Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2024

Choinka 2024 - sierpień

 Witam Was

Oryginalna dziś nie będę wakacje wiadomo, to i czasu mniej, bo wyjazdy na urlop. Ja się w tym roku "rozbijam"  nad polskim morzem.

 W lipcu byłam z Emerytami w Łebie, jak chcecie poczytać na ten temat to post  znajdziecie  TU

W sierpniu odwiedzam moją przyjaciółkę, która prowadzi pensjonat RELAX  w  Mielnie - Unieściu, jeżdżę tam co najmniej raz w roku.

Mój post o Łebie  połączyłam  też z zabawą w choinkę  tyle tylko że lipcową.


a wszystkie szczegóły sierpniowe  i lipcowe prace znajdziecie TUTAJ.

Wakacje u mnie upłynęły pod hasłem kartek na Boże Narodzenie, których jak wiadomo nigdy nie jest za dużo, każda ilość zawsze się przyda. Tym razem kartki  z haftowanymi choinkami.

A  Moje  hafciki przedstawiają się tak: 


  I oczywiści kartki jakie z nimi powstały, co by Karolina daleko nie szukała:


Jak macie ochotę to parę szczegółów:


Zimowych elementów na tej kartce wiele, niestety jeden musiałam wyciąć co by umieścić haft.


 A poniżej na kartce mój ulubiony zimowy wykrojnik, przez co kartka jest nieco mniejsza od normalnych



Na zakończenie oczywiści tradycyjnie , wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie. Jak sami widzicie jest tam mnóstwo kartek i dosłownie tylko 3 bombki. Zdecydowanie muszę się poprawić po wakacjach i zmajstrować coś innego.


 Zdradzę Wam, że te kartki były robione na specjalne zamówienie, a poleciały  do rodzinnego miasta A. Małysza czyli do Wisły.

Tych co mnie śledzą informuję, że u foniatry byłam i coś się tam z moją uszkodzoną struną głosową ruszyło Jest szansa, że odzyskam mój dawny głos, ale jeszcze się nie podniecam, póki co mam ją nawilżać i mam przepisane zabiegi z jonoferezy. Czas pokarze co będzie dalej.

I na ten moment już Was nie zanudzam moim gadaniem, do zobaczenia wkrótce. Pozdrawiam Was serdecznie!






12 komentarzy:

  1. Miłego pobytu nad morzem:) Świąteczne hafty wyszły Ci prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Aniu. Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać głos. Wszystkiego dobrego Aniu. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cuda Aniu. Mam nadzieję iż w końcu sie spotkamy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki i nie wiem, czy już Ci pisałam, ale ten wykrojnik jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż podziwiam te Twoje karteczki z hafcikami. Wspaniałego wypoczynku Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się Aniu, że wracasz do zdrowia. Kartki haftowane mają swój urok i fajnie dopasowałaś wykrojnik. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki, Aniu. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki pierwsza klasa, bardzo klimatyczny, choinki cudowne, życzę zdrowia i pięknego pobytu nad morzem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki wyszły super, oba wzory haftu są śliczne.
    Zdrowia Aniu i dobrego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartki 🤩 Zdrówka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...