Obserwatorzy

poniedziałek, 9 stycznia 2023

Dziękuję Wam za świąteczne kartki

 Witam Was

Trochę jestem spóźniona ale tak jakoś wyszło. Czas podziękować Wam za wszystkie życzenia świąteczne jakie do mnie spłynęły. Było tego dość sporo jak na ceny jakie nam Poczta Polska zafundowała. Zanim pokarzę Wszystko co do mnie dotarło Pocztą chciałam serdecznie podziękować Wszystkim za te życzenie które do mnie dotarły inną drogą: mailową, jako sms, przez WhatsApp i Messengerem. 

Wiecie co mnie w tym wszystkim dziwi. Ludzie się nie odzywają przez cały rok a jak przychodzą Święta to na potęgą przysyłają życzenia na zasadzie "Przekazania" Nie powiem miłe to jest ale dla mnie obłudne, nic na to nie poradzę, że tak to odbieram. Dlatego z góry przepraszam Wszystkich do których nie dotarły moje życzenia i nie obiecuję poprawy bo wiem, że tak nie będzie. 



Mimo wszystko chciałam serdecznie Wszystkim podziękować, te różyczki są dla Was. 

Zacznę może od kartek jakie do mnie spłynęły od rodziny i znajomych nieblogowych. O dziwo są wśród nich dwie osoby jeszcze z czasów studiów. Z jedną z nich widuję się prawie co roku ale z drugą  - obie już jesteśmy na emeryturze, raz na kilka lat się widzimy i tak jak by nie było miedzy nami tych prawie 40 lat.  



Na pierwszym zdjęciu w środku jest zdjęcie, które co rok dostaję na każde Święta od Rodziców mojego Zięcia. Podziwiam  mamę Krysię, że jej się chce  takowe zdjęcia robić. Jak  by, nie było postacie są wycinane, potem układane i potem dopiero robione zdjęcie.                       

A poniżej już kartki i życzenia jakie do mnie przyleciały od blogowych koleżanek. Powiem szczerze, że niektóre z nich były dla mnie kompletnym zaskoczeniem. 

Od Ani, Renaty i Doroty



Od Wiktorii, Zosi i Agaty , przy czym od Agaty dostałam jeszcze cudną zakładkę 


Od Hani, Reni i Agatki 


 Od Basi, Małgosi i Gosi 

 Od Kasi i Eli 

 



I to już wszystkie kartki które od Was dostałam. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za nie a przede wszystkim za pamięć. Pozdrawiam Was serdecznie 




16 komentarzy:

  1. Miło dostać takie karteczki...ja żałuję bo w tym roku nie wysłałam żadnej, nie miałam do tego głowy i czasu..zobaczymy co przyniesie kolejny rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dowody sympatii Aniu i masz racje z tymi życzeniami przejaz dalej do wszystkich odbiorców z książki... u mnie na szczęście coraz mniej takich życzeń co mnie cieszy ogromnie 😉 pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo karteczek dostałaś, podziwiam p.Krysie za Super kartkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jak mnie wkurza, to wysyłanie wiadomości na zasadzie "podaj dalej" i "do wszystkich"... I tak jak Ty nigdy na nie nie odpisuję hihi :).

    Pani Krysia ma super pomysł ze świątecznymi kartkami :).

    Dostałaś śliczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszałamiająca kolekcja. I jestem pod wrażeniem kartki od mamy Twojego zięcia. Wspaniały pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki - brawo dziewczyny!
    Jeśli chodzi o pracę mamy Twojego zięcia ona pewnie podziwia Twoje rękodzieło. Jak to było w piosence: Każdy ma jakiegoś bzika ....😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe mnostwo kartek dostałas , ale super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności dostałaś Aniu. Ja wysyłałam gotowe, bo nie miałam zrobionych. Też nie lubię życzeń czy innych łańcuszków wysyłanych do wszystkich i unikam odpowiedzi na nie. Obecnie mam przerwę od Fb. Byłam tam jeszcze przed świętami i aż strach pomyśleć, co znajdę w skrzynce. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki dostałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kartki dostałaś :) Nie lubię życzeń o których piszesz a jeszcze żeby było śmieszniej to podpisane od innej osoby, która mi to przesłała, czyli nawet nie przeczytała a posłała dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki! Pani Krysia jest niesamowita :-)
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje dostania tylu kartek. Pięknie zostałaś obdarowana. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. PIękne kartki otrzymałaś. To takie miłe,

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wyrazy pamięci otrzymałaś. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ogrom kartek otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...