcić niemal dobe w pociągu, choć wierzę, że było to uciążliwe. Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne są takie spotkania :) Byłam na zamku w Malborku 2 razy - bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu serweta jest boska, pięknie się prezentuje!
    I tutaj się z Tobą zgodzę, jak w weekend się "zabaluje" to czasu brakuje;) Ja też tak mam, jednak spotkanie z dziewczynami i wyjazd ważniejsze! Na pewno było miło, zazdraszczam.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna serwetka. W Malborku byłam i wiem jakie to piękne miejsce więc spotkanie na pewno udane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. No popatrz, w moich rodzinnych stronach byłaś - właśnie spędziłam tam weekend. Serweta rewelacyjna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna serwetka🤩 Fajne są takie spotkania, wspólna pasja, dobry humor i czegóż więcej potrzeba. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna serwetka:) Spotkanie musiało być bardzo miłe, jakie to ważne znaleźć dla siebie czas:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna serwetka w króliczki wyszła

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...