Obserwatorzy

piątek, 21 lutego 2020

Serduszko puka..

Witam Was

Luty to oprócz zimy miesiąc zakochanych a to za sprawą Walentynek i motywu serca. Na wielu blogach właśnie serce i miłość jest tematem zabawy. Choć Walentynek nie obchodzę ,ale serduszka u mnie zabraknąć nie mogło. Sama biorę całoroczny udział w dwóch zabawach w których w lutym występuje serduszko. 

Pierwsza z nich to "Rękodzieło i przysłowia" u Splocika 


A jedno z przysłów, które obowiązuje w lutym to:
"Radosne serce wypełnia braki życia"

Drugie z przysłów już zinterpretowałam a moją pracę można zobaczyć TUTAJ 

U mnie powstały aż dwa radosne serduszka, które niewątpliwie się kochają i nawzajem wypełniają sobie braki życia :-) Oczywiście na tą okoliczność powstał hafcik.


W pierwszej wersji miał zagościć na kartce, ale po zastanowieniu doszłam do wniosku , że kolejna kartka to jak pójście na łatwiznę i odfajkowanie zabawy.  Ostatecznie postanowiłam  z tym haftem uszyć poszewkę na podusię. Dodałam nieco czerwonego materiału  i takiego z serduszkami i jest poszewka w kształcie serduszka. 



Niestety nie posiadałam poduszki w tym kształcie, ale i z tym dałam radę. Kupiłam w Jysku zwykłego kwadratowego jaśka za 5 zł. Rozprułam, wyjęłam wypełnienie, wycięłam serce, zszyłam  i wypełniłam ponownie. 


a tu już podusia ubrana w poszewkę.

   
z tyłu materiał w serduszka, zapięcie na zamek.



Moja podusia pasuje jeszcze do kilku zabaw więc i tam zgłoszę. 
U Reni na 12 prac rękodzielniczki , gdzie w lutym obowiązują prace związane z Walentynkami i kolor czerwony TU


Podusia leci też na blog DIY na wyzwanie z BINGO 

A z tabeli wybrałam  linię : Serce - miłość - czerwień 


I na dziś już wszystko, życzę Wam udanego weekendu i pozdrawiam serdecznie. 




37 komentarzy:

  1. Jaka piękna i romantyczna.Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bardzo ,bardzo romantyczna podusia.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, Aniu rewelacja ta podusia w kształcie serca :) I to przerobienie jej z jaśka, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł Aniu :) hafcik przepiękny i kapitanie zagospodarowany.
    Widzę, że z maszyną już się polubiłyście, wszytko równiutko odszyte :)
    Dziękuje że pamiętałaś o zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna poduszeczka, czasem myślę , że oprócz kartek , też inne prace mogą świetnie wpomponować sie w te blogowe zabawy i wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajesz rade, nawet jasiek przerobiłas :) brawo Ty ! trzymam kciuki za wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twoją kreatywność Anulka! Piękny haft, a stworzenie dla niego podusi to mistrzostwo!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jakie zakochane serduszka, super pomysł Aniu. Aż zatęskniłam za maszyną

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna romantyczna poducha.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochane serduszka pięknie się prezentują na podusi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna podusia wyszła Aniu :))! Śliczne te serduszka! Podziwiam za pomysł i jak zawsze za idealne wykonanie:). Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu pomysłowa z Ciebie dziewczyna :)
    Poradziłaś sobie z poduchą idealnie, całość ślicznie się prezentuje.
    Hafcik jest słodki, nietuzinkowy, ale dwa zakochane serducha są !
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu takie wielkie serducho to tylko Ty mogłaś wykombinować. Sama masz wielkie serce. Poszewka i pomysł na nowe serce z innej poduchy świetny. Widać główka pracuje. Buziaki Anulka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapomniałam dodać, że hafcik jest zarąbisty..świetny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny hafcik Aniu i wspaniale poradziłaś sobie z jego oprawą - powstała piękna i romantyczna podusia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik i ślicznie zagospodarowany :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita jest Twoja determinacja Aniu ale dzięki niej powstała urocza, nietuzinkowa podusia. Słodkie są te serduszka:)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna podusia, Aniu! Cudnie wszystko dopasowałaś! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna podusia, śliczne haftowane serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze serduszka, aż gęba się do nich śmieje :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabawne i szczęśliwe serduszka, świetna podusia i tym sposobem zabaw kilka zaliczonych. Taki mały myk dzięki któremu nowym zająć się można.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna robota Aniu, hafcik cudnie, romantycznie i na dodatek praktycznie zagospodarowałaś. Poza tym gęba sama do tej podusi się śmieje.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, w ten deszczowy poranek zaserwowałaś mi mega dawkę pozytywnej energii. Serduszko oraz centralny hafcik są boskie! Uśmiech sam wyskakuje na ten widok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, nie wpadłabym na to, że sama jeszcze do tego zrobiłaś część główną czyli poduszkę:) niesamowity projekt:) świetne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka świetna poduszka - powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne:)
    zawsze masz na wszystko pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mi się hafcik bardzo podoba, a oprawiony jest koncertowo :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny obrazek i świetny pomysł na serduszkową podusię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No no no, brawo Ty Aniu! Gratuluje pomysłu i fantastycznej realizacji :) powodzonka w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajne serduszka:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anulka, jaka piękna ta podusia :)
    Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy projekt :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  33. beautful project. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...