Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2024

Rękodzieło i przysłowia - sierpień kolejna zakładka

 Witam Was

Kolejna moja zakładka na kolejną sierpniową odsłonę zabawy u Splocika. 


 Sierpniowe szczegóły znajdziecie TUTAJ   Splocik nam zadała  do interpretacji na sierpień przysłowie i cytat.
1. Przysłowie :
Lepie dzień pomyśleć, niż cały tydzień bezcelowo pracować. 

2. Cytat:
"Kochaj to, co robisz i rób to, co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku" - David Couchieri
 
Wybrałam tym razem cytat a z niego słowo KOCHAJ a właściwie jego angielski odpowiednik LOVE.

Jak pewnie wiecie uwielbiam wyszywać zakładki z literkami i taka też zakładka powstała.


 Wykorzystałam tu resztki mulin bez numeracji i każdą literkę wyszyłam innym kolorem. Ten alfabet bardzo lubię i wyszywałam go już nie raz. Ma tylko jedną wadę, na zakładkę mogą być max 4 litery, bo więcej się mi nie mieści, albo zakładka jest bardzo długa !!!


Tradycyjnie zdjęcie na książce i wszystkie moje zakładki jakie powstały w tej zabawie.


 
Muszę przyznać, że pomysł z zakładkami bardzo mi się podoba.
Co prawda nie  ma mnie na miejscu a post się publikuje sam, bardzo mi się ta możliwość podoba.  Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że nadal tu jesteście !!





15 komentarzy:

  1. Kolejna śliczna zakładka Aniu. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna I zgodna zadaniowo, literki super, kolekcja zakładek rośnie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pewnie zamiast czytać przez dłuższą chwilę podziwiałabym to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka i bardzo fajne te literki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomite zakładki Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka śliczności :)
    Super są te literki.
    Wiem, jaką przyjemność sprawia haftowanie zakładek, bo robiłam to cały poprzedni rok w różnych zabawach.
    Skoro jesteś nieobecna i wpis pojawił się automatycznie, a ja go zauważyłam, to nie musisz już zgłaszać, a Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładek nigdy nie za wiele! ;) super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te literki, zakładka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka! Aniu, jesteś wszechstronnie uzdolniona. Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne te litery, jak z najszlachetniejszej średniowiecznej kroniki... no cudo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, tak dawno mnie tu nie było.... A ja tak uwielbiam Te Twoje zakładki i akurat na nie trafiłam ;) są śliczne! Pozdrawiam Cię cieplutko i buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, nie dziwię Ci się, że lubisz akurat ten rodzaj czcionki - pięknie prezentuje się napis na zakładce. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te klimaty- czyli książki, zakładaczki i wywijaski. Kiedyś umiałam pięknie kaligrafować, ciekawe czy teraz jeszcze by mi wychodziły. Aniu piękna zakładka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały hafcik literki prezentują się tak dostojnie że aż cudnie :) Wszystkie zakładki są wspaniałe i super stworzone jak nic wiele książek będzie je posiadać :) pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...