Obserwatorzy

niedziela, 25 lutego 2024

Rękodzieło i przysłowia - luty i kolejna moja zakładka.

 Witam Was

Wiecie, że mam świra na punkcie wyszywanych zakładek. Postanowiłam znowu wyszyć zakładkę na kolejną  zabawę w miesiącu lutym. A jest to zabawa u Splocika 


 W lutym Splocik zaproponowała nam  interpretację  takich przysłów:
1. Kto nie kończy roboty, nie jest lepszy od tego, kto jej nie zaczyna

2. Kochające serce  zawsze jest młode.

 A szczegóły zabawy znajdziecie TU 

Oczywiście luty kojarzy się większości z Walentynkami i choć ich nie obchodzę to wybrałam  sobie przysłowie numer dwa a z niego wyraz serce i taką też zakładkę w serca przygotowałam. Może nie jest jakaś wybitna, ale nic nie poradzę na to, że lubię je wyszywać. Wg mnie jest to taki mały niezobowiązujący prezent.  

 




Serca nie są wszystkie czerwone za to czerwony jest filc, co prawda zdjęcia tyłu nie zrobiłam ale trochę go widać i z przodu. Tradycyjnie zdjęcie zakładki na książce

Na koniec jeszcze wszystkie  moje prace jakie powstały w tej zabawie ( dwie  zakładki).



Tak się składa, że to już ostatnia zabawa w lutym w jakiej biorę udział więc do zobaczenia w marcu. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i do usłyszenia i zobaczenia w następnym miesiącu. 




43 komentarze:

  1. Bardzo ładny i niezobowiązujący prezent. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest słodka, serduszka piekne , śliczna zakładka, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładka :-) Jestem nią zachwycona :-)
    Serdecznie Cię Aniu pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przepiękna jest ta zakładka :) Taka walentynkowo-wiosenna :)
    A cytaty bardzo piękne i prawdziwe.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładek , nigdy nie za dużo, jeśli się ma dużo książek, a nawet jeśli nie , to prezent fantastyczny dla młodych i tych starszych pozdrawiam z ciepłego podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna zakładka, Aniu. Masz rację, taka zakładka to miły prezent, zwłaszcza dla miłośnika książek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten serduszkowy wzór :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kocham zakładki miłością niezmienną. Lubię je robić, dostawać i dawać w prezencie. Mam ich całą kolekcję. Twoja wyszła piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zakładki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zakładka. :)
    Też mam świra na punkcie zakładek, chociaż słucham audiobooków. :)))
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym wybrała czerwone serducho, pełne miłości❤️ Taka zakładka zawsze dostarcza mnóstwo pozytywnej energii 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet jak prosty wzór, to się ładnie prezentuje na zakładce. Szczególnie te kokardki wyglądają uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako drobny upominek jak najbardziej się przyda taka zakładka. Fajnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna zakładka, pięknie Ci wyszła. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromnie lubię Twoje zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię przeróżne zakładki do książek, Twoje bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zakładka ! Piękne są obie i w dodatku haftowane :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna zakładka ich nigdy za wiele :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu śliczna zakładka! Mam kilka od Ciebie i używam ich nieustannie, aczkolwiek bardzo pilnuje żeby mi się nie pobrudziły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna zakładka :) taki prosty wzór ma wiele uroku!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam takie wyszywane zakładki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładki zawsze się przydają, w każdej ilości. Śliczna jest ta Twoja z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale urocza zakładka, ja jedną od Ciebie też mam. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest ! Bardzo mi się podoba. Kolorystyka taka żywa 😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, piękna zakładka! Serduszkowy hafcik świetnie się tu wpasował. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna jest :) Bardzo lubię twoje zakładki, mają bardzo twórcze i kreatywne wzory! Az miło na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie zakładki są super, bo widzę, że ta styczniowa mi umknęła... :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy blog! Na pewno będę częściej odwiedzać. Zapraszam też na mojego nowego bloga - mylifeline.

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawda - zakładka to taki sympatyczny niezobowiązujący prezent. Ta jest bardzo ładna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna zakładka, idealna na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakładka z serduszkami jest idealna dla kogoś, kto właśnie się zakochał. Albo dla czytelnika jakiegoś romansu ;).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...