Obserwatorzy

piątek, 23 grudnia 2022

Grudniowa Renia

 Witam Was

Tak jak w tytule dziś będą moje prace na grudniowe zabawy   Reni czyli na naukę  dziergania i supłania 



Wszystkie grudniowe wytyczne znajdziecie TU  Renia co prawda zapowiedziała koniec tej zabawy w tej odsłonie ale coś tam nowego wymyśliła, mam nadzieję że mi się spodoba bo z szydełkiem się w zasadzie w tym roku pokochałam. 

Będą więc kolejne moje prace szydełkiem właśnie. Jedna z nich to Świąteczna serwetka - gwiazda  na szydełku właśnie. Powstała już jakiś czas temu, i była prezentem właśnie  pod choinkę. Zrobiłam ją kordonkiem białym ze złotą nitką. Oczywiście jest autorstwa AureliiMyszkiSzarej, której filmiki uwielbiam. A jak ktoś by miał na nią ochotę to zapraszam do dziergania, a wszystkie wytyczne znajdziecie na tym filmiku  

Moja wyszła o średnicy 37 cm



a poniżej trochę szczegółów


A na tym zdjęciu poniżej widać doskonale z jakich nici została zrobiona.



I druga praca to kocyk ( banerka nie było, ale wytyczne do jego tworzenia znajdziecie TU ).

Tak jak przypuszczałam nie zdążyłam go skończyć do końca roku ale mam go już całe  115 cm. No nic dokończę go w roku przyszłym. Póki co pokazuję ile udało mi się stworzyć w roku 2022.  



Nawet udało mi się zrobić zdjęcie na tapczanie, na którym doskonale widać ile go jeszcze brakuje. 


I oczywiście kolaż moich prac dla Renii. 



I na dziś to tyle, pewnie większość z Was już świętuje a inni jeszcze w ferworze wielkiego gotowania i sprzątania a ja  w tym roku olałam Święta, zdrowie ważniejsze i nie zwykłam pisać osobnego posta z życzeniami to pozwólcie że złożę Wam ja teraz






 


27 komentarzy:

  1. Piekna serwetka a kocyk coraz fajnieszy, kocham takie resztkowce a Twój taki stonowany.Aniu Tobie I rodzinie, spokojnych, radosnych świąt, no i zdrówka. Ps.Ja dopiero po świętach do Reni wstąpię, mało tego ale jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną serwetkę wydziergałaś Aniu, a kocyk też fajnie się prezentuje.
    Aniu, Tobie i Twoim najbliższym życzę zdrowych, wesołych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace:) Kocyk na pewno skończysz w przyszłym roku :) zdrowych wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Kocyk w ładnych kolorach a serwetka w kształcie gwiazdy przepiękna.
    Dużo radości w ten świąteczny czas dla całej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace :) Podziwiam i zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wszystkiego dobrego, zdrowia i radości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace :)
    Wiary, co góry przenosi,
    nadziei, która nie gaśnie,
    miłości w każdej ilości
    od Bożej Dzieciny 😘🎄

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jaka śliczna ta serwetka ! Kocyk coraz większy i fajniejszy ;)
    Aniu zdrowych,spokojnych a zarazem radosnych świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie oraz Twoich bliskich. Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu najważniejsze że zaczęłaś i kocyka przybywa, serwetka też świetnie się prezentuje:) co do nowej zabawy, mam nadzieję, że Ci się spodoba, choć nie będzie wymogu dziewiarskiego;) Wesołych Świat życzę i dziękuje za śliczną kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna serwet Ci wyszła. Naprawdę postarałaś się Aniu! BRAWO! Wesołych Świąt!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnych, rodzinnych, zdrowych i radosnych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu brawo za miłość do szydelka a święta be sprzątania też przychodzą więc masz racje zdrowie najważniejsze! Radosnego czasu !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna serwetka :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Dobrych Świąt życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna serweta! Świetnie się ją dzierga.
    Nastrojowych i Radosnych
    Świąt Bożego Narodzenia
    oraz samych szczęśliwych zdarzeń
    w nadchodzącym Nowym Roku
    życzy Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknego świętowania życzę i zdrowia :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace! Zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dziergadełka :)
    Zdrowych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Aniu za życzenia. Ja Tobie też życzę dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Żeby wena twórcza nigdy Cię nie opuszczała. Bardzo mi się podoba ta świąteczna serweta. A i kocyk z pewnością jest ciepły. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna serwetka, a kocyk w całości już się pięknie prezentuje :) Pozdrawiam cieplutko już po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna serwetka, też lubię pracować z filmikami Aurelii :). Kocyk może nie został zrobiony na czas, ale i tak widać sporo pracy włożonej w jego wykonanie. Już bliżej niż dalej. Znając ciebie z Twojej punktualności, zapewne postarasz się szybko go dokończyć :)
    Aniu, w sumie już po świętach, ale życzę Ci mimo wszystko dużo zdrówka, spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna i imponująca serweta Aniu!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem umiejętności :)
    Serdeczne , poświąteczne pozdrowienia zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Kocyk obłędny! Extra wychodzi :-) serweta cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta, święta i już po, a ja dziś życzę Ci wszelkiej pomyślności na ten nowy rok :-) Kocyka ładnie przybywa, a serwetka piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna serweta Ci Aniu wyszła. Mocno ozdobna dzięki kształtowi i złotej nici. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...