Obserwatorzy

środa, 21 lutego 2024

Małe dekoracje luty.

 Witam Was

Dziś przychodzę do Was z pracą na kolejną zabawę w której biorę udział. A są to Małe Dekoracje u Splocika. 

Galeria styczniowa znajduje się TU 

Tak się składa, że u mnie znowu będą kartki i to kartki na Boże Narodzenie. Może to i nie dekoracje które są lub były u mnie ale gdzieś przez okres Świąteczny były na pewno jakimiś dekoracjami bo jakoś nie wierzę, że od razu powędrowały do kosza lub szuflady. 

Zrobiłam kiedyś z resztek papierów takie bazy


A na nich nakleiłam stare kartki Świąteczne, i jak nic były z nich nowe kartki. Jak ktoś rozpoznaje swoją kartkę to przepraszam ale dałam im drugie życie, bo ileż można je trzymać i pytanie zasadnicze gdzie???, przecież mieszkanie  i szafy też mają swoją pojemność. Wykorzystuję tak wiele kartek, ale mam jedną zasad, są to zawsze kartki stare z wcześniejszych lat.



i Trochę bliżej moje kartki



Na koniec tradycyjnie wszystkie prace jaki powstały  u mnie na tą zabawę. Póki co są to prace Świąteczne.



Na dziś to tyle, pozdrawiam Was bardzo serdecznie 





29 komentarzy:

  1. To miło, że zamiast powędrować do kosza dajesz im drugie życie. Super są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym recyklingiem kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też stosuję recykling :) Piękne te śnieżynki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podziwiam recykling. Brawo za pomysł. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące te Twoje kartki. Szczególnie podoba mi się ta z "krzywą choinką" (wybacz, ale inaczej nie potrafię jej opisać). I myślę, że nikt się nie obrazi, iż w taki sposób wykorzystałaś jego kartkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na recykling kartek i na bazy ze ścinków.Kiedyś blogerka pokazywała jak zrobić albumik z kartek które dostała od koleżanek.Taki prosty -kartki polączone kólkami i jakaś okładka.Też fajny sposób żeby nie zapomnieć od kogo dostała te kartki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Te bazy ze ścinków są obłędne:) dobrze, że wykorzystujesz kartki z zeszłych lat, zgadzam się, że ba dłuższą metę trudno to wszystko przechowywać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są wspaniale, to dobry pomysł ja hafty odrywam i przyklejam na bombki lub jajka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki, Aniu i podoba mi się to, że zamiast wyrzucać starsze kartki dajesz im drugie życie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki ekstra. Mnie czasami koleżanki przynoszą otrzymane kartki,daję im drugie życie i przeznaczam na Uniwersytet.Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki. Bardzo mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na odnowienie kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, Ty to masz super pomysły. Wspaniałe wykorzystałaś starsze kartki i powstały zupełnie inne, piekne, oryginalne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki, same cudowne prace! Mam już dość zimy, ale patrząc na twoje dzieła tęsknię za świętami :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na recykling Aniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na zrobienie sobie wcześniej ścinkowych baz :).

    Też kiedyś wykorzystywałam stare kartki ;).

    Twoje kartki są super tylko szkoda, że tak mało widać Twoje bazy ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kartki, też wykorzystuję stare do zrobienia nowych, zachowuje sobie tylko bardzo osobiste życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kreatywność i recykling, fajna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że kartki stanowią dekoracje domu! Wszystkie, które na bieżąco dostaję zawsze stoją na komodzie i cieszą oko. Pomysł zagospodarowania tych starszych egzemplarzy jest ciekawy. Ja sama mam zgromadzonych mnóstwo pięknych kartek i zastanawiałam się, czy może by ich jakoś nie wykorzystać - może kiermasz charytatywny?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kartki z kartek! Przecież o to chodzi by nic nie marnować :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez jakiś czas, a przynajmniej przez czas Świat, kartki stanowią dekorację, jeśli nie wpadną do szuflady.
    Zatem przyjmuję Twoje kartki i wraz z linkiem dodam je do galerii podsumowującej luty.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo Aniu. Nic się nie zniszczy i jeszcze ucieszy nie jedną osobę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki wspaniały pomysł niczym patchwork, ale papierowy. Ocalasz tym naszą planetę stosując kartki raz już otrzymane. Nie trzeba produkować nowych. Poza tym są piękne, robione z sercem i pomysłem. Pozostałe prace równie urocze. Gratuluję talentu i serdecznie pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny i śliczny recykling Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne karteczki. Nawet zobaczyłam zrecyklingowany fragment swojej kartki lub czekoladownika -ten z miśkiem :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł ☺️ kartki pięknie wyglądają ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...