Obserwatorzy

czwartek, 29 czerwca 2023

Choinka 2023 i Wielkanoc 2023 /2024

 Witam Was

Wracam do starych tradycji i dziś przedstawię Wam dwie prace na dwa najważniejsze Święta dla Katolików czyli Wielkanoc u Małgosi i Boże Narodzenie u Kasi. Banerek oczywiście wspólny 


A szczegóły na czerwiec znajdzie tu 

u Kasi i u Małgosi 

 

Oryginalna nie będę, ale prawie cały czerwiec mam wyjazdowy więc i czasu na zabawy nieco mniej ! Co prawda na wyjazdach powstają niektóre prace, ale fakt jest taki że nie wszystko da się na takie wyjazdy zabrać, poza tym te posty też kiedyś trzeba napisać. 

Jak wiadomo u Kasi ma być coś haftowanego, u mnie tylko kartka na Boże Narodzenie ze świątecznym  hafcikiem ( Lubię takie proste kartki, może dlatego, że tych warstwowych nie umiem zrobić tak żeby było widać to co w nich najważniejsze ).

Hafcik Świąteczny jaki u mnie powstał. 


Kartka z nim




I oczywiście wszystkie prace jakie powstały u mnie od początku roku. 


Jak widać na powyższym zdjęciu królują w nich kartki, ale tych nigdy dość przynajmniej u mnie. 

Druga zabawa i drugie święto to oczywiście Wielkanoc  2023 / 2024.  Tu powstało jajo. Jeden z boków ma haftowany a trzy to oczywiście materiał.  Tylko hafcik jest klejony, materiał zaś "wciskany"  Jak takie ozdobne jajo zrobić pisałam TU

Sam hafcik pochodzi z zabawy z Coricamo, organizowanej przez KTM . Nie udało mi się skończyć zabawy na czas więc teraz wykorzystuję powstałe hafciki do innych zabaw. A hafcik jaki u mnie powstał prezentuje się tak, jeszcze bez konturów. 


Tradycyjnie już dół to ozdobny guzik a góra to ozdobna szpilka


A samo jajo prezentuje się z 4 stron tak :



i tradycyjnie już wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie, a właściwie w nowej jej odsłonie.



Chyba zdążyłam z zabawami do końca miesiąca. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie




26 komentarzy:

  1. Zajączek przeslodki i haft BN też cudowny, kartka w pięknym klimacie a jajo bedzie wspaniałą ozdobą.Pozdrawiam bardzo .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Aniu i przeurocza pisanka. Podziwiam, że na wyjazdach znajdujesz czas na rękodzieło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace, właściwie nie wiem, która się mi bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super 🤩 ja to w ogole kartek nie potrafię zrobić, oprócz wsadzenia haftu w otwór 🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka Aniu, też lubię takie kartki, które można włożyć bez problemu do koperty :) Właśnie wczoraj pomyślałam, że czas byłoby zabrać się za hafty bożonarodzeniowe, bo u mnie pustki w kartoniku.
    A zajączek śliczny na jaju - podziwiałam te wzory na KTM, ale nie zgłosiłam się, bo wiedziałam, że nie będę mogła w terminie ich wyszyć.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka i Uroczy zając na jaju. :)
    Jaką metodą robisz te jajka?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyrobienia się Aniu. Obie prace bardzo mi się podobają z racji ma krzyżyki 😀 jajo jest bardzo wesołe z racji na te zielenie.... supwr się przygotowujesz do świąt Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka i jajo, fajne hafciki wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafciki pierwsza klasa ! No i prace z nimi też, ale tym razem jajo z zającem wygrywa :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajo rewelacyjne, a kartka piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wielkanocny króliczek, nie sposób się w nim nie zakochać. A i hafcik ze stroikiem wyszedł rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka i pięknie oprawiłaś zająca :) Nieustannie podziwiam Twoje bombki i jajka - ja ciągle nie mam odwagi spróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu oba hafty są super i oba świetnie wykorzystane :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne hafty i ładnie zagospodarowane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu bardzo udane pracę, kartka z hafcikiem elegancko się prezentuje a jajo stanowi ozdobę w całej okazałości. Podziwiam tym bardziej, że sama sobie wyznaczyłam podobny cel w lipcu i podglądam sposoby i patenty koleżanek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, tym razem zajączek absolutnie skradł moje serce.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez brak czasu mało ostatnio tworzę, ale jak tu zaglądam to aż mnie korci żeby coś podziałać :) Piękne prace Aniu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba hafciki cudne, zwłaszcza zajączek mnie zauroczył. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wspaniałe prace, ale mój numer jeden to zajączek wkomponowany w pisankę. Bardzo radośnie wyszła! :)
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka świetna bo hafcik ciekawy. Jajko cudowne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze na niedoczasie. Kartka jest super, bardzo libię haftowane kartki. a zając na jajcu jest mega. Całe jajo wyglada super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie prace bardzo ładne. Zająca mam ale na zawieszce bo mi te jajka nie wychodzą, a Twoje świetne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielkanocne jajo wyszło genialnie! Ależ mnie urzekł ten króliczek na stokrotce...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bożonarodzeniowa karteczka jest przepiękna a jajo z wyhaftowanym jajem cudne!!!!!!! Pozdrawiam 🥰

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...