Obserwatorzy

niedziela, 4 lutego 2024

Choinka 2024

 Witam Was

Oczywiście tak jak i w tytule dziś będzie moja kolejna bombka na zabawę choinka 2024. Jak wiecie nie prowadzi jej już Kasia, tylko Karolina.  Szczegóły lutowe znajdziecie TUTAJ  Tam też jest styczniowa galeria . 

 

Tym razem bombka jest w kolorach pomarańczowo - beżowych i ma wszystkie ścianki wyszywane na kremowej kanwie. 

Bazą jest styropianowa bombka 10 cm.

Wzory te same co poprzednio, pochodzą z czasopisma  "Igłą Malowane" nr.6/2023

A wzory jakie wyszyłam przedstawiają się następująco


I na początek kolaż co by Karolina zdjęcia nie szukała. 


Tradycyjnie na dole ozdobny guzik a na górze zawieszka  ze wstążką w odpowiednim kolorze.


I trochę szczegółów



A na koniec tradycyjnie już wszystkie hafty jakie u mnie powstały w tej zabawie. Póki co są dwie bombki


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję, że do mnie zaglądacie, mimo że mnie coraz mniej na tym blogu. No cóż, to już nie jest ten czas kiedy bez bloga żyć się nie dało. Postów zdecydowanie mniej  i mniej zabaw, które mimo wszystko mnie mobilizują żeby tutaj bywać regularnie. 



35 komentarzy:

  1. Kolejna piękna bombka, Aniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykuje się niezły komplecik. Hafciki są prześliczne i takie delikatne. Pięknie prezentują się na bombkach. 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze podziwiam Twoje bombki. ;)
    Może kiedyś zmobilizuję się do wykonania takiej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda rewelacyjnie, tak soczyście, że przypomina czasy wieszania na choince pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie jak znalazł, w grudniu - ja w zeszłym roku zarzuciłam bloga, ale w tym postanowiłam, chociaż 1 x na tydzień się pokazać /nie wiem jak długo wytrzymam/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bombka, fajne hafty. Ja wolę na dyskach styropianowych niż na kulach, chociaż pierwszą bombkę zrobiłam na kuli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś kolejną super bombkę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne hafty a efekt końcowy jak zwykle rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna do kolekcji cudowna bombka, niby ten sam wzór ale wygląda inaczej , nowe zadanie zaliczone, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wszystko dopasowane kolorystycznie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, bardzo ładne wzory wyhaftowałaś. Ładnie też się prezentują na bombce. Zapowiada się śliczna kolejna kolekcja ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo za Twoją kreatywność i pisanie postów na blogu. Fakt, mniej zabaw. Ale i ludzie chyba mają mniej czasu na robótki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, śliczna bombka, chociaż to ta z niebieskim jest moją faworytką. Ciekawe jakie będa następne kolory.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna śliczna bombeczka, czy planujesz co miesiąc w innych kolorach, będzie w grudniu świetny zestaw Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna bombeczka! Jak zawsze zachwyca swoimi detalami i kolorami! Kochana, jak jest zima, to masz miejsce na choince by je wszystkie wieszać? Czy są głównie ozdobą a na choince pojawiają się inne bombki? :D Twój świąteczny wystrój w domu musi być zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle sie zachwycam- cudne masz te bombeczki;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle cudne prace :) te bombki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne bombki robisz. Uwielbiam je, a że są haftowane to podziwiam podwójnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super bombka, bardzo ładny kolor. Mnie zabawy też bardzo mobilizują do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna piękna bombka Aniu. Podziwiam Cię za to tworzenie aż 4 haftów na każdą i jeszcze jej zrobienie. Takie wykończenie bombki też potrzebuje czasu. Brawa dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna zawieszka i bombka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam Twoje hafciki, mnie już coraz mniej pociąga haft, w sumie to bardzo dawno nie wyszywałam. Piękne bombeczki! Buziaczki Aniu:)
    Ps. Z mniejszą bytnością na blogu doskonale Cię rozumiem, już chyba po tylu latach co prowadzimy, mamy prawo zwolnić;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne odcienie pomarańczowego, taki soczysty, słoneczny kolor :) naprawdę ładna bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna bombka, zresztą z poprzedniego miesiąca również. Jeśli co miesiąc będzie kolejna to już zazdroszczę temu , komu zostaną podarowane. Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję,że do mnie zaglądasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bombka Aniu. Wspaniale wyglądają te pomarańcze na beżowej kanwie. Gratuluję kolejnej bombki do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna bombeczka Aniu! Jestem pełna podziwu dla Twoich delikatnych hafcików. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna bombka. Przecudne są Twoje hafciki. Podziwiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Spod Twoich rączek jak zawsze wychodzą piękne bombki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała bombka! Bardzo piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje bombki są bombowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...