Obserwatorzy

czwartek, 27 lutego 2020

Hop blog i 1 Urodziny świrów Rękodzieła

Witam Was

Dziś u mnie post jakiego nie było u mnie jeszcze nigdy w całej mojej ponad 6 letniej karierze. 
Nigdy nie napisałam osobnego posta z informacją o rozdawajce, candy , urodzinach itp.
Uważam że umieszczenie odpowiedniego banerka na bocznym pasku jest wystarczające i jest większą reklamą zabawy, niż napisanie posta. Zauważyłam, że na blogach na których pisze się takie posty zaraz pojawia się następny post  i ten z reklamą nie jest już tym pierwszym a co za tym idzie prawie nikt do niego nie zagląda.

Ale jak zawsze kiedyś musi być odstępstwo od reguły i tym razem napisałam. A co mnie do tego skłoniło ?? Otóż zabawa pod nazwą " Hop blog" jaką zorganizowała ekipa Świrów Rękodzieła  z okazji swoich pierwszych urodzinek.  Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ 


Oczywiście zanim przejdę do rozwiązania hasła , chciałam złożyć serdeczne życzenia całej ekipie Świrów Rękodzieła z okazji 1 urodzinek. Trwajcie jak najdłużej w tym składzie , twórzcie fajne rzeczy a hejt i wrogość niech Was omijają szerokim łukiem. Lubię do Was zaglądać bo zawsze tam znajdę coś fajnego dla siebie.

A poniżej już konkursowe hasło, które powstało ze skakania po blogach :-)

Uśmiechnięte nasze minki, świętujemy urodzinki
Tyle przez ten rok się działo
Więc powiedzieć trzeba śmiało
Że ekipa super była, pomysłami nas raczyła
Mija roczek, dziękujemy
Ale jeszcze więcej chcemy
Wspólnie krzyczmy więc: do dzieła
Wiwat Świry Rękodzieła

I na tym kończę, pozdrawiam Wszystkich i zapraszam do zabawy.


11 komentarzy:

  1. Aniu, dziękuję za ten post, sprawił mi ogromną przyjemność, cmok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, mam dokładnie takie samo podejście do sprawy reklamowania zabaw u siebie w osobnym poście. Banerków z boku, mogę umieścić i tysiące, ale co się będzie znajdowało w moich postach to będę decydować ja sama. U mnie wyjątki stanowią jedynie zabawy hop-blog i ten jest drugi w mojej 7 letniej blogowej karierze :)
    Powodzenia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę podobnie, że na pasku bocznym jest łatwiej i co ważne ciągle widać banerek. Ale nie mam z tym problemu, ze wstawię posta. Mnostwo wspaniałych nagród więc kilka osób z pewnością wygra :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fajna zabawa, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym bardziej dziękujmy za takie wyróżnienie Aniu :) Każdy z nas ma swoje pomysły jak i co organizować. Jak sama widzisz jest to niejako pewien sprawdzian ;) Dziękujemy za życzenia i oby się spełniły :) Dziękujemy za Twoje komentarze i udział w naszych konkurasach :) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia, zapowiada się fajna zabawa.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa :) Wręcz SUPER !!! Kiedyś wzięłam udział w tym HOP blog,czy jak to się wtedy zwało ;)
    Ale nie mam naprawdę teraz czasu na takie blogowe harce :( Nad czym bardzo ubolewam ...
    Kibicuję jak najbardziej :)***

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa, chociaż na emeryturze mam tak samo mało czasu jak wcześniej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękujemy Aniu za ten wpis i za wspólną zabawę, sprawiłas nam ogromną radośc., buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, baner na pasku bocznym może trwać i trwać i przypominać o zabawie nawet wtedy, gdy już od dawna jest nieaktualna, ale często jest też tak, że organizator wymaga osobnego postu choćby po to, by łatwiej było znaleźć wyzwaniową pracę, a sam post przypiąć do żabki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...