Obserwatorzy

poniedziałek, 13 lutego 2023

Choina 2023 i Wielkanoc 2023

 Witam Was

Dziś tradycyjnie już moje prace na dwa najważniejsze Święta w Polsce.  Banerek jak zwykle wspólny


Zabawę u Kasi znajdziecie TU, Znajdziecie tam też wszystkie styczniowe prace.

natomiast lutową zabawę u Małgosi znajdziecie TU 

Zgodnie  z tradycją najpierw moja praca na zabawę u Kasi, choć tak po prawdzie akurat te Święta są dalej w kalendarzu. Jak zwykle będzie bombka, która powstała jeszcze w grudniu 2022 ale jakoś nie doczekała się jeszcze prezentacji. Ma ona wszystkie cztery części wyszywane, bo takie też było zamówienie. 

To może najpierw hafciki jakie na niej zamieściłam


Na spodzie tradycyjnie guzik a na wierzchu nakleiłam półperełki, bo hafciki były ciut za małe na bombkę jaką miałam. 


i cała bombka z różnych stron



 Pomiędzy poszczególnymi częściami umieściłam jak zawsze ozdobną tasiemkę, tym razem białą i kolaż oczywiście dla Kasi.


Jako że to dopiero drugi miesiąc tej zabawy to pokazuję też co u mnie powstało :-)


To przechodzimy do drugiej zabawy i drugiego Święta. 
Tu chyba zdziwika nie będzie. Będzie kolejna praca na szydełku. Autorką jest Wiola a takie jajo ozdobę do okna już robiłam w kwietniu 2022 roku ale w innym kolorze, możecie je zobaczyć TUTAJ . Dla chętnych oczywiście filmik o TUTAJ

Teraz już moje jajo




Wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie 


Na dziś już dosyć. Żegnam się z Wami dziękując jednocześnie za wszystkie pozostawione komentarze. 



33 komentarze:

  1. piękne bombki, super wzorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace śliczne, Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory na bombce są obłędne! Te niebieskie odcienie doskonale ze sobą wyglądają!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jajo, ale bombka ładniejsza bo haftowana:) Piękne prace przygotowałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i wzór na bombce, bardzo ładne się prezentuje. A wzór jajka zapisuję nigdy nie wiadomo kiedy z niego skorzystam.. dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje bombki są rewelacyjne, słodkie hafciki.Jajko jest piękną dekoracją też muszę się złapać za zrobienie plaskich jajek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu ta bombka jest rewelacyjna i bardzo mi się podoba. Idealnie trafiłaś z tą biała tasiemką. Teraz jest delikatnie i bardzo elegancko. Myślę, że inny kolor byłby zbyt kontrastowy. Jest the best. Szydełkowe jajo równie piękne. Trochę już nadziergałaś tych wielkanocnych ozdóbek. Gratulacje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie powoli czas przygotowywać wielkanocne ozdób. Śliczne koronkowe jajko😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, bombeczka to dla mnie nr 1, mam słabość do niebieskiego koloru. Cudna jest. Ozdoba wielkanocna też mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te hafciki na bombce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Twórczo u Ciebie Aniu!!! Śliczne obie prace, zawsze się boję robić bombki i jajka styropianowe z haftami, nie umiem dobrze ogarnąć jak przyciąć kanwe ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Twórczo u Ciebie Aniu!!! Śliczne obie prace, zawsze się boję robić bombki i jajka styropianowe z haftami, nie umiem dobrze ogarnąć jak przyciąć kanwe ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydawać by się mogło, że niebieski to tak mało choinkowy kolor, ale Twoja bombka wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace. Bombeczka wpadła mi w oko bo sama już kilka razy próbowałam zrobić podobne i nigdy mi nie wyszły.

    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna bombka i super jajo 🤩

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleś mi dogodziła kolorystycznie - obie prace piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne hafciki wyszyłaś na bombkę. Zestaw wielkanocnych robótek imponujący. Czekam na następne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe hafciki - cudna z nich powstała bombka :) Świetne prace wielkanocne stworzyłaś Aniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje bombki podziwiam nieustannie - są piękne. :)
    Szydełkowe jajo jest sporej wielkości i jest super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałości Aniu, pogratulować licznych talentów. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, jak zawsze wspaniałe prace poczyniłaś na zabawy. Szczególnie podobają mi się Twoje szydełkowe wielkanocne prace :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Konik na biegunach najsłodszy.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu! Bombka rewelacyjna! Pięknie się prezentuje :-) Szydełkowe prace zachwycające :-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie Twoje prace zachwycają. Bombka to po prostu mistrzostwo świata! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu ta bombka jest MEGA! Zresztą prace Wielkanocne też śliczne, ale tak jak kiedyś pisałaś BN chyba bardziej wolę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje wpisy na blogu są szczegółowe i bardzo dopracowane. Bardzo lubię tu zaglądać. Kto mnie zna to wie że niebieski kocham i TWoja bombka jest rewelacyjna. A jajeczko super ozdoba. bardzo fajny wzorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne prace, szczególnie hafcik z konikiem na biegunach mi się podoba. Przypomina mi dzieciństwo i mnóstwo wspaniałych chwil. Buziaki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bombeczkę jak zwykle podziwiam- jest mega!! tak samo jajo, ale bombka wygrywa;) pieknie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bombka wyszła wspaniale. Zwłaszcza ten konik na biegunach. Jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślałam, że już zostawiłam komentarz, o ja gapa. Prześliczna bombka, w tych niebieskościach prezentuje się chudnie. A jakie piękne robótki szydełkowe, oczywiście skradły moje serce cudne koszyki i serwetki. Tak mi wstyd, że tak rzadko Cię odwiedzam, Aniu, ale moje życiowe plany wymagają niestety poświęcenia czasu na drugą pracę. Do miłego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu bombka extra! Super prezentują się na niej te piękne niebieskie hafciki! A szydełkowa ozdoba okienna jajo równie interesująca 😍

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...