Obserwatorzy

środa, 25 stycznia 2023

Wielkanocny zajączek na szydełku i małe dekoracje

 Witam Was

I tak w zasadzie to zostały mi jeszcze dwie zabawy  u Małgosi  i Splocika. U Małgosi  robimy ozdoby na zbliżającą się Wielkanoc. Nadal pozostaję w tym względzie wierna moim ozdobom szydełkowym i filmikom Aurelii Lewickiej., która w zasadzie specjalizuje się w serwetkach szydełkowych ale kilka ozdób Wielkanocnych też zrobiła. Rzeczony zajączek ( albo królik , nigdy ich nie odróżniam)  znajduje się na TYM filmiku


Powiem szczerze, że taki zajączek  powstał u mnie tylko jeden, jakoś specjalnie  nie przypadł mi do gustu, ale na tą zabawę pasuje idealnie. 




 Jeszcze kolaż prac jakie powstały na tą zabawę 


 

To już wszystkie prace jakie wykonałam na tą zabawę, o dziwo są to prace same szydełkowe.  Jakoś tych Świąt specjalnie nie czuję i to co robię zazwyczaj robię na zamówienie, tudzież leci w formie prezentu do moich bliskich znajomych, jakoś u mnie mało co zostaje. 

A że ten zajączek jest niewątpliwie taką małą dekoracją domu na Wielkanoc to zgłaszam go jeszcze na zabawę do Splocika


A szczegóły tej zabawy znajdziecie TU

I to już koniec ze styczniowymi zabawami.
 Pozdrawiam Was serdecznie dziękując jednocześnie za wszystkie pozostawione komentarze pod tym i pod poprzednim postami.





 


40 komentarzy:

  1. No teraz to już marudzisz bo jest mega fajny, choć przyznaję, że taka szydełkowa forma bardziej kojarzy mi się z aniołkiem niż z zającem

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracja adekwatna do zabaw.Tez kiedyś robiłam tego zajączka ale trochę koślawy mi wyszedl.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zajączek. Na jajku go można posadzić i ozdoba stołu gotowa :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje Aniu. Ja też jakoś specjalnie nie czuję tych świąt, ale dekoracje zmieniam, bo lubię te wiosenne kolory - soczyste zielenie i słoneczny żółty :) Już niedługo wiosna :D pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszedł Ci zajączek. :)
    Wyprzedziłaś temat dekoracji o trzy miesiące, ale chyba nic nie zaszkodzi, by dekorował już od stycznia.
    Chyba nie dokładnie sprecyzowałam, że chodzi o dekorację na dany miesiąc.
    Zajączka zabieram i pojawi się wraz z Twoim linkiem w podsumowaniu stycznia
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zajączek :) Mam tak jak Ty, z tymi świętami, jakoś wielkanocne ozdoby mi nie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  7. To musi być jakaś nowa czerwonoucha rasa zajęcy. Szkoda że tylko jest jeden ale w przyszłości może się rozmnożą😄 Fajnie będzie wyglądać takie stadko😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajączek uroczy🤩 Do koszyczka jak znalazł jako dekoracja. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, podoba mi się ten zajączek, widziałabym go w roli kapturka na jajko.
    Na święta wielkanocne zawsze czekam z utęsknieniem.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomity zajączek Aniu, wszystkie prace prześliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zajączek! Lubię takie nietypowe ozdoby, zawsze się wyróżniają na tle pozostałych!
    Pozdrawiam Cię Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu zajączek idealny ja chyba jeszcze ogonek robiłam - bardzo fajne prace potworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uwielbiam takie szydełkowe dekoracje. Bardzo fajny ten wielkanocny zając 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki zajączek to fajna ozdoba na jajeczka. Wszystkie Twoje ozdoby piękne a szczególnie biały zajączek. Też wole święta B.N. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajączek bardzo fajny, nie ma się do czego przyczepić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako ocieplacz na jajco zajączek się przyda :) Ja raczej zawsze kurki(lub kurczaki) robiłam, ale faktycznie taki uszaty też się nadaje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajączek śliczny! Ja podobnego robiłam z szarej włóczki, która bardzo przypominała sierść :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi bardzo przypadł do gustu ten zajączek. A może pod niego włożyć by się dało jajko ? Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zajączek i idealny na świąteczną dekorację.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki fajny zajączek Będzie piękna ozdoba świątecznego stołu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu tak sie utarło że BN bardziej "czujemy" od Wielkanocy ale Twoje ozdoby jakoś temu przeczą;) słodki zajączek:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne szydełkowe prace! Też miałam wziąć się za tego zajączka, ale stwierdziłam, że jeśli już coś będę robiła, to jednak bardziej odpowiadają mi króliczki na drutach(z kwadratu). Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, uroczy ten zajączek, zresztą cała galeria Twoich prac jest przepiękna! pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko sliczne, ale urzekła mnie ta serwetka w tulipany! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehehe ja też nie odróżniam zająca od królika. Twój jest zajefajny. Takie ma uszy, że pewnie wszystko słyszy więc powiem po cichu. Jest świetny. Sporo tych dziergadełek pokazałaś. Pracy było wiele więc gratulacje się należą. Trzymaj się ciepło i zdrowo. Buziaki i pozdrowionka posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam serdecznie ♡
    Śliczne wielkanocne prace, cudowne :) Ach, jak ja uwielbiam podziwiać robótki ręczne! Są niesamowite, chciałabym umieć robić takie cuda ale brakuje mi systematyczności i cierpliwości, dlatego tak bardzo doceniam wkładaną w nie prace bo wiem, że trochę trzeba poświecić, by zrobić coś praktycznie z niczego :) Bardzo miło poczytać o Wielkanocy, od razu robi się tak cieplej i słoneczniej, no bo Wielkanoc to pełna wiosna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Powtórzę za Aga: marudzisz 😉 ważne , że innym się podoba a wiadomo , że my sami stawiamy sobie największą poprzeczkę,brak trzymaj ! Najważniejsze, że bawisz się z nami.😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny zajączek i pozostałe prace wielkanocne też wyglądają wspaniale! Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę talentu. Sama niestety nie umiem wyszywać, tym samym podziwiam ludzi, którzy potrafią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś ten zając bardziej choinkowy niż wielkanocny się wydaje... Może przez to, że aniołki robi się podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie bardzo specyficzny zajączek ;) ja też miałam skojarzenia z aniołkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A mi się zajączek bardzo podoba. U mnie też BN jakoś bardziej się obchodzi, bardziej oczekuje... Mam w planach parę ozdob wielkanocnych, ale najpierw muszę się uporać z 2 sporymi wzorami 🙈

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...