Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2024

Małe dekoracji czerwiec

  Witam Was

Dziś kolejna zabawa i kolejna moja praca.  Banerek jest  a jak ktoś ciekawy szczegółów i galerii majowej to zapraszam Was TU





Chyba w każdym domu są stare płyty CD. U mnie też się znalazły, postanowiłam je wykorzystać do stworzenia jesiennej dekoracji. Kiedyś  brałam udział w takiej zabawie gdzie haftowaliśmy  elementy Samplera. Oczywiście zabawy nie ukończyłam, a nie wszystkie hafty, które wtedy powstały nadają się  na kartki. Dziś wykorzystałam jeden z nich do stworzenia  zawieszki gdzie wykorzystałam stare płyty CD i ten haft z jednej strony. Zresztą organizatorka tej zabawy też wykorzystuje stare płyty CD i tworzy z nich ozdoby. Możecie je zobaczyć np. TU

  Hafcik jaki wtedy powstał przedstawia grzyby

By organizatorka daleko  nie szukała moja zawieszka z obu stron przedstawia się tak 


Jak widzicie na odwrocie umieściłam materiał i koronkę

Skleiłam dwie płyty dodałam zawieszkę i okleiłam dookoła ozdobną  tasiemką.


Zapomniałam jeszcze dodać, że co by ta zawieszka była bardziej puchata , przykleiłam pod spodem owatę.


I na koniec tradycyjnie wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie.


Pozdrawiam Was serdecznie dziękując za wszystkie pozostawione u mnie komentarze. 




20 komentarzy:

  1. Świetna zawieszka, Aniu. A ja przy okazji remontu w domu wyrzuciłam wszystkie stare CD :(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka Aniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie takie zawieszki wyglądają powieszone na ścianach czy drzwiach. Myślę, że Twoja z grzybkami również będzie cieszyć bardzo długo oczy.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje, przeraża mnie to okrągłe przycinanie materiału, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje pomysły są świetne. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne grzybki :).

    Całkiem już zapomniałam o wykorzystywaniu starych płyt CD...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z tymi płytami jest świetny ! Haftowane grzybki prezentują się super -:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawieszka. Każdy chyba ma w domu sporo takich płyt cd i jakoś trzeba próbować je utylizować ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutka, bardzo się mi podoba ten haft, śliczne muchomorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jesienna zawieszka, choć tak naprawdę, to widziałam już grzybiarzy z pierwszymi okazami:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super grzybki ! A zawieszka z płyt CD bardzo mi się podoba i na pewno też jeszcze będę je robić :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zawieszka. :)
    Ja robię zawieszki z płyt wykorzystując ich błyszczącą stronę. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...