Obserwatorzy

środa, 3 stycznia 2024

Kartki na Święta

 Witam Was

Dziś tak nietypowo. Chciałam Wam serdecznie podziękować za wszystkie kartki i życzenia które od Was dostałam na Święta. Dziękuję za życzenia zawarte w kartkach, te co przyszły do mnie drogą SMS, gmailem i telefonem. Za Wszystkie serdecznie Wam dziękuję. 


Tak się składa, że coraz mniej tych życzeń  wysyłam. Tradycyjna poczta jest niestety  droga, a i tak nie zawsze te życzenia docierają na czas. Sama do rodziny i znajomych wysłałam prawie 30 kartek. Dostałam prawie tyle samo ale niestety nie od Wszystkich tych samych co  wysłałam.

Wszystkim serdecznie dziękuję za kartki, jednocześnie przepraszam tych co do których moje kartki nie dotarły albo ich nie wysłałam.   Nie obiecuję, że będzie lepiej bo tak to już w życiu bywa, nie przewidzisz co może się jeszcze stać.  A teraz zapraszam Was do obejrzenia tego co dostałam. Wybaczcie ale pojedynczych zdjęć nie będzie, i tak nikt do tego postu wracać nie będzie. 

od : Agaty, Zosi, Małgosi i Ani


od :Sylwii, Justynki, Basi i Agaty


Od: Ani, Ewy, Reni, Doroty i Lidzi

Od : Ewy, Madzi i Lenki



dwie ostatnie takie nietypowe od : Basi i Eli


  A poniżej już od rodzinki i znajomych przyjaciół nieblogowych



I to na dziś wszystko, pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i życzę Wam aby ten 2024 rok był znacznie lepszy od tego co minął.



 

18 komentarzy:

  1. Ile pięknych karteczek. Ja już też mocno ograniczyłam wysyłanie kartek, choć żal czasów kiedy było ich około 60-70 sztuk, ale co zrobić... W tym roku nawet nie miałam kiedy usiąść żeby je potworzyć i zmuszona byłam wysłać kupne, mama nadzieję że ten rok okaże się lepszym na tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki bardzo ładnie się prezentują :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piwknw dowody sympatii Aniu, twórczego Nowego 2024 Roku 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ciekawych kartek! Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja jestem ,,kartkowa". Najśmieszniejsze jest to, że jak tak się nazwę, to ludzie nawet rozumieją :D. Lubię kupować, pisać kartki, z tym wysyłaniem już nie koniecznie, bo drogo, ale lubię. Niezależnie czy ktoś mi odwzajemni czy nie. :) Ciekawe czy kiedyś powróci moda kartkowa. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki otrzymałaś i zapewne piękne życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, dobrze, że są ludzie, którzy kultywują ten miły zwyczaj. Szkoda, że znaczki są drogie i trzeba się w pewnym sensie ograniczać, ale i tak się zawsze ponad 20 uzbiera.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu piękne kartki i ilość imponująca , ja nie miałabym co pokazać/ mam dostałam dwie/ i to się cieszę, że jeszcze ktoś o mnie pamięta Pozdrawiam Noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia, spełnienia planów i marzeń w 2024 roku :) Piękne karteczki! Ja ostatnio nie miałam czasu na kartkowanie świąteczne i zrobiłam tylko tyle, ile miałam zamówionych kartek. W dodatku niektóre dziewczyny wolą zamiast kartek ateciaki, zatem idę w małe formy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dowody sympatii Aniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam:) super kartki :) mnie ceny znaczków odstraszają. Wolę część kwoty na znaczki przeznaczyć na cele charytatywne. A życzenia posyłam wirtualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kartki dostałaś pozazdroszczę tych ręcznie tworzonych są śliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, które są przejawem sympatii :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już za chwileczkę, już za momencik kolejne piękne kartki pełne dobrych życzeń zaczniesz dostawać. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...