Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2020

Fioletowy, krokusy i zajączek

Witam Was

Przede wszystkim składam Wam serdeczne życzenia Walentynkowe. Abyście się darzyli miłością przez cały rok, a nie tylko w Walentynki. 

Po tytule większość się domyśla, że dziś zapraszam Was na lutową odsłonę kartek do mojej zabawy. W tym miesiącu, na kartkach powinny się znaleźć krokusy, kolor fioletowy i zajączek. A szczegóły znajdziecie TUTAJ
Zanim przejdę do kartek to powiem Wam, że sfotografowanie koloru fioletowego graniczy z cudem, więc jak piszecie  w swoich postach, że ten niebieski to jest fioletowy to ja Wam wierzę :-)


Na początek kartki w których udało mi się umieścić wszystkie trzy wytyczne.  Grafiki które umieściłam na kartkach pochodzą z Magicznej Kartki, kolekcja "Kwitnąca Poranki". Można je nabyć TUTAJ 





I kolaż obu kartek.


Kolejne kartki, które zrobiłam w lutym zawierają po dwie wytyczne, przy czym zawsze jest to kolor fioletowy. 
Na początek dwie z zajączkiem. Na pierwszej baza tzw. resztkowa z fioletowych ścinków.


Na drugiej możecie zobaczyć świetny wielkanocny stempelek z Agaterii, który zembosowałam na gorąco, miedzianym pudrem. A jak ktoś miałby na stempelek ochotę to można go kupić TU.


Na dwóch kolejnych kartkach jest kolor fioletowy i krokusy.  Na tej poniżej kolejny stempelek z Agaterii do kupienia TU


I ostatnia już kartka która oprócz mojej zabawy poleci jeszcze na dwie inne. 


Ale zanim napiszę do których wyzwań ją zgłaszam , jeszcze kolaż do mojej zabawy. 


Pewnie Was dziwi dlaczego aż dwa kolaże. Jak ktoś oglądał podsumowanie styczniowych kartek ten wie, że przedstawiam kartki z trzema wytycznymi osobno. Jak dla kogoś to nie problem to proszę Was również o dwa kolaże. 

Tak jak wcześniej pisałam ostatnia kartka leci jeszcze na wyzwanie  do Szuflady, gdzie tematem Gościnnej Projektantki jest właśnie krokus


Oraz na blog DIY i cykl papierowo, gdzie w lutym robimy kartki wg mapki oraz bez koloru czerwonego 



A mapka do kartki wyglądała tak 


Bardzo lubię robić kartki wg mapki. Jest o co powalczyć bo Sponsor zabawy ITD Collection  ufundował bon o wartości 100 zł


I na dziś już wszystko, w weekend jadę szukać zimy do Istebnej, więc wybaczcie ale Was nie odwiedzę. 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za to, że zaglądacie i serdeczne komentarze zostawiacie. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie.




37 komentarzy:

  1. Aniu, świetnie poradziłaś sobie z kartkami do wytycznych, które sama ustaliłaś. Bardzo podobają mi się. Haftowane zajączki są super! Pozdrawiam. Moje pokaże po niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś, rewelacyjne kartki w fioletach (oj tak, ten kolor nie lubi być fotografowany).
    Owocnego poszukiwania zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny fioletowy wysyp karteczek!!!
    Hafty rewelacyjne, a obramowanie koszyczka fioletową taśmą bardzo precyzyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam krokusy, pięknie się prezentują u Ciebie:) wiem jak trudny do uchwycenia na zdjęciach jest fiolet; to chyba jeden z najtrudniejszych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kartki w pięknych kolorach :o) Fiolet to mój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki Aniu, bardzo efektowne. Zwróciłam uwagę na śliczny wykrojnik na drugiej kartce. Najbardziej podoba mi się kartka ostatnia - taka gustowna walentynka.
    Życzę Ci udanego i pełnego wrażeń weekendu i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego wypoczynku.Kartki urocze.Zajączki słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się rozpedziłaś :) co jedna to ładniejsza :) piekne fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki, wszystkie:) Byłam w Istebnej(w zasadzie w Kubalonce ale to blisko siebie) dwa razy w sanatorium, raz sama w podstwówce, drugi raz z córką. Bardzo ładna okolica a jakie widoki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystkie kartki .
    Zainteresował mnie wykrojnik na drugiej kartce - bardzo ładny.
    Udanego poszukiwania zimy - może uda Ci się ją znaleźć, bo komary już latają - brr...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kartki, śliczne. Podobają mi się wszystkie i jakbym miała wybrać, to bym nie umiała. Ach muszę i ja się zabrać za Twoje wyzwanie. Narobiłaś mi smaka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo strojnie wyglądają Twoje karteczki w fioletach! Cudne są!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne Aniu karteczki, z hafcikami szczegolnie ;) bardzo je lubie ! A w zabawach zycze Ci powodzenia:) :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wypoczynku Aniu, a kartki są świetne, jak zwykle podziwiam haft, ale też i kompozycję:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki, haftowane zajączki są cudowne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I znów poszalałaś Aniu, a na dodatek piękne to Twoje szaleństwo. Cudne te krokusy i zajączki, aż się radośnie zrobiło.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. znam tego Pana z 2 pierwszych kartek! :D kartki piękne. Ta z krokusami i ta z pisankami porwały moje serce :) Trzymam kciuki za wyzwania. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki Aniu, a szczególnie podoba mi się ta druga. Bezpiecznej podróży i udanego pobytu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham fiolet, a to resztkowe tło jest rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie poradziłaś sobie z kartkami, wszystkie są piękne. :)
    Hafciki urocze,a tło resztkowe zapamiętuje do wykorzystania kiedyś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu wspaniałe są wszystkie kartki! Aż zapachniało krokusami ;) Dziękuję Ci bardzo za udział w moim gościnnym wyzwaniu w Szufladzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale zaszalałaś Anuś:-) Wszystkie karteczki są piękne, ale zdecydowanie ta z krokuskami na dechach ujęła mnie najbardziej swoja prostotą kompozycji jak widać mapki też lubią Ciebie;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna grafika na karteczkach, ale te wyszywane bardziej przyciągają wzrok.
    Baw się wspaniale Aniu! Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście Aniu jakieś niebieskie są te Twoje fiolety :).

    Wszystkie kartki bardzo mi się podobają. I jeszcze haftowane zdążyłaś zrobić. Super :).

    Mam nadzieję, że znalazłaś śnieg :).

    OdpowiedzUsuń
  25. O wow Aniu ale naprodukowałaś karteczek :) Przepiękne hafty wykorzystałaś:) a same karteczki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki i w moim ulubionym fioletowym kolorze :) Trzymam kciuki za powodzenie w zabawach. Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, cudne są te krokusiki, zresztą wszystkie kartki prześliczne. Dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Fajnie że do nas dołączyłaś. Pozdrawiam serdecznie w imieniu swoim i zespołu DIY. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne karteczki Aniu :)
    Zapachniało wiosną...
    Co do koloru to ja mam zagwozdkę z czerwonym. Nie chce dać się dobrze sfotografować i koniec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu cudne te Twoje karteczki !!!
    Ozdobiłaś je ślicznymi hafcikami.Najbardziej mnie ujęły dwa ostatnie !!! BOMBA 😉
    Pozdrawiam ,buziolki 😘

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczki zachwyciły!
    Najbardziej ta z krokusami...
    Pozdrawiam cieplutko, Aniu, i życzę powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zajączki też bardzo je lubię i często haftowałam

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, śliczne karteczki, ale z krokusami najpiękniejsze! Zwłaszcza ta, gdzie jest ich sporo;) Życzę wygranej z zabawach i szukaj tej zimy... Ja za nią absolutnie nie tęsknię... Pozdrawiam Cię Aniu cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Znowu ostatnia? Aniu rany kiedy Ty to haftujesz. Kartek jak w hurtowni. Wszystkie bajecznie kolorowe i radosne. Wszystkie piękniusie. Widać emeryturka Ci służy i niech tak zostanie. Buziaki i uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne prace ! Dziękuję, że bawisz się z DIY, dziękuję za udział w zabawie PAPIEROWO DIY, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...