Obserwatorzy

poniedziałek, 15 maja 2023

Link Party Renia - maj 2023

 Witam Was

Kiedyś zrobiłam przegląd we wszystkich moich grafikach co dostałam od Madzi i tym co mi zostało z haftu krzyżykowego i postanowiłam zrobić z tego kartki okolicznościowe. Nie wiem ja u Was ale mnie ich ciągle brakuje.  O dziwo dawno już ich nie mam, ot poszły w świat ale zdjęcia mi zostały. Postanowiłam więc wysłać je na majową odsłonę zabawy u Reni 


Zdjęć co prawda mało ale nie zwykłam robić wielu zdjęć jednej kartce. Ot takie zboczenie , każdy jakieś ma :-). 
Na początek co by Renia nie szukała długo kolaż do podsumowania, a potem moje  kartki nieco bliżej 





No i tradycyjnie na  koniec wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie


Na dziś tyle, pozdrawiam Was serdecznie  dziękując za wszystkie pozostawione komentarze pod tym postem. 




24 komentarze:

  1. Wspaniałe karteczki powstały dzięki tym niesamowitym grafikom na zabawę do Reni! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybka jesteś, kartki są piękne, mało kartek już wysyłam.Ostatnia kartka to nr 1, piękne kwiatki i piekny haft ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki, szczególnie spodobała mi się ta grafika z paniusią pijącą kawę. Zabawna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne karteczki, ja nie mam żadnych na zapas i ciągle mi ich brakuje więc jak coś to robię na potrzebę i często w pośpiechu a tego nie lubię, nie jestem wtedy zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, śliczne kartki, oczywiście haftowane jajo szczególnie mi się podoba, ale z kolorowankami Madzi poradziłaś sobie też wyśmienicie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne karteczki, a ta haftowana skojarzyła mi się z jajkiem pisanką ozdobioną kwiatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i jakie pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Kartek nigdy nie za dużo, ale u mnie czasami są braki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for the link up party
    https://www.melodyjacob.com/2023/05/the-perfect-floral-midi-dress-for-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Zawsze coś wymyślisz fajnego na stworzenie kartek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Karki bardzo oryginale - bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam osoby, które tak potrafią kolorować, dla mnie to magia;) Aniu świetne kartki przygotowałaś i bardzo mi się podobają:) Ostatnio coraz mniej wysyłam kartek i to chyba dlatego tak mało ich robię. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki i super grafiki na nich umieściłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kartki zrobiłaś. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki z tymi grafikami.Dla mnie nu. 1 to dziewczyna pijąca kawę. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karteczki Aniu. Przesyłam moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawne te karteczki! Ta z kawusią, to jak dla mnie ;) Fajnie, że bierzesz udział w zabawie, tak się poznałyśmy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają, widać że są robione z pasją :) Bardzo twórcze i bardzo inspirujące! Podziwiam, trzeba mieć talent i dobry pomysł, by zrobić takie cudo :) Ja jestem zachwycona tymi pracami, oczarowują!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki te damy są urocze ach ta z kawką hihi super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne, szczególnie ta z niebieskościami świat jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się, że kartek okolicznościowych wiecznie brakuje ( może Aniu jakąś zabawę rozpoczniesz?) Pięknie ci wyszły, urocze te grafiki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wykorzystałaś grafiki oraz hafciki ! Nic się nie zmarnowało,a powstały fajniutkie kartki.Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...