Obserwatorzy

piątek, 16 sierpnia 2024

Kartka dla Uli - sierpień

 Witam Was  

Dziś moja praca na zabawę u Uli , banerek podwójny jest taki:


Jak widzicie Ula tym razem zadała nam BINGO, a jak ktoś by chciał poczytać o szczegółach to znajdzie je TU
Odosobniona nie będę bo wybrałam linią pionową pierwszą czyli : morski - napis - sznurek.
 Wiele osób tą właśnie linię wybrało, ale nie ma dwóch takich samych kartek, moje jak wiadomo są z haftem. 


U mnie każda kartka musi mieć napis, więc jeden  z elementów jest niejako z automatu. 



Sznurek też jest 



Największy problem miałam z morskim. Jedyny papier jaki udało mi się znaleźć w swoich zbiorach jest niebieski z chorągiewkami. 
Z morskim ma wspólny kolor przede wszystkim a chorągiewki są  na statku i jako  zaznaczenie gdzie są zatopione boje  z siatką na ryby. Jak by nie było oba elementy są na morzu.  Mam nadzieję że Ula mi zaliczy taką interpretację. 

I tradycyjnie na koniec wszystkie kartki jakie powstały w tej zabawie :


Pozdrawiam Was serdecznie 




26 komentarzy:

  1. Tłumaczenie elementu morskiego ciekawe :) A kartka świetna, podoba mi się ten roślinny motyw - sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są różyczki frywolitkowe z resztek, niestety nie przez mnie robione, ta technika jest mi zupełnie obca !!

      Usuń
  2. Urocza :) I te malutkie kwiatuszki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra karteczka. Też miałam Cię spytać o te kwiatuszki. Czytam zawsze komentarze, więc już wiem ;)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka Aniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka wyszła świetna. Kolorki mi się bardzo podobają. Uroczy hafcik to i kartka fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka zgodnie z zaleceniami, podoba mi się, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetna kartka! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Twoja galeria. Ważne, by wykazać się kreatywnością, a Ty robisz to świetnie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha fajnie wybrnęłam Aniu 😉 ładniutka karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. super karteczka ciekawe zinterpretowałaś morski

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem super wpasowałaś się w temat. świetna interpretacja, bardzo podoba mi się całokształt kartki, pomysł i wykonanie :) Jesteś genialna, wszystkie twoje prace są niesamowite :) pozdrawiam serdecznie i miłego, udanego tygodnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka - hafcik przecudny stworzyłaś Aniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I za ten haft, kocham Cię Aniu😄 Prawdziwa marynistyczna karteczka!
    Serdeczności🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kartka. Najbardziej mi się podoba ten motylek - jest przeuroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kartka, znakomita interpretacja Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale poradziłaś sobie z tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna i pomysłowa kartka Aniu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ochładzajaca karteczka . W tym upale już kolejny raz ją oglądam.Bardzo mi się podobają frywolitkowe kwiatki Ja nawet do takich maleństw muszę mieć schemat świetnie się nadają do kartek.Piękne zdjęcia z nad morza w ostatnim poście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie Aniu sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kartka i fajne tłumaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kartka w morskich kolorach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...