Obserwatorzy

piątek, 14 października 2022

Co mi w duszy gra - Pażdziernik

 Witam Was

I znowu Was zdziwię bo dziś będzie post na zabawę dla Uli a zwykle jest on na końcu miesiąca. Ale zanim przejdę do pracy jaka powstała na tą zabawę chcę Was zaprosić na weekend do Istebnej. Tak się składa, że nie byłam tam po raz pierwszy ale pierwszy raz mi się zdarzyło,  że byłam w takim genialnym miejscu. Chciałam polecić Wam z całego serca Dom z drzew.  Byłam i wszystko co tam piszą to szczera prawda. Genialne miejsce na wypoczynek, wszędzie blisko i do sklepu i do knajpy i do CPN. Poza tym świetne miejsce na grzyby, których w tym roku podobno zatrzęsienie. 

Poniżej kilka zdjęć :

Taki mieliśmy widok z tarasu 


A to już widok z przed knajpy na popularnym ośrodku narciarskim Zagroń 



I widoczek gdzieś z centrum Istebnej 



A poniżej coś dla rękodzielniczek, czyli największa na świecie koniakowska serwetka, wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa i trochę jej szczegółów, warto ją zobaczyć, będąc w Istebnej. 

                     



A teraz zgodnie z zapowiedzią przechodzimy do zabawy u Uli .Tym razem Ula zaproponowała nam coś na jej zbliżające się imienny. Szczegóły październikowe znajdziecie TU


Większość pewnie zrobi kartkę, ale ja się trochę wyłamię i pokażę Wam serwetkę na szydełku. Fakt powstała już dość dawno, ale swojej prezentacji jeszcze tu nie miała. Szydełko pokochałam, zresztą podobnie do krzyżyków i tak w zasadzie są to teraz moje dwie wiodące techniki.

Serwetkę zrobiłam na szydełku 1,5mm z dostanego od Eli kordonka, serwetka ma już nowy domek bo ja oprócz tego, że lubię szydełko robię głównie serwetki na prezent, bo ileż tego można u siebie w domku wyłożyć.

Ta serwetka ma średnicy całe 48 cm po blokowaniu i zrobiłam ją z cieniowanego kordonka, do którego mam słabość. Zowie się "Hania" i oczywiście jest autorstwa Aurelii Lewickiej a filmik do niej znajdziecie TUTAJ 

Nic na to nie poradzę,  że lubię filmiki Aurelii. 





  Mam nadzieję, że Ula tym razem zaakceptuje taki prezent na imieniny:-)

I to by było na tyle dziś, pozdrawiam Was wszystkich serdecznie 





30 komentarzy:

  1. Twoje szydełkowe prace już dawno podziwiam mnie jakoś nigdy nie po drodze do nich. Ta Kniakowska serweta jest przepiękna, marzenie które pewnie nigdy sie nie spełni. Mam taką malutką co mi mąż kupił 😎.Ogólnie jestem by polecać ciekawe miejsca, czasem nie wiem gdzie pojechać a jak przeczytam, że gdzieś , ktoś i był zadowolony no zawsze łatwiej podjąć decyzję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna serwetka, szydelko Ci służy.Masz rację, filmiki Aurelii są super, próbowałam też innych ale to nie to.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękna serwetka. Ula z pewnością będzie zachwycona prezentem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka to śliczny prezent, a widoki z wypoczynku rewelacyjne. Tym razem zachwyciłam się koronką - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...a ja myślałam, że byłaś na Warsztatach dla Twórczo Zakręconych w Ustroniu ?! Warsztaty na początku października były. Warto i polecam !!! Serweta duża i przepiękna ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka, taka jesienna. Miałaś Aniu wspaniały weekend w pięknym miejscu. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu serweta z kolorem wpasowała Ci do widoków w górach:) super obie propozycje:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia!! piękna serweta i jaka wielka!!! Twoja serwetka jest śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serwetka, bardzo lubię takie koronkowe cuda. Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ta serwetka, Aniu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną serwetkę wykonałaś, też lubię cieniowane nici, ciekawie się układają i mało przewidywalnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i okazała szydełkowa serweta! Widoki wspaniałe, a koronka imponująca. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze podobają mi się takie koronkowe dzieła. Twoja serweta jeszcze zyskała na urodzie bo jest zrobiona z cieniowanej nici.. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, serwetka zachwyca:)) a fotki z wypadu bardzo zachęcają aby odwiedzić to miejsce...może kiedyś. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, imponująca ta serwetka dla Uli! Zdjęcia z Istebnej piękne, aż mi się relaks na łonie natury zamarzył. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna serwetka:) Ja byłam w Istebnej w sanatorium.

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w Istebnej kilka razy w różnych porach roku i tamtejszy krajobraz zawsze zachwyca.
    Twoja serwetka również zachwyca!!! Jest prześliczna!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu piękna praca, piękne widoki no i piękny rekord Guinnessa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne widoki miałaś Aniu! Fajnie, że udało się Tobie wyjechać. Serweta cudo! Pięknie Tobie wyszła!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkaliście w pięknym miejscu. Zrobiłaś piękną serwetkę ma taki nieoczywiśty kolor

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała wyprawa i cudne miejsce na odpoczynek.
    Serwetka jest idealnym prezentem imieninowym, więc myślę, że do tego wyzwania nadaje się jak idealnie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię serwetki z cieniowanych kordonków.Twoja wyszła przecudnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudne fotki... wspaniale że mogłaś odwiedzić takie miejsce:) rekordowa serwetka robi wrażenie! Twoja także fajnie wygląda:) nie dziwię się, że masz słabość do cieniowanego kordonka, ma fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała wycieczka. Cudna serwetka Aniu, jak jesienna mgiełka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna serwetka, bardzo ciekawe kolory:) Złota jesień się trafiła w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne widoki, wspaniała wyprawa i śliczna serwetka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że masz tyle wyjazdów :).

    Serwetka wyszła Ci ślicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu jak ja lubię podziwiać Twoje szydelkowe dzieła! (I nie tylko oczywiście;) ) Mam od Ciebie cudną serwetkę w ślubnym prezencie i kocham ją 🤍 Ostatnio awansowała do modelingu 😉 jest pięknym tłem do moich kartek😄 Świetne fotki z wypoczynku.Pozdrawiam miło 😗

    OdpowiedzUsuń
  29. No oczywiście, że zaakceptuję :) rewelacyjna serwetka Aniu :) Dziękuję też za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...