Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2022

Rękodzieło i przysłowia - grudzień

 Witam Was

Dziś jak w tytule moja ostatnia w tym roku odsłona kolejnej zabawy u Splocika, mianowicie Rękodzieło i przysłowia. Co by tradycji stało się zadość najpierw banerek


 A o grudniowych wytycznych możecie poczytać TUTAJ. Tak się składa że zabawa będzie miała ciąg dalszy !!. A czy będę w niej brała udział to się okaże w praniu. W grudniu póki co mamy do interpretacji jak zawsze dwa przysłowia :

1. Nie odmawiaj przyjęcie podarunku, nie zapominaj oddanej Ci przysługi

2. Nie będzie ryba rakiem. 

Wybrałam sobie do interpretacji przysłowie pierwsze, przy czym nie wybrałam z niego konkretnego słowa. Nigdy nie zapominam oddanej mi przysługi i uważam, że bardzo fajnym niezobowiązującym prezentem są zakładki. Zakładki zwłaszcza te haftowane to taki mój mały świr. Wszystkie które stworzę wędrują do moich znajomych jako małe prezenty. Dziś pokażę ich aż 5. 
Trzy z nich miałam przyjemność testować u Moniki - Igiełki a jej sklep znajdziecie TU.
 Uważam że te wzory doskonale nadają się do wykorzystania resztek mulin, których u każdej hafciarki jest mnóstwo. Póki co przedstawiam Wam tylko wybrane zdjęcia, już niedługo znajdą się u niej w sklepie i wzory będzie można kupić.


 
A tak wygląda tył moich zakładek 


 i trochę szczegółów





Kolejne zakładki powstały dla moich przyjaciół z Mielna gdzie zawsze spędzam przynajmniej tydzień w ciągu roku, bo Mielno uwielbiam. Tak samo jak bardzo lubię wyszywać literki, znaczy się są to zakładki imienne. 



 i oczywiście kolaż dla Splocika 


A na koniec wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie. No cóż tak patrzę na to zdjęcie i dochodzę do wniosku, że sporo tych zakładek powstało u mnie w tej zabawie.


Pozdrawiam Was serdecznie  i co byście nie przesadzili z przygotowaniami do Świąt, bo kto to potem zje, a okna też można umyć jak będzie cieplej i śnieg się stopi. Choć przyznam szczerze gdyby nie to przeziębienie to okna bym już chyba miała pomyte. 



37 komentarzy:

  1. Zakladki praktyczna rzecz, są piękne, każdy robi co mu pasuje, ja biorę udział bo zawsze się coś wybierze.Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki Aniu, a te z imionami są bardzo wyjątkowe. Okna sobie odpuść, bo przy ich myciu może zawiać i o choróbsko nie trudno. Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu bardzo ładne zakładki wyhaftowalaś. Super wzorki!
    Aniu zdrówka życzę. Ja w tym roku z powodu choroby odpuszczam przedświąteczne porządki.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zakładki zawsze się przydadzą. Są ładne i praktyczne. Zdrowia życzę:-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham zakładki miłością niezmienną.
    Lubię je robić, uwielbiam dostawać i jeszcze bardziej nimi obdarowywać.Twoje są piękne.
    Aniu dodałam link do bloga Danusi, więc zapraszam w jej imieniu do podziwiania jej talentu a zarazem terapii w walce z chorobą.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnych, zdrowych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita Aniu. Podziwiam Cię. Tu kartki, tu wyszywanie, tu książki, blog.... Super. Zakładki fajnie zrobione, pewnie obdarowani będą zadowoleni. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zakładki Aniu są piękne. Widać w nich serc. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, zakładki uwielbiam, a takie haftowane są szczególnie piękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

  9. wszystkie piękne, ale te imienne są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakładki! Ilość na zdjęciu zbiorczym wzbudza mój szczery podziw, że tyle ich zrobiłaś i właściwie każda inna...Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zakładki zrobiłaś Aniu i wspaniała galeria prac powstałych w zabawie.
    Zdrowia życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zakładki Aniu, masz rację zakładek nigdy dość :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zakładki, a tak się składa, ze jedną mam i śmiem ją używać:) te najnowsze są przepiękne! ale, ale Aniu nie napisałaś co to za książka była tłem ( co nieco przeczytałam i wiem że jej nie znam;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zakładki, a takie haftowane w Twoim wydaniu to szczególnie :)
    Pozdrawiam cieplutko i dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładek nigdy za wiele ,a jeszcze można wykorzystać resztki mulin !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zakładki wyhaftowałaś. :)
    Zakładek nigdy nie za dużo i wspaniale nadają się na upominki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawiłaś się ze mną cały rok i bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim zdrowia! A święta i tak się odbędą, czyż nie?;) U mnie też nie posprzątane świątecznie, bo mi prawa ręka wysiadła. Co robić... Świetne zakładki, świetne prace!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu zdrowie ważniejsze więc się kuruj 😀 a zakładek faktycznie tworzysz sporo, kolejne śliczne !!! Pozdrawiam 😉😘😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam! Do takich robotek trzeba mieć cierpliwość :)
    Co do nie przesadzania ze wszystkim na Święta, zgadzam sie co sie odwlecze to nie uciecze, a jedzenia szkoda wyrzucać ;) Ale... jestem w podobnej sytuacji, patrzyłam dziś rano na nasze brudne okna, wypadałoby umyć (nie tylko ze względu na święta), ale i mnie złamało przeziębienie, dlatego kuruje sie, co by mnie nie rozłożyło na same Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite zakładki do książki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie śliczne te zakładki:) I ile ich zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zakładki, zwłaszcza te "kwadracikowe". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudne zakładeczki, robią wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie prace śliczne. Ja święta sprawdzam skromnie z mężem i dziećmi ponieważ cała rodzina w kraju. Dom mam ogarnięty i przystrojony bo kocham ozdoby świąteczne ale z gotowaniem nie przesadzam. Gotuję tylko tyle ile jesteśmy w stanie zjeść ponieważ nie mam gigantycznej lodówki czy zamrażarki. W tym roku jeszcze 23 jadę na wizytę do szpitala i sama się zastanawiam jak to wszystko ogarnę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne te zakładki, bardzo mi się podobają te z imionami. Radosnych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, zakładki się przydają. Choć ja mam poki co 1 haftowaną z zabawy Choinka :) A Twoje prace super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są te zakładki, dla nich to chciałoby się częściej po książki sięgać

    OdpowiedzUsuń
  28. Są świetne:) te imienne to wspaniały podarunek!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku Aniu :) Zakładki są urocze, ja też lubię takie niezobowiązujące prezenciki, ale haft u mnie idzie wolno, więc wolę szydełko :) Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu zakładki do książek zawsze są fajnym upominkiem a te personalizowane z imieniem to już w ogóle extra sprawa:)
    Śliczne wszystkie w Twoim wykonaniu.
    Zdrówka życzę i gratuluję Ci ukończenia zabawy z całym kompletem prac!
    Wesołych Świat 🙂🎄🎅🌷

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu,uwielbiam gdy świrujesz z zakładkami 😊 Wszystkie są piękne!!! Zawsze z chęcią je ogladam,zwłaszcza że lubię zakładeczki. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zakładki, jednak te imienne są wyjątkowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaskoczona jestem tymi zakładkami!
    Niezwykle oryginalny wzór, niby prosty a pracochłonny, bardzo
    mi się podoba efekt końcowy. Na pewno milej czytać mając w
    zanadrzu takie cudo :) Pozdrowienia serdecznie.
    K

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zakładki! Cudownie umilą chwile z książką :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zakładki, też mam na ich punkcie "świra". Najbardziej podobają mi się te imienne, bo takich jeszcze nie robiłam i wyglądają dla mnie tak bardziej osobiście.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...