Obserwatorzy

piątek, 13 stycznia 2023

Moje kartki na różne okazje

 Witam Was

Tak się składa, że już zabawy kartkowej nie prowadzę, była jednak potrzeba zrobienia kartek na różne okazje, głównie były to kartki okazjonalne.

Ale zanim przejdę do kartek chciałam Was zaprosić tu gdzie oddaję wszystko za darmo, jedynie za zwrot kosztów przesyłki, uzupełniłam o nowe rzeczy. Zresztą baner przekierowujący Was do odpowiedniego posta znajduje się u mnie na lewym pasku bocznym. 

 Prawie wszystkie kartki jakie stworzyłam były to kartki z haftem. No tak już mam, że lubię haftować  krzyżykami motywy kwiatowe i nie tylko. Zacznę może od kartki która nie jest z haftem a poleciała do pewnego Młodego Kawalera z racji jego urodzin. 


Moje kartki są proste, takie do koperty, tak szczerze to nie potrafię zrobić innych mimo tych 7 lat tworzenia kartek. To po prostu nie jest moja bajka. Kleić mogę ale nie potrafię dodać do tych kartek warstw, kwiatów i innych przestrzennych dodatków. Kiedyś próbowałam ale nic z tego nie wyszło, więc dałam sobie spokój, w końcu haft też do prostych nie należy.  





 I to w zasadzie wszystkie kartki jakie ostatnio powstały u mnie. Jak to mówią potrzeba matką wynalazku. Po co mi kupować gotowe kartki, jak potrafię sobie sama zrobić i jedno jest pewne, drugiej takiej samej kartki na pewno nie będzie. 

I na dziś to tyle żegnam się z Wami i serdecznie pozdrawiam. 




31 komentarzy:

  1. Takie kartki najładniejsze, wszystkie piękne i obdarowani będą zachwyceni,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki stworzyłaś Aniu :)
    Ja też wolę takie proste, a haft broni się sam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta strona na początku gdzie nas odsyłasz nie wyświetla się.
    Kartki fajne. Niespotykane wyhaftowane. Rozpoznaję wśród nich jedną moją. Dzięki jeszcze raz, że Ci się chciało. Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki ! Uwielbiam takie z hafcikiem :) A warstwowych też się nie nauczyłam robić, chociaż bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i jak piszesz , matka potrzebą wynalazku

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki :) "tu" źle podlinkowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też wychodzą tylko proste karteczki ;)
    A Twoje są bardzo ładne. Szczególnie ostatnia wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda. Te własnoręcznie wykonane są najpiękneiejsze i niepowtarzalne

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste ale piękne i eleganckie. Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, wykonane samodzielnie kartki są jedne jedyne, niepowtarzalne, w sklepie takich się nie znajdzie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki. Lubię takie z motywem krzyżykowym bardziej od scrapowych. I tak jak Ty Aniu nie potrafię robić kartek z wieloma dodatkami. Wychodziły mi kiczowate więc ich nie robię 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Aniu Twoje karteczki! Z tymi cudnymi hafcikami są naprawdę wyjątkowe!!! Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste i piękne, i niepowtarzalne. Też nie potrafię robić takich warstwowych kartek i tak szczerze, to nie zawsze się mi podobają, czasem wydają się przekombinowane, za dużo w nich wszystkiego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki zrobiłaś śliczne.
    Wydaje mi się, że teraz nie prowadząc zabawy mapkowej będziesz miała więcej czasu na robienie karteczek i wyszywanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uważam że lepiej zrobić coś id siebie jak się potrafi 😀 a za naszą karteczkę z samej góry baaaardzo dziękujemy, powędruje do kartonika z pamiątkami młodego 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. I to jest właśnie cenne w rękodziele - kartki są unikatowe i wyjątkowe. To nie masówka i powielanie wzorów. A Twoje Aniu haftowane kartki są super! Pozdrawiam i buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    I właśnie o to chodzi, a własnoręcznie wykonane kartki są najcenniejsze.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, bardzo podobają mi się Twoje kartki. Uwielbiam hafty na kartkach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu Twoje kartki są wyjątkowe, a wręcz rozpoznawalne- nie zmieniaj ich:) Mnie się bardzo podobają, szczególnie zachwycam sie haftami:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. PIękne karteczki zrobiłaś. Zawsze haftowane będą dla mnie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kartki zrobiłaś i są niepowtarzalne. Na pewno obdarowani docenią Twoją prace. A z haftem nigdzie nigdzie nikt nie kupi. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie kartki bardzo ładne:)
    Najbardziej jednak podoba mi się ta haftowana literka M z różą :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są śliczne, ale ta dla pierwsza skradła moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne karteczki Aniu. Haft nie jest taki prosty, a Twój wygląda cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne hafciki i śliczne karteczki. Masz rację -każda kartka ręcznie robiona jest jedyna w swoim rodzaju. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne karteczki, a haftowane mają swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem krótko - proste jest piękne, a haft sam w sobie jest na tyle atrakcyjny, że dodatkowej ekstra oprawy nie potrzebuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy robi tak jak się w tym czuje najlepiej,a Twoje hafciki zawsze mnie urzekały i są niepowtarzalnymi atutami na Twych kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  29. I bardzo dobrze, że robisz sama kartki - to wspaniałe móc taką dostać i wiedzieć, że ktoś się postarał, żeby uprzyjemnić nam czas.
    Najpiękniejsza dla mnie to ta kartka z monogramem, jest fantastyczna.
    Uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...