Obserwatorzy

piątek, 16 lutego 2024

Coś prostego - luty

 Witam Was

Tak sobie teraz myślę, że jak nic, działam obecnie tylko w trzech technikach. Jest to haft krzyżykowy, szydełko i kartki. Ale jakoś na nic innego nie mam aktualnie weny. Dziś znowu będzie kartka tym razem na zabawę do Reni. Banerek całoroczny i lutowy a zabawa się zowie : "Coś prostego" Szczegóły lutowe znajdziecie TU



Tak się składa, że kartek okolicznościowych zawsze mi brakuje, więc takowa dziś będzie. 

Miłość kojarzy się z sercem i kolorem czerwonym. Moja kartka jest czerwona i prosta do bólu, chyba każdy potrafi taką zrobić, bez warstw a jedynym dodatkiem są półperełki które kocham miłością wielką. 

 Kiedyś od kogoś dostałam frywolne serce, jak ktoś z komentujących go sobie kojarzy niech się odezwie .

 Długo przeleżało w mojej szufladzie aż  w końcu znalazło swoje miejsce na kartce. Wiele pisać nie będę bo i tak mało kto te moje wypociny czyta. Większość ogląda tylko zdjęcia.

A poniżej już wszystkie prace jakie powstały u Reni na tą zabawę.



Dziś krótko bo weny brak na pisanie , mam nadzieję że się nie gniewacie. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję że jesteście !!





30 komentarzy:

  1. Piękna karteczka wyszła z tym gorącym przepełnionym miłością sercem❤️
    Moc pozdrowień i uściski🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubię czytać tę Twoje wypociny. Karteczka wyszła elegancka, czerwień ognista - Super. A technikę frywolitkową podziwiam. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka jest śliczna. A ja tam lubię czytać, to co piszesz. I zarówno tu na blogu, jak i w komentarzach, które u mnie zostawiasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wejść do kogoś na bloga i nie czytać co pisze to jak dla mnie bez sensu. Zdjęcia zdjęciami ,ale myśli przelane na słowa mają wielką wartość. Także ja również czytam wszystkie " wypociny" 😉. Karteczka wyszła piękna. Frywolitki bardzo mi się podobają, ale to chyba nie moja bajka. Podziwiam cierpliwość w ich tworzeniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne :) Choć dla mnie to wcale nie jest nic prostego :D Miłość również kojarzy mi się z czerwienią i motywem serc, cały luty tak widzę, właśnie przez walentynki, które niedawno były obchodzone. Luty, choć taki krótki to wesoły i wiele się w nim dzieje. Jak nie serca to pączki :D Piękna twoja kartka, piękne twoje wpisy, bardzo chętnie je czytam! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czytam wszystko ci piszesz. Kartka bardzo mi się podoba - świetnie wykorzystałaś frywolitkowe serce. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne serce na kartce. Ładnie je umieściłaś w centrum, jedynie ilość kryształków według mnie należałoby zmniejszyć. Zostawiłabym tylko te na zewnętrznym kole i w rogach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, kartka z takim sercem jest bajeczna, my lubimy prace frywolne, kartka the Best, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną kartkę zrobiłaś :).
    Też lubię wszelkie cyrkonie :).

    Ja wszystko czytam ale po komentarzach na swoim blogu też niekiedy widzę kto czyta, a kto ogląda tylko zdjęcia ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, pięknie to serduszko wykorzystałaś, powstała kartka pełna miłości.
    Ja tam lubię czytać Twoje "wypociny".
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się ta kartka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wykorzystałaś to frywolne serducho! A ze słowem pisanym na blogu muszę się zgodzić, ale ja na przykład koniec końców traktuję swojego bloga jako swój najpiękniejszy pamiętnik. Czasem lubię powracać do starych tekstów i chociażby dlatego warto zawsze coś do obrazu doskrobać ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, czytam posty, ale wiem jak to jest gdy się nie ma weny. Kartka przepiękna,świetnie wykorzystałaś frywolitkowe serduszko, ale mnie zawsze i wszędzie frywolitka będzie zachwycać. Jeszcze do niej wrócę, choćby po to żeby sobie przypomnieć jak się supła;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie wykorzystanie przydasi w inny sposób. Karteczka wyszła bardzo ładnie.
    A co do tekstu w postach - to czytam wszystko co autor napisał i zdarza mi się zapomnieć obejrzeć zdjęcia ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Komentować bez czytania to nie u mnie. Lubię czytać wpisy na blogach i podziwiać piękne prace i zdjęcia :) Frywolikowe serce przepiękne i ładnie się prezentuje na kartce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O nieładnie Aniu! Bo ja zawsze czytam u Ciebie i Innych. To jest ta przewaga bloga, że jest tekst, jakaś opowieść, a nie tylko zdjęcie i podpis... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nikt się nie gniewa, a jednak są tacy, którzy czytają :) Kartka wyszła ślicznie i dzięki chyba użytemu przez Ciebie papierowi, nie wygląda wcale prosto. A to serduszko frywolitkowe jest niesamowitej urody.
    Uściski Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czytam,chociaż tym razem jak zobaczyłam to piękne serduszko to...przez sekundę dosłownie "super Ania zaczęła supłać".Dalej już wszystko jasne- kartka piękna .Ja uwielbiam czerwienie i kolor różowy też.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe fajny pomysł i wykonanie Aniu,podoba mi się to frywolne serce na kartce !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak mam skomentować tekst jak bym nie przeczytała?
    Fajny pomysł,a serduszko znalazło swoje miejsce na kartce .U mnie też leżą różne rzeczy a potem raptem dostaje olśnienia i już wiem co z tego zrobię🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta czerwoniasta kartka jest przepiękna - zakochałam się w niej tak jak i czerwieni w ogóle :-) Tak sobie myślę, że działaś w więcej niż trzech technikach, bo same kartki można różnymi technikami robić, wykorzystując w nich dorobek innych technik. Masło maślane, ale mam nadzieję, że wiesz, co chcę przez to powiedzieć. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wykonałaś prostą, ale cudną kartkę. :)
    Ja z tych, co pamiętają "Maj Miesiącem Zakochanych", to było dawno, ale to było takie nasze.
    W maju przyroda budzi się i rozkwita kolorami, więc i serca biją mocniej.
    Szkoda, że ten Maj został zaprzepaszczony, ale mówi się trudno i kochajmy cały rok. :)
    To czuje się w komentarzach, kto czyta, a kto nie, chociaż czasami z braku czasu komentarz jest krótki i wydaje się, że oparty tylko na fotkach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka. Uwielbiam frywolitkę, więc podwójnie mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ta z serduszkiem wygląda naprawdę niesamowicie, cudna

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudnej urody serducho!!! Po prostu zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Frywolitka broni się sama i naprawdę nie potrzeba tu wielu ozdobników! I hej, uwierz, że są tacy co jednak czytają ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oryginalna kartka z wykorzystaniem tej pięknej frywolitki. Też mam kilka frywolitek , które dostałam w prezencie podczas różnych zabaw i wymianek.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...