Obserwatorzy

niedziela, 4 grudnia 2022

Wymianka kartkowa w KTM

 Witam Was

W tym roku mimo, że nie mam małych dzieci a wnuków się jeszcze nie dochowałam, postanowiłam wziąć udział w wymiance kartek na Boże Narodzenie w KTM. Szczegóły wymianki znajdziecie TUTAJ 



Tak się złożyło że kartkę wraz zawartością otrzymałam od Kasi . A przyleciało do mnie  oprócz super kartki  jeszcze muliny, książka i herbatki, które jak wiecie preferuję  nad kawę. 


Natomiast ja swoją przysyłkę skierowałam do Sylwii . Poleciała do niej taka kartka 



i oczywiście dodatki. Medalion - bombka jak i jajo na kolejne Święta trochę papierów na kartki i wycinanki głównie napisy na Boże Narodzenie, hafcik do samodzielnego oprawienia. 


Nie wiem jak dziewczyny, ale ja jestem mega zadowolona z tej wymianki i cieszę się, że wzięłam w niej udział, choć z zasady nie biorę udziału w wymiankach, ale tu prawie byłam pewna od kogo dostanę przesyłkę i do kogo ją będę wysyłać, takie były zasady, dlatego też się na nią zapisałam !!!.

I na dziś to tyle, krótko jak na mnie , ale nie chciałam tego posta łączyć z niczym !! Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że się nie  wysilacie w związku ze Świętami.



27 komentarzy:

  1. Faktycznie, wymianka ze wszech miar udana: zarówno to co dostałaś, jak i sama wysłałaś, sama chętnie bym przygsrnęła.;) Haft z kawą jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze drżę, gdy mam wysłać coś komuś w ramach wymianki. Twoja była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie jestem fanką wymianek ale twoja była mega udana. Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka, zawsze to jakaś miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka i wspaniała zabawa. Udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wspaniale, że jesteś zadowolona z wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana wymianka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana wymianka i obie jesteście zadowolone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne prezenty! Oj, ten kawowy haft tak bardzo mój:)))
    Ja wymianki bardzo lubię! Lubię ten dreszczyk emocji podczas przygotowania podarunku i czekania na swój. To mi przypomina dziecięce klasowe mikołajki:) Gdyby nie brak czasu zapisywałabym się na nie częściej. Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, bardzo udana wymianka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu pięknie się obdarowałyście, na bogato!
    Haft kawowy cudowny:) Aniu możesz się podzielić wzorkiem lub dać namiar gdzie go mogę dostać?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się obdarowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miła wymiana. Prezenty piękne, praktyczne i smakowite (czytaj herbatka)
    Chcę bardzo serdecznie podziękować Ci Aniu za miły komentarz na blogu do mojego czarnego swetra. Jakimś dziwnym zrządzeniem losu bloger go nieopublikowł ale na poczcie jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wymianka :) Ja też miałam fajną parę. Udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna zabawa i piękne prezenty sobie wysłaliście.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wymianka Aniu, dawno nie bralam w żadnej udziału Oj dawno a Twój hafcik przypomniał mi o Waszej świetnej zabawie we wspólne wyszywanie polskich napisów, świetnie się bawiłam a do tego chyba mam do wyszycia jeden z napisów na zamówienie dla koleżanki bo jej się u mnie spodobał 😀😃🙂 tylko ten czas hehe.... pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna wymianka ! Piękna karteczka, a super prezenty sobie zrobiłyście :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu,świetna wymianka! Najważniejsze,że udana,że sprawiła Wam radość 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję udanej wymianki:) Oba prezenty są świetne a karteczki urocze:)
    Pytanko mam , ten haft w twoim wykonaniu czy jest gdzieś jego wzór dostępny ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wymianki! obie przygotowałyście piękne niespodzianki:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wysilam się, bo jadę na gotowe :-) Fajnie się wymieniłyście. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że są jeszcze takie wymianki..😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że wymianka die udała, cieszę się, jako członkini zespołu KTM i prywatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę mam stracha, że książka może nie przypaść Ci do gustu - to zawsze loteria. Ale ja tak lubię obdarowywać książkami, że zaryzykowałam.
    Aniu, wspaniałego czasu przy lekturze i herbacie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo udana wymianka...tylko zazdrościć:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...