Obserwatorzy

czwartek, 11 maja 2023

Choinka 2023 i zabawa z niespodzianką - maj 2023

 Witam Was

Dziś tak trochę nietypowo. Wyszywałam ten hafcik z myślą o zabawie u Madzi, ale doszłam do wniosku, że pasuje on też na zabawę Choinka 2023. Tak więc kartka z moim haftem leci na obie zabawy. I oczywiście  wspólny banerek 


 Wytyczne na maj w zabawie u Kasi znajdziecie TU , natomiast majowe  wytyczne do zabawy z niespodzianką znajdziecie TU.

Madzia zaproponowała w maju takie hasło "Czy Rudolf zakłada półgolf" Dla mnie Rudolf to nic innego jak renifer. Taki hafcik poczyniłam 


 a z nim oczywiście karteczka. 


Rudolf jak nic kojarzy się z Bożym Narodzeniem więc karteczkę posyłam też do Kasi na zabawę. 

A na koniec tradycyjnie już wszystkie prace jakie powstały u mnie w tych zabawach. 

U Madzi 

U Kasi


Mam nadzieję że będzie mi zaliczone w obu zabawach :-), zwłaszcza że z weną u mnie ostatnio kiepsko  i to nie pierwszy łączony post. 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za komentarze jakie u mnie zostawiacie. 




24 komentarze:

  1. Jak zawsze karteczka z haftem robi wrażenie :) Rudolf wygląda jakby fruwał, więc pasuje jak ulał :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu reniferek uroczy i karteczka bardzo mi się podoba.Mówisz że z weną u Ciebie słabo a ja jestem pod wrażeniem jak duzo prac powstaje i ogarniasz te wszystkie zabawy.
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudolfek jest słodki, kartka piekna.Renifery zawsze kojarzą mi się z świętami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy haftowany renifer i jak świetnie zagospodarowany. Zresztą mnóstwo prac już u Ciebie powstało w tym roku, Aniu, i nie martw się, zabawy na pewno zostaną zaliczone. A co do weny - na pewno wróci. U mnie jest odwrotnie, mam ogrom chęci (w koszyku przy łóżku leżą dwie zaczęte pisanki, hafty świąteczne i biscornu, które muszę zszyć, a w pudełku pocięte papiery i przygotowane kwiatki na dwie kolejne karteczki), ale czasu potwornie brakuje. Mam teraz kilka dni urlopu, ale skupiłam się głównie na spotkaniach z kumpelami (bo trochę ostatnio je zaniedbałam) i doradcą w sprawie mieszkania, więc ciężko z robótkami :-). Pozdrawiam Cię cieplutko i ślę uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dużo jak można łączyć zabawy a Tobie się to udało mimo tego, że jak twierdzisz wena trochę śpi 😉 ale wiesz, wiosna taka jak nie wiosna to i nam może brakować energii. Fajna ta zabawa, ale z tym wyzwaniem też bym miała problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że Rudolf to renifer i kojarzy się ze świętami BN. Może też być niespodzianką więc bardzo dobrze połączyłaś te dwie zabawy. Wyszedł zgrabny zwierzaczek i nawet jakieś płatki śniegowe widzę🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, karteczka jest super, bardzo ładnie zestawiłaś haft z papierem.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy renifer. Jestem nim szczerze zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, świetny renifer powstał i kartka pięknie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutki ten Rudolf. Spasował się idealnie z tłem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny hafcik i cała kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny renifer Aniu. Bardzo dziękuję Ci za udział w zabawie. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie proste hafty są urocze :) świetnie pasują do karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniferek uroczy, pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu i u mnie wena odpoczywa, ale wiem, ze przyjdzie taki czas, że za pomysłami nie będę nadążać;) Piękny haft i śliczna kartkę zrobiłaś:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Renifer to nieodłączny atrybut Mikołaja i świąt Bożego Narodzenie. Hafcik i kartka, która została nim ozdobiona przepiękne.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłaś super kartkę z Rudolfem :).

    Jeśli jest możliwość, to ja specjalnie staram się połączyć zabawy w moich pracach :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie też Rudolf to renifer. Wybrałaś bardzo wdzięczny do haftowania wzór, wygląda świetnie na kartce.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Problemy zycia realnego tak mnie pochłonęły,że mam ogromne ilości zaległości.
    U Ciebie szczególnie bo idziesz jak burza Aniu. Tworzysz mnóstw ładnych rzeczy
    a karteczka z reniferkiem jest jedną z nich. Widzę, że masz już naprawdę
    bogate kolekcje kartek :)
    Uściski słoneczne zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię motyw reniferków. Fajna kartka , też korzystałam z tego wzoru ale u mnie była zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię haftowane karteczki. Zawsze na czasie. Jest fajnie takie otrzymać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...