Obserwatorzy

piątek, 5 maja 2023

Róża

 Witam Was

Tak w zasadzie to ten post miał się jeszcze ukazać w kwietniu, ale czas na tą zabawę mamy do 10 dnia miesiąca następnego to i moja praca na tą zabawę jest nieco później, a mowa tu oczywiście o zabawie hafciarskiej u Eli.


 Tym razem do wyhaftowania był motyw róży, a wytyczne znajdziecie Tutaj 


 Tak się składa, że postanowiłam na tą zabawę haftować zakładki, o ile się oczywiście da.   Zakładki bardzo lubię  szczególnie te haftowane i koniecznie na płasko, żeby dała się zamknąć w książce. Wg mnie to taki mały niezobowiązujący prezent. Poniżej prawa i lewa strona mojej zakładki

 

Motyw róży jak najbardziej na niej jest , choć nie jest to róża w całości a tylko jej kwiat. Ale myślę że Ela i taką zaakceptuje. Coś ostatnio u mnie kiepsko z weną więc dość długo trwało to moje haftowanie, nie mniej jednak jest i chyba na zabawę zdążyłam. 




Trochę mi się ta zakładka za długa zrobiła , więc prezentacja na nieco większej książce niż normalnie  




A poniżej już wszystkie moje zakładki jakie powstały od początku roku ( Kartki jakie wyszywałam w poprzednich miesiącach usunęłam )




I tak w zasadzie to już koniec, pozdrawiam Was Wszystkich serdecznie i dziękuję za komentarze które zostawiacie u mnie. 




34 komentarze:

  1. Zdecydowanie różana podoba mi się najbardziej choć i inne są fajowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka wyszła świetna, motyw z różyczkami i niebieskie kwiatusie wspaniale się prezentują, a że dłuższa ? Nie wszystkie muszą być takie same.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widać u Ciebie braku weny😉 przepiękna zakładka z bardzo ładnym wzorem. Żałuję, że nie mam takiej może kiedyś uda mi się wykonać podobną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różana zakładka jest zachwycająca!!! Mam od Ciebie cudną kwiatową zakładkę i jest moją ulubioną:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna różana zakładka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ależ piękna ta Twoja różana zakładka! Nie mogę się na nią napatrzeć! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zakładka z różyczkami. Dziękuję, że pamiętasz o linkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu kocham Twoje zakładki wielką miłością ❤️ Przepiękna 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka, te różyczki i niezapominajki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie zakładki są piękne ale ta różana- istne arcydzieło! Bardzo podoba mi się ten wzór, jest bardzo w moim guście. Wprost kocham takie klimaty! Ślicznie kochana, ślicznie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną zakładkę zrobiłaś, Aniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zakładki wszystkie w Twoim wykonaniu. Bardzo mi się podoba z cytatem i różana. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zakładki bardzo ładne, ale ta z różami najpiękniejsza :)) Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, wyjątkowo piękna zakładka, bardzo podoba mi się ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Róża, to róża, z łodygą, czy bez to ten sam kwiatek. :)
    Śliczna zakładka z różami i niezapominajkami. :)
    Mimo swej długości jest super, a w takich wzorach w prosty sposób można regulować długość zakładki - skrócić lub wydłużyć o jedno, dwa powtórzenia motywu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i taka bogata 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, piękny wzór :) tę od Ciebie mam, zaraz wskoczy do książki, którą będę teraz czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna zakładka:) mały niezobowiązujący prezent, ale jaki uroczy:) ja mam kilka od koleżanek blogowych i używam na co dzień i sprawiają mi wiele radochy:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności, podziwiam. Cudny prezent. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna zakładka Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. najpiękniejsza...i te niebieskie niezapominajki...cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zakładki, oczywiście z różyczkami przykuła uwagę na dłużej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczną zakładkę zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu ależ piękna zakładka w róże. Pozdrawiam i zapraszam na działkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu wybrałaś bardzo fajny wzór na zakładkę :).

    Moje róże jeszcze się robią...

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny hafcik różany - wspaniałe zakładki Aniu tworzysz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię haftowane zakładki - niby drobiazg, ale w zasadzie takie małe dzieło sztuki. Różyczki na zakładce śliczniutkie!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna zakładka! Wzór idealnie wpasował się w kształt zakładki! Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerwona róża - symbol piękna i miłości. Zakładka z takim symbolem wygląda ślicznie. Ponieważ niektóre książki są trochę większe więc taka dłuższa zakładka będzie w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna zakładka. U mnie też wszystkie hafty się ślimaczą 🙈

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny hafcik i oczywiście cała zakładka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna zakładka. U mnie też weny i czasu brak, wszystko leży pozaczynane i chyba jeszcze jakiś czas to potrwa. Jednak Tobie życzę powrotu weny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakładka na bogato. Taka mała , a dużo roboty z kolorami .

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...