Obserwatorzy

wtorek, 30 maja 2023

Zabawa hafciarska odsłona V

 Witam Was

To już ostatnia zabawa w maju. Co prawda mamy na nią czas aż do 10 czerwca, ale ja wychodzę z założenia co zrobione to z głowy, dlatego nie czekam nigdy na dzień ostatni zabawy bo to samo życie i  różnie może być.

 Wytyczne maj - czerwiec znajdziecie TU .Oczywiście banerek zabawy


Tak się składa, że Ela nam zadała na maj  dowolną część garderoby 


A ja powiem że miałam niezłego zgryza ze znalezieniem odpowiedniego wzoru, bo jak pamiętacie postanowiłam w tej zabawie wyszywać zakładki.
Stanęło w końcu na bucikach a właściwie na japonkach. Jak by nie było jest to jakaś część garderoby, co prawda letnia ale jest . Choć tak po prawdzie to mało kto chodzi teraz w japonkach ale kiedyś za  mojej młodości było to dość popularne obuwie. 
I rzeczona moja zakładka z japonkami 




Na odwrocie tradycyjnie już filc. Jak ktoś by chciał poczytać jak robię te moje zakładki to odpowiedni post znajdzie TU 


Moja zakładka na książce a poniżej już wszystkie zakładki jakie powstały w tej zabawie.






I na dziś to już wszystko pozdrawiam Was serdecznie i uważam, że maj mam zaliczony we wszystkich zabawach.
A początek czerwca spędzam z emerytami w Iwoniczu Zdroju w pensjonacie AMELIA
TU znajdziecie stronę Pensjonatu.
 
Pozdrawiam Was serdecznie
 




29 komentarzy:

  1. Japonki to były czasy mimo że czasami zadarty był palec.Zakladka ciekawa.Odpoczywaj i kuruj się, piekny obiekt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna letnia zakładka, Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Chodzą w japonkach i to bardzo dużo, polecam pierwszy lepszy basen :) Japonki się właśnie świetnie sprawdzają na basenach, na plaży mniej xD ale baseny to jest to. Śliczna zakładeczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, Twoje hafty jak zwykle zachwycają! Przepiękne zakładki. Ja też wciąż w temacie zakładkowym tylko szedełkowe.
    Udanego odpoczynku Ci życzę, a ja wracam do blogosfery!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Człapu człapu po piachu - tak się mi od razu skojarzyło. Bardzo fajna zakładka. Miłego wypoczynku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało Ci się świetnie wywiązać z zabawy, bo zakładka jest bardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ja chodzę i je uwielbiam, szczególnie gdy wychodzę do ogrodu, albo na plażę;) zakłądka super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka idealna do letniej lektury czytanej na plaży. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha świetnie wybrnęłas z zadania Aniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko zobaczyłam Twoją zakładkę to od razu przypłynęła do mnie piosenka zespołu Zakopower "Idę boso". Nie wiem dlaczego ale być może japonki kojarzą mi się z plażą i bosymi stopami 😃. Zakładka jak ładniutka i zapewne będzie umilać nie tylko wakacyjne czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna zakładka. Ja chodzę w lecie w japonkach:)
    Udanego odpoczynku, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę podeptana, ale super zakładka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zakładka :-) Ja bardzo lubię japonki i gdy tylko jestem na działce i pogoda dopisuje to stanowią nieodłączną część mojej garderoby :-)
    Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na japonkową zakładkę! Kiedyś bardzo lubiłam je nosić, teraz niestety już nogi nie te :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, bardzo fajna zakładka i mało spotykany wzór.
    Teraz faktycznie mniej się chodzi w japonkach, ale to przez to pewnie, że są piekielnie niewygodne. Tylko raz ubrałam i wyrzuciłam, bo pasek japonek odparzył mi palce u nóg - ciężko to się leczyło i na zawsze została we mnie niechęć do tego typu obuwia.
    Baw się dobrze na wyjeździe :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu zakładka wyszła Ci super :).

    Oj, pamiętam szał na japonki... Ja ich nie nosiłam, bo były niewygodne :).

    Aniu udanego wyjazdu i odpoczynku :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowa zakładka! Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. He, ciekawie wymyśliłaś Aniu wzór z japonkami. Ja bardzo lubię wyszywać, ale to hobby musi jeszcze poczekać. Pozdrawiam 🥰

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalny wzór na zakładkę :) lubię japonki, latem w takich klapkach chodzę po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Super wzór! Zakładka wygląda po prostu pięknie :) Muszę przyznać, ze ja bardzo lubię japonki. To jedne z tańszych bucików, takie klapeczki mam na basen, przed dom a także (w lecie) zamiast kapci. Dla mnie są super wygodne (w sumie, to zależy z czego są wykonane) :) Bardzo fajny, wakacyjny klimat ma twoja zakładka!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakładki z japonkami, w ogóle obuwiem, jeszcze nie widziałam. Świetny pomysł i wykonanie! Baw się dobrze Aniu! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna zakładeczka . Akurat do książki wziętej na letni wypoczynek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładka rewelacyjna, chociaż nigdy nie mogłam chodzić w japonkach :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza ta Twoja wakacyjna zakładka. Motyw z japonkami bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna zakładeczka! Idealna na plażę do lektury 🏖☀️
    Udanego wypoczynku nad morzem Aniu 🌊😊 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł z japonkami, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka ładna letnia zakładka z klapeczkami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chodzi się jeszcze w japonkach, chodzi! Bardzo pomysłowa zakładka, a motyw jak najbardziej na lato! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealna zakładka do letniej lektury. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...