Obserwatorzy

sobota, 8 października 2022

Nauka dziergania Renia październik

 Witam Was

Dziś będzie trochę nietypowo, bo tą zabawę prezentuję zazwyczaj na koniec miesiąca. Mowa oczywiście o Dzierganiu i supłaniu u Reni


Jak ktoś jeszcze nie czytał o tej zabawie to wytyczne do października  znajdzie TU

Renia podała nam wiele inspiracji i przykładów na płaskie ozdoby bożonarodzeniowe. Faktycznie jest ich w sieci mnóstwo a  chyba każda rękodzielniczka lubi je robić. Nie będę tu odosobniona jeżeli powiem, że te Święta lubi chyba większość Polaków. 

Z szydełkiem lubię się już dawno a praca jaką chcę Wam dziś pokazać powstała już dość dawno ale jeszcze nie miała tu swojej prezentacji. Jest to serwetka bożonarodzeniowa w choinki. A powstała wg TEGO filmiku. Wiem, że mam w niej błąd jak nic mi się popier.... kolory. Ale o dziwo zauważyłam to dopiero jak ją prasowałam. Pruć już nie będę, jak się postawi choinkę to i tak widać nie będzie. 

 Wyszła mi o średnicy 45 cm. 






Druga zabawa jaką Renia nam zaproponowała na początku 2022 roku to roczny kocyk z resztek włóczki. No dziergam go cały czas ale teraz to mi już mało przybywa. Na ten moment mam go 93 cm  i wykorzystuję do niego faktycznie resztki włóczki. Na początku to się starałam aby i na lewej stronie nie było supełków ale potem to praktycznie olałam. Nie da się tak bez supełków i z resztek włóczki zrobić. 




No jak by Renia chciała to kolaż moich prac



Oczywiście jak zwykle w weekend mnie znowu nie ma, tym razem jestem w Istebnej. W końcu ja emerytka mam urlop przez cały rok :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że ciągle do mnie zaglądacie.



26 komentarzy:

  1. Świetna serwetka w choinki. Szczerze mówiąc, cokolwiek na nią postawisz, to nie będzie widać "błędu". Jest kolorowa i dość charakterystyczna, więc oko nie wyłapuje od razu zmiany koloru. Jak dla mnie wygląda to ciekawie.
    Uściski i dobrej zabawy w Istebnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja serwetka, te wersje bożonarodzeniowe są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta serwetka. Zapisze sobie filmik. Może kiedyś wydziergam. Naprawdę musiałam się przyjrzeć żeby zobaczyć błąd w kolorach. Bardzo ciekawy wzór. Miłego i spokojnego weekendu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, serwetka bardzo mi się podoba i gdybyś nie napisała na czym polega błąd to bym go nie wyłapała. A Twój kocyk też świetnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, musiałam szukać tego błędu ale co tam błąd, jest piękna ale też trudna do zrobienia.Kocyk piekny, i o to chodzi w resztkowcach aby poczyscic te wszystkie resztki, u mnie supełki po jednej stronie, staram się.Milego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wzór na serwetkę świąteczną.Gdybyś nie napisała o pomyłce w kolorach ,to bym nie zauważyła .Za kocyk to Cię podziwiam .Ja nie mam cierpliwości do tak dużych prac..
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu korzystaj korzystaj ze stanu emerytki a serwetka bardzo ciekawa , mimo błędu wygląda naprawdę fajnie, z resta gfybys o tym nie napisala to bym raczej nie zauwazyla. No i kocyk bardzo wesoły, kolorowy 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się nie znam na dzierganiu, więc nie zauważam błędów:D Obie prace mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te Twoje dziergadełka. Serwetka ma ciekawy wzorek, a kocyk bardzo praktyczny, bo resztek brak a w nóżki ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, świąteczna serwetka jest cudna! Kocyk coraz fajniejszy i myślę, że supełki w niczym nie przeszkadzają.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. A kto powiedział, że musi być symetrycznie?:))) Serwetka jest urocza i na pewno będzie fajnie wyglądać pod choinką. Miłego wypoczynku Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. A może tak miało być, w końcu to Twoja serwetka i Twoja wizja kolorystyczna. :)
    Super serwetka jest. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Renia by chciała i bardzo dziękuje za kolaż;) Aniu śliczna serweta Ci wyszła i mam nadzieję, ze będzie ozdobą Gdybyś nie napisała, że pomyliłaś kolory, nikt by tego nie zauważył i myślał że tak miało być( sama zaczęłam szukać błędu po Twoim opisie;) Cieszę się kocyka przybywa:)
    Aniu dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace! Ten szydełkowy motyw choinek na serwetce jest bardzo fajny. Nawet jeśli na serwetce jest błąd, to nie ma znaczenia, bo wygląda wspaniale. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace! Serwetka choinkowa szczególnie mnie zachwyciła, lubię takie "błędy" :-)
    Serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojjj..jak dawno mnie tutaj nie było Aniu, ale już jestem i podziwiam !
    Serwetka jest śliczna i ten wzorek w choinki przypadł mi do gustu, a kocyk rośnie w siłę:)
    Super pomysł z tym kocykiem, pozbyłaś się resztek wełny i tworzysz coś z niczego.
    Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, każda praca szydełkowa to u mnie łał - wszystkie piękne

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, serwetka w choineczki superowa. Oj Aniu ale Ty teraz świata zwiedzisz. Super że masz na to czas, i oby zdrówko tylko dopisywało. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna ta serwetka, że z błędem. A kocyk imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile ja się naszukałam, gdzie ten błąd :) Serwetka śliczna i kocyk też się prezentuje okazale. Jakby zabrakło Ci resztek to służę pomocą :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jest ta serweta, no i kocyk też się pięknie prezentuje! Zazdroszczę Ci tego całorocznego urlopu, Aniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ktoś nie wie, to pomyśli, że tak ma być - serwetka piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna! Zapraszam do siebie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna świąteczna serwetka Aniu,a kocyk rośnie w oczach 😉 A co tam @ Szalej ! Należy Ci się 😊😉😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Dopiero jak za trzecim razem mocno przyjrzałam się dotarło do mnie że jest tam jakiś błąd z kolorami :) nic wielkiego, bo sam wzór jest super i kolory fajne, takie naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serwetka jest piękna, złota nitka dodaje odświętnego charakteru.
    W kocyku to jest fajne, że jak przybędą Ci kiedyś kolejne resztki, będziesz mogła je doszydełkować :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...