Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2024

Coś prostego dla Reni - sierpień

 Witam Was

Tak w zasadzie została mi jeszcze jedna zabawa w sierpniu, czyli "coś prostego" dla Reni.  Baner oczywiście wspólny, na sierpień i ogólny.


A jak by ktoś chciał poczytać szczegóły to znajdzie je TU

Oczywiście jak już wcześniej pisałam w kuchni jestem laik, a coś prostego to u mnie oczywiści zakładki. Zresztą na banerku głównym jest i igła i nożyczki, a bez nich by żadna zakładka by nie powstała.  

Co do mojego pobytu w Mielnie  to oczywiście już wróciłam, zdjęciami Was nie będę katować bo są podobne jak poprzednie, zresztą byłam jak zawsze w tym samym miejscu, trudno żeby były inne, ale trzy Wam pokarzę, bo wg, mnie są ciekawe.

Dwa dni miałam sztorm na morzu, choć bez deszczu, a mewy sobie tak siedziały:



Z  nowości: to po morzu pływały oswojone łabędzie:




Po za tym uruchomili przeloty helikopterem: nad jeziorem i nad morzem. Ponoć lot miał trwać 10 min ale mierzyliśmy i trwał raptem 7 min. a cena, podobno 300 zł od osoby.  (10 min to może było razem ze wsiadaniem i wysiadaniem, bo mierzyliśmy sam lot). No cóż niektórym żal nie było, latał prawie cały czas.


Wakacje niestety już pomału się kończą  a z nimi i nasze urlopy, tak więc wszystko wraca do normy. Ja jak zwykle gadam nie na temat więc już  przechodzę do tematu właściwego, czyli pracy na Reni zabawę. 

Jak zwykle, jak nie mam pomysłu to powstaje u mnie kolejna zakładka i taka też powstała. Ale zobaczycie nie tak całkiem nie na temat bo są na niej babeczki, czyli będzie w sam raz do książki kucharskiej. Zanim pokarzę Wam ją całą to zobaczcie jak wiele w hafcie robię kontury. Fakt nie lubię ich wyszywać ale niekiedy trzeba, bo inaczej haft jest nieczytelny. 

Jest różnica, widać gołym okiem że kontury zrobiły swoje !!!!


A poniżej już cała moja zakładka i oczywiści na książce.





Na koniec tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie od początku roku.





Co prawda bieżący rok, a właściwie miesiące maj, lipiec i sierpień nie były dla mnie łaskawe, to udało mi się zrobić coś na wszystkie zabawy w których zdeklarowałam swój udział. Niestety tak już mam od zawsze, że jak się do czegoś zobowiążę to się z tego wywiązuję. Chyba przez całe moje życie ani razu nie było tak, że się z czegoś nie wywiązałam, jest  to czasem kosztem snu, ale tak już mam. Może to nie jest zbyt dobre, przynajmniej dla mnie, ale przecież na stare lata już nie będę się zmieniać.


Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia we wrześniu !!!











24 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że z pomocą takiej zakładki to i wypieki wyjdą perfekcyjne🧁🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wypieki na zakładce, zakładka jak zwykle perfekcyjna a zdjęcia urlopowe cudowne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urlop ma to do siebie, że bardzo szybko się kończy niestety. Jednak ani się obejrzymy, a tu znów będzie lato i znów będą wakacje. Piękna zakładka, słodka! Uwielbiam twoje prace, mają charakter i niepowtarzalny styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładka, apetyczne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zmieniaj się Aniu, zresztą ciężko by było się teraz nauczyć nie dociągać do końca rzeczy, jeśli przez lata robisz wszystko żeby się wywiązać z obowiązków. Dla mnie to mnóstwo poświęconego czasu, a nie jakaś znowu zakładka:)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna a przede wszystkim smakowita zakładka powstała.
    Doskonale Cię, Aniu, rozumiem, bo ja też tak mam, że jak się do czegoś zobowiążę to zawsze staram się wykonać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu podziwiam wszystkie Twoje hafty i zakładki. Zawsze są piękne i dopracowane :) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie. Aniu na żabce pokazuje mi się praca z czerwca. Jeżeli możesz to zmień to proszę 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodką zakładkę wyszyłaś, a kontury w niektórych wzorach są konieczne, bo inaczej tylko jakieś nieregularne plamy kolorowe widać, a kontury uwydatniają to, co najważniejsze .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowita zakładka! Zwłaszcza te babeczki :) Uściski Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu to nie spam :) Blogger mi zwariował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia - strasznie Ci zazdroszczę tych wypadów. Miałam w tym roku też jechać, no ale coś wyskoczyło i kolejny rok chyba obejdę się smakiem.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam z mężem na wakacjach. Opieka nad starszymi członkami rodziny odebrała mi wolny czas. Dobrze, że mam dom z ogrodem, jest gdzie odpocząć. Zakładeczka babeczkowo-mufinkowa śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładka - jak zwykle - piękna, precyzyjnie wykonana. Idealny niezobowiązujący prezencik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zakładka, aż tonie w słodkościach! Takim helikopterem chętnie bym się przeleciał, ale nie za taką kwotę! Mi to aż z wrażenia włosy dęba stanęły, 300 złotych za 7 minut lotu zakrawa o rozrywkę dla szczęściarzy z lotka!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, każda Twoja zakładka jest cudowna! Mnie jakoś one nie wychodzą. Podziwiam Cię za udział w tych wszystkich zabawach i doskonale rozumiem Twoją obowiązkowość. Ja raczej też nigdy nie zawiodłam (chyba że o czymś zapomniałam), po prostu mierzą siły na zamiary. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam się jeszcze pochwalić, że dawno temu (jak dzieci były małe) leciałam (z synem) helikopterem, ale było to za jakieś małe pieniądze i wydaje mi się, że dłużej niż 10 minut, ale może to tylko moje odczucie. W sumie to leciałam helikopterem, samolotem, płynęłam promem, statkiem. Marzyłam jeszcze, by polecieć balonem, ale po wypadku, o którym ostatnio głośno, przeszło mi;)

      Usuń
  16. Bardzo apetyczna zakładka. Słyszałam, że często w helikopterze ludzie mają chorobę lokomocyjną. no może nie po 7 minutach ale i tak nie dałabym tyle za tak krótki lot.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna zakladka i jaka apetyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka smakowita zakładka. Szkoda, że nie można jej zjeść. Cudowne nadmorskie kadry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam, zakładka pychota !!! Bardzo mie się podoba 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała zakładaczka :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...