Obserwatorzy

wtorek, 9 stycznia 2024

Małe dekoracje - styczeń 2024

 Witam Was

Tak się składa, że czas najwyższy zakończyć wszystkie prace na Boże Narodzenie. Korzystam Więc z tego żeby Wam pokazać gwiazdki (nie tylko ) jakie poczyniłam w tym temacie. Jak nic są to takie małe dekoracje na choinkę i jak nic nadają się do nowej zabawy u Splocika. No cóż w zeszłym roku chyba nie zrozumiałam tej zabawy ale w tym postaram się aby każdy miesiąc miał jakąś dekorację przypisaną do danego miesiąca. A nowy banerek przedstawia się tak. Niby podobny do zeszłorocznego a jednak inny.





O szczegółach nowej zabawy poczytacie TUTAJ
Linków do tego co poczyniłam na szydełku Wam tym razem nie podam, ale jest tego całe mnóstwo w sieci. Korzystałam z filmików Aurelii Lewickiej , choć nie Wszyscy lubię te filmiki, niektórzy wolą dziergać ze schematów.
Powstał u mnie dzwonek  z białego kordonka


i gwiazdki



a poniżej już gwiazdki wg tego samego wzoru ale w innych kolorach


Może są trochę krzywe, ale to wina chyba blokowania, źle je napięłam na szpilkach, ale zapewniam Was, że były robione wg tego samego wzoru. 

No i tradycyjnie wszystkie prace  jakie u mnie powstały na tą zabawę. 


Może jest ich dużo, ale tym razem nie będę się rozdrabniać. Pozdrawiam Was Wszystkich tu zaglądających.




33 komentarze:

  1. Śliczne maleństwa. Uwielbiam takie szydełkowe śnieżynki, pięknie się potem prezentują na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maleństwa poczyniłaś, Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności same! Wieszam takie na choince i stroiku, cudnie ozdabiają gałęzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdki lubię robic, szybko no i fajnie schodzą na kiermaszach, lubię też dekorować nimi mieszkanie, piękne zrobiłaś, gorzej już z blokowaniem, nie lubię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż sama nie robie na szydełku, to moja choinka była w tym roku ubrana na biało i ozdobami szydełkowymi , a to wszystko dzięki moim koleżankom szydełkującym - pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne śnieżynki a blokowanie to jednak mozolna praca 😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne gwiazdki nie tylko na choince będą wyglądać cudnie ale mogą zdobić dom przez cały rok. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, dekoracyjne drobiazgi wykonałaś. :)
    Aniu, nie doczytałaś - w tym roku nie ma dopasowania dekoracji do miesiąca i jeśli masz ochotę, to możesz przez cały rok robić dekoracje świąteczne. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu stycznia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wymianę i przepraszam za zamieszanie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękne gwiazdki wspaniale na pewno wyglądają na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, ślicznie wyglądają takie białe ozdoby, idealne na zimowy czas.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne gwiazdki, a kolor taki śnieżnobiały.
    Ostatnio też sobie przypomniałam potyczki z szydełkiem. Okazało się, że nawet pamiętam to i owo.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu takie drobiazgi zawsze się przydadzą i można wykorzystać na wiele okazji:) myślę, że nie tylko Ty nie zrozumiałaś tej zabawy, ja też nie "wbijałam" sie z pracami, ale teraz już hulaj dusza;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gwiazdki są bardzo ładne a w grupie tworzą piękną dekorację. Z blokowaniem jest różnie, czasem dopiero po wyschnięciu i na zdjęciach ukazują się niezamierzone kształty. Ale gdyby wszystko było idealne to by była wielka nuda. A tak zawsze jest ciekawiej😄

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna gromadka uroczych ozdób choinkowych :) pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace Aniu. Gwiazdki bardzo mi się podobają, urok rękodzieła jest w tym, że dana rzecz nie jest idealna, nie jest produkowana masowo, ale zawsze twórca wkłada w pracę cząstkę swojego serca. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super gwiazdeczki i dzwoneczek :) Lubię takie ozdoby na choince :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie są prześliczne, uwielbiam takie malutkie, urocze dekoracje! Podobają mi się wszystkie prace, widać że wkładasz w nie serce :) Takie gwiazdki i dzwoneczki cudownie przystroiłyby choinkę! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne są te maleństwa! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam... podobne zdobią moje okno i choinkę, ale żadna nie jest mojego autorstwa, niestety!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne. Nieustająco mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają! :) takie ozdoby mają niesamowity urok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie dekoracje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne szydełkowe ozdoby choinkowe :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu zakładka jest super, a ze długa? to co:) swoją rolę spełni w każdej książce:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię szydełkowe ozdoby, też ich mało w tum roku poczyniłem, Twoje Aniu są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne ! Mi w oko wpadła ta śnieżynka z cieniutkimi ramionkami przypomina mi prawdziwe płatki śniegu i słodki dzwoneczek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, to jest rękodzieło, a nie sztampowa produkcja masowa, krzywizny tylko dodają gwiazdkom uroku. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...