Obserwatorzy

czwartek, 18 stycznia 2024

Coś prostego Renia styczeń

 Witam Was

Dziś praca do Reni, na jej nową zabawę, ale moja praca jest stara, odgrzebana na dysku.  Jest to ozdoba do okna na Boże Narodzenie. 

Co by tradycji stało się zadość najpierw banerek 

Szczegóły tej zabawy znajdziecie TUTAJ

  Moją ozdobę zrobiłam na szydełku. Jest to nic innego jak serwetka autorstwa Aurelii Lewickiej umieszczona na obręczy. Zdobi ona moje okno.



Wzór na tą świąteczną serwetkę w ananasy znajdziecie TU.  Nazywa się Gwiazda. 


Ma ona 24 cm średnicy, a więc nie jest za duża.


Trochę szczegółów


Może dla kogoś kto nie dzierga na szydełku będzie to trudne, ale dla mnie jest a właściwie było to proste.  

Na koniec powinnam pokazać wszystkie prace jakie powstały na tą zabawę, ale w związku z tym, że jest to pierwszy miesiąc tej zabawy to powtarzać się nie będę. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję że tu bywacie. 




32 komentarze:

  1. Wygląda pięknie :) Na pewno cudownie zdobi okno :) Sama jestem wielką fanką takich wiszących ozdób, uważam, że wprowadzają cudowny klimat do mieszkania :)
    Naprawdę fantastyczna praca, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ozdoba, Aniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentuje się na obręczy.Może jest prosta ale dla mnie łatwiejsze
    są frywolitkowe gwiazdki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdoba fajna, w oknie pieknie wygląda, ja szukam wzoru na obrecz 40 cm, ta gwiazda jest śliczna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie ozdoby nigdy się nie starzeją. Zawsze cieszą oko i dodają ciepła naszym mieszkaniem. Piękna serwetunia🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo że trochę umiem na szydełku podziwiam tych co robią takie cuda. Fajna serwetka i ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie byłoby trudne, ale no nie dziergam, więc nie mogę ocenić trudności, ale mogę powiedzieć, że gwiazdeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała ozdoba Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Lubię takie w bieli! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie szydełkowe ozdoby wieszać na oknie :).

    Twoja jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się ta gwiazda :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, delikatna ozdoba, Aniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu zawsze mi sie takie ozdoby podobały i podobają nadal, tym bardziej, że znowu wchodzą w modę, a te nie hand made już takie ładne nie są:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Włożona w obręcz ta gwiazda, jak dla mnie wygląda jeszcze ładniej.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie dekoracje szydełkowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ozdoba. :)
    Dla kogoś, kto wykonuje rzeczy w ulubionej technice, to proste rzeczy wydają się proste, a dla kogoś, kto tylko na nie patrzy wydają cię trudne i magiczne.
    Tak, jak dla Ciebie frywolitka - zawsze piszesz, że dla Ciebie to trudne - prawda?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna gwiazda. Uwielbiam szydełkowe ananasy. Pomyśl z obręczą super,

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba :) musi świetnie wyglądać w oknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna gwiazdka, też muszę spróbować wyszydełkować taka zawieszkę. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ananaski zawsze mi się podobają. Gwiazdka musi pięknie przyozdabiać okno :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna gwiazdka:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna gwiazda :) Jako ozdoba świąteczna na pewno wygląda super w oknie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna ta gwiazda, dobrze że ją przedstawiłaś :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ananasek jako serwetka gwiazdka jak i ozdoba zawieszka Super można wzór wykorzystać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem Ci, że gwiazda pierwsza klasa. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...