Obserwatorzy

niedziela, 14 stycznia 2024

Rękodzieło i przysłowia styczeń 2024

 Witam Was

Tak się zastanawiałam na którą zabawę posłać  moją kolejną wyszywaną zakładkę, do Reni czy do Splocika.  Bo tak się składa, że pasuje na obie. Ale w końcu doszłam do wniosku, że trudniej mi  będzie coś zrobić na zabawę do Splocika i do niej posyłam moją pracę.

Na początku jak przystało najpierw banerek , szczegóły tej zabawy znajdziecie TU 


 A na styczeń Splocik zaproponowała nam  takie przysłowia :

1. Spiesz się z wykonaniem rzeczy pilnych, bo spokojnie zabrać się do rzeczy najpilniejszych.

2. "Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego"

Pierwsze to oczywiście przysłowie a drugi to cytat autorstwa T. Whita

Choć T. Whita lubię to wybrałam przysłowie czyli numer 1, a z niego słowo Wykonanie   

Zrobiłam oczywiście zakładkę wyszywaną, bo zrobiłam już ich tyle, że kolejna to jest dla mnie jak bułka z masłem. Tak po prawdzie to mogłabym zinterpretować całe przysłowie. Tak już mam, że zanim się wezmę za robotę nie związaną z zabawami  to najpierw muszę wykonać to co sobie zaplanowałam na zabawy, czyli jednym słowem zabieram się za coś dopiero jak mam zaliczone wszystkie zabawy na dany miesiąc. Nie będę tu już powtarzać przysłowia sami je sobie zinterpretujcie a teraz przechodzę już do moje pracy. Tradycyjnie moja zakładka z przodu i z tyłu podszyta filcem


 Wzór znajdziecie w " Twórcze Inspiracje"  Nr. 11/2011 roku.

Trochę pokombinowałam,  czyli środek jest z innego wzoru a gwiazdki też z innego. Niestety wyszła mi trochę za długa, ale takie duże książki też są. Wyszywałam cieniowaną muliną z Ariadny na brązowo, czyli może być i dla mężczyzny. 

Trochę z bliska


Tradycyjnie na książce



Jako, że jest to pierwszy miesiąc nowej zabawy to  i zdjęcia zbiorczego nie będzie bo bym musiała powtórzyć to co już umieściłam. Powiem Wam że, nie lubię stycznia w rękodziele, bo coś się niestety zaczyna i coś się kończy ale trzeba go przetrwać niestety. 

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających 



27 komentarzy:

  1. Super zakładka, delikatna w schemacie i kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka, ta cieniowana mulina jeszcze jej dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam
    Twoją zakładkę aż żal by było ją.chować.miedzy kartkami książki. Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje zakładki. Bardzo estetyczne. Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już pisałam Aniu na FB, jest piękna, bardzo delikatna i kolorystycznie stonowana. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,zakladki to Twoja specjalizacja, wyszła perfekcyjnie ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. No Aniu , zakładki to twój konik , , też mam przygotowane by rozpocząć ich robienie - piękne moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zakładka, Podoba mi się i wzór i kolor, chociaż w jaskrawszym kolorze też wyglądałaby fajnie
    Miłego popołudnia..

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka Aniu, rzadko spotyka się takie długie. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka Aniu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię cieniowane muliny czy kordonki.Na zakładce taka mulina świetnie się prezentuje.Super zakładeczka !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna świetna zakładka. A tych jak wiadomo: Nigdy dosyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zakładki, ta ma fajną kawową kolorystykę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przypadła mi do gustu ta zakładka. Świetnie pasują do siebie kolor i wzór. Po prostu śliczna!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna zakładka, Aniu, taka elegancka - chyba przez te kolory.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wzór, ale i kolor muliny piękny. Fajnie, że zaczynasz od nowa zabawę. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się prezentuje w rych brązach 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna, bardzo delikatna zakładka Aniu! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie wyszywane zakładki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna zakładka :)
    Z kombinowaniem często tak jest, że wyjdzie nieco inaczej, niż zakładamy. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, piękna jest Twoja zakładka do książki. Wszystkie Twoje zakładki są cudne. Cieszę się, że mam jedną z Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna zakładka, życzę powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe kolory, takie czekoladowe :) bardzo elegancki wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczna!!!! Elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna. Bardzo podobają mi się haftowane zakładki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna i apetyczna ta zakładka. Jej kolory kojarzą mi się z lodami karmelowymi polanymi czekoladą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...