Obserwatorzy

sobota, 18 lutego 2023

Zabawa z niespodzianką i interpretacja przysłów u Splocika - luty

 Witam Was

Zapraszam Was do obejrzenia mojej pracy na zabawę z niespodzianką, której autorką jest Madzia



A lutowe wytyczne znajdziecie TU
Co byście nie szukali to Madzia na luty wybrała takie hasło :

Pasterz piję Mamrota, skończyła się jego robota.

 Oryginalna nie będę ale przygotowałam na tą okoliczność wyszywaną zakładkę, na której znalazły się butelka, wino i kieliszek a zgodnie z podpowiedzią Magdy, Mamrot to wino, a więc i butelka i kieliszek, więc chyba moja zakładka spełnia wytyczne.


Jeszcze trochę z bliska


i wszystkie prace jakie powstały na tą zabawę


Drugą zabawą na którą posyłam tą zakładkę jest zabawa u Splocika 



A w lutym do wyboru było przysłowie albo cytat, a szczegóły znajdziecie TUTAJ 
No cóż wybrałam oczywiście przysłowie 

Przysłowie To 1. Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić. 

A cytat : 2. Usuń ze swojego  słownika słowo problem i zastąp słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące

Nie macie chyba wątpliwości co wybrałam... Oczywiście przysłowie a z niego wyraz SERCE. Na zakładce serduszek Ci dostatek, a zdjęcia są takie same więc ich nie ponawiam. 

Takim sposobem zaliczyłam, mam nadzieję dwie kolejne zabawy :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie,  tych co już skończyli ferie i tych są w ich trakcie. My w tym roku mamy ferie w ostatniej grupie i mam cichą nadzieją że dzieciaki będą miały trochę śniegu i prawdziwej zimy !!




34 komentarze:

  1. Aniu, świetnie zinterpretowałaś wytyczne do obu zabaw.
    Na pytanie o aliexpress odpowiedziałam Ci na blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowa zakładka, bardzo ciekawa i zrobiłaś 2 w jednym.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania - zakładki piękne , tematy trafione, ale ty to specjalistka zakładkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka i super zinterpretowałaś hasło. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Nie wiedziałam , że Mamrot to wino. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna super zakładka, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zakładka i serduszek obfitość nawet w dwóch kolorach. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zakładka, winko i serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna interpretacja i urocza zakładka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamrot to alkohol raczej z dolnej półki ale Twój hafcik to najwyższa półka. A do tego piękne kieliszki i można ucztować nawet przy dobrej książce😄.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te Twoje haftowane prace Aniu ! Pozdrawiam🤩🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała zakładka Aniu. Bardzo się cieszę, że dalej bierzesz udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zakładeczka! :) Dobra książka i dobre wino (niekoniecznie Mamrot :D :D ) to zawsze fantastyczne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, zakładka jest piękna! Bardzo fajny motyw i świetna interpretacja.
    Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zima już chyba się skończyła... więc nie liczyłabym na śnieg. A zakładka jest piękna :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. A widziałaś spektakl "Smak Mamrota"? Uśmiałam się na nim jak nigdy, choć "Rancza" wtedy jeszcze nie znałam. Zakładka piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Aniu , fajną zakładka i dla zakochanych i na urodziny, można świętować!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu zrobiłaś super zakładkę :).

    Mi wino Mamrot jeśli chodzi o nazwę kojarzy się z winem lubianym przez panów przesiadujących na ławkach w parku hihi :).

    Ja mam w planach ułożyć jakiś wierszyk ale co z tego wyjdzie... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie Aniu wyhaftowałaś tę buteleczkę z kieliszkiem. Ciekawe do kogo trafi. Pomysłowa z Ciebie babeczka. Zawsze wymyślisz cos ekstra. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zakładka i motyw na niej. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Superowa zakładka 🤩 Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne hasło i piękna interpretacja. Zakładki w Twoim wykonaniu są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu jak zwykle zakładki są w cenie, więc pewnie szybko znajdzie nowego właściciela. Ale faktycznie Twoja robota się skończyła i wypić możesz... chociaż ja w te gorsze dni polecam herbatę lub nalewkę malinową :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie haftowane zakładki bardzo mi się podobają i lubię je oglądać u innych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakładka wyszła świetnie. Podoba mi się to winko. My już po feriach, śniegu brak. Szkoda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu kolejna super zakładka- przyda sie i na wiele okazji ;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak wszyscy wiedzą, zakładek nigdy dosyć :) Jest śliczna i ma super hafcik ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna interpretacja, a zakładka wyszła świetnie. Wybrałaś fajny wzór, myślę, że na fartuszku na butelkę też był się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna zakładka. Najbardziej mi się podobają te małe serduszka. Nawet nie wyobrażam sobie ile musiałaś włożyć pracy, aby je wyszyć.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakładki są ponadczasowe, zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powtarzam się wiem ale jestem fanką Twoich uroczych zakladeczek! Ta jest wspaniała z tym winkiem. 😊

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...