Obserwatorzy

piątek, 10 lutego 2023

Małe Dekoracje luty.

 Witam Was 

W końcu zaczęłam pisać posty z pracami do lutowych zabaw. Dziś pierwsza z nich zorganizowana przez Splocika, a mianowicie Małe Dekoracje


A styczniowe prace i żabkę na luty możecie znaleźć TUTAJ 
 W zeszłym miesiącu popełniłam falstart bo jakoś nie doczytałam regulaminu, nie wiedziałam, że te dekoracje powinny dotyczyć danego miesiąca. No cóż człowiek się całe życie uczy.....dobrze że Splocik mi zaliczyła mojego szydełkowego zająca :-)
W tym miesiącu mamy Walentynki, które jak nic kojarzą się z sercem tudzież z czymś miłosnym.
 Moje praca nie będzie ozdabiać mojego domu niestety. Tak się składa, że syn mojego bratanka urodził się właśnie w Walentynki, i teraz 14 lutego kończy właśnie 7 lat. Tradycją się stało, że zostałam taką przyszywaną ciocią - babcią i zawsze z okazji jego urodzinek oprócz normalnego prezentu dostaje ode mnie i mojego męża kartkę. 



Tak się składa że mama Solenizanta wszystkie kartki jakie dostanie na urodziny na jakiś czas stawia na kominku i są niejako dekoracją salonu, tak więc i nasza kartka się tam znajdzie.  Jednym słowem jakiś czas stanowią dekorację, co prawda nie w moim domu ale zawszę :-)

Tą kartkę właśnie zgłaszam do zabawy u Splocika, mam nadzieję, że tym razem spełniłam wszystkie punkty regulaminu.

Tak się składa że Franek jak chyba wszystkie dzieci uwielbia tablet i gry na nim to ma też takowy na kartce. 
Stempelek pokolorowany przez Madzię bo ja w tym temacie kompletne beztalencie jestem.  


Co by tradycji stało się zadość , wszystkie moje prace ( aż dwie) które przygotowałam na tą zabawę. 


Na dziś to tyle, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze. 




32 komentarze:

  1. Kartki które otrzymujemy są bardzo piękną dekoracją, w ten sposób pamiętamy o osobach bliskich naszemu sercu.Śliczna karteczka i fajny stempelek.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka. Też mam kilka takich robionych dostanych i pieczołowicie je przechowuję i co jskiś czas oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie! Ja też stawiam kartki na witrynie i przez jakiś czas służą mi jako dekoracja,brak też robi moja mama...to kolejny fajny pomysł by zrobić jedną do dwóch 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na kartkę. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciocia na medal, kartka typowa dla siedmiolatka, wszystkiego dobrego dla kolegi z tabletem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka Aniu, a stempelek od Madzi rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie, a Frankowi życzę spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dekoracje małe ale ich znaczenie wielkie😌. Karteczka wyszła pięknie i zapewne da radość małemu solenizantowi oraz wszystkim domownikom🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartkę wymyśliłaś i zrobiłaś, Frankowi na pewno się spodoba, no i będzie świetną ozdobą na kominku. Zajączek szydełkowy jest przeuroczy! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka dla siedmiolatka - będzie wspaniałą dekoracją.
    Ja też ustawiam dostane kartki na regale i przez jakiś czas są dekoracją pokoju, a potem wędrują do pudła gdzie już "mieszkają" ich poprzedniczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kartka:) Też mam zwyczaj ustawiania kartek na półce, żeby wszyscy mogli podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciocio Babcia super tak samo jak i kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładna kartka, Aniu, bardzo fajnie wkomponowałaś w nią stempelek.
    Franio jest mi jakoś bliski, pewnie przez ten album z dinozaurami:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna karteczka Aniu, taka kartka własnoręcznie wykonana od ciocio-babci będzie niewątpliwą ozdobą:))) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. O zajączku już pisałam, a karteczka dla Franka( uwielbiam to imię) znakomita. Wierzyć się nie chce, że Franuś ma już 7 lat. Kurczę dopiero się urodził. !! Czas jednak szybko mknie. Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, dobrze że napisałaś o tym regulaminie, bo sama nie przeczytałam i chyba miałabym falstart, ale zawsze mogę pokombinować, co nie;) śliczna kartka powstała :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna karteczka dla Franka. Ja w tym roku też muszę zrobić jedną dla 7 latka i jedną dla 4 latka. Dla chłopca to zawsze wyzwanie. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna karteczka, aż miło się robi, jak obdarowane osoby wystawiają nasze prace do ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kartka dla Franka! Będzie ozdobą kominka, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha też nie przeczytałam regulaminu, zonk, zatem nie będę na siłę się bawić skoro nawet zasad nie znam haha.... ale fajną ciocio-babcia jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, świetna kartka! Fajnie jest być ciocią-babcią ;-) Ja dekoruję kartkami parapet w kuchni :-) Cieszą oko i przywołują moc wspomnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie taka kartka może być ozdobą w domu, choć nie każdy tak robi. Ja czasem otrzymane kartki też zostawiam na wierzchu, żeby cieszyły oczy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że kartka jest personalizowana :) będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności :) Myślę, że Franek będzie bardzo zadowolony :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękną kartkę wykonałaś dla małego jubilata.

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza kartka. Będzie wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo sympatyczna karteczka. I fajnie że Splocik CI zaliczył. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna karteczka. I jakaż prawdziwa (ten tablet). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. To prawda, karteczka jest bardzo prawdziwa. Ale i tak jest słodka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna karteczka Aniu.
    Oczywiście,że piękna kartka jest ozdobą 😊 Ja też tak ustawiałam karteluszki od Was ! Swoje musiały się "odstać" na meblach 😉

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...