Obserwatorzy

poniedziałek, 10 lutego 2020

Abecadło z igły spadło - wzór 1

Witam Was

Dziś tak całkiem króciutko, chciałam Was zaprosić na pierwszą odsłonę nowej zabawy hafciarskiej prowadzonej na moim blogu. Zabawa nazywa się "Abecadło z igły spadło" a jej zasady znajdziecie TUTAJ.



Powiem tylko, że projektantką wzorów w tej zabawie jest Ola  , a ja ją tylko prowadzę na swoim blogu. Wzory są proste , składają się z popularnych powiedzonek w języku polskim. Nie ma narzuconych kolorów, każdy wyszywa kolorami jakie mu pasują. Wyszywa się szybciutko, ale jak ktoś robi to wolno to na wyszycie jednego wzoru macie dwa miesiące. Pierwszy wzór chętni dostają za darmo, następny tylko pod warunkiem, że wyszyją poprzedni, też oczywiście za darmo. 

Jako pierwsze Ola zaproponowała hasło " Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej" 
Ja swojego haftu nie oprawiłam,  chcę je oprawić wszystkie razem tak samo.
Mój domek wyszywałam na kanwie 14 ct dwoma nitkami muliny. Kanwa ma kolor kremowy, natomiast sam haft zrobiłam brązową nitką. Po wyszyciu prezentuje się tak. 


Jak ktoś miałby jeszcze ochotę przetestować wzorek to zerknijcie do zasad, jest tam również żabka do zapisów, czynna do 14 lutego. 
Natomiast 15 lutego pojawi się nowa żabka  do której linkujemy gotowe hafty. 
Nowy wzorek pojawi się dopiero 15 marca wraz z żabą do zapisów. Powiem tylko że będzie dla miłośników kawy :-)

 I na dziś tyle, życzę Wam udanego tygodnia i nie dajcie się wichurze. 
Pozdrawiam serdecznie 


29 komentarzy:

  1. Oj tak, w domu najlepiej :) pieknie to wyszyłas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie opracowane i pięknie wyszyte.:) Oj tak, wichura daje w kość, nie dajmy się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik. Może się jeszcze skuszę...? Tylko czasu coraz mniej....

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft a ja pod tym powiedzeniem podpisuję się obiema rękami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje Twój hafcik, Aniu!
    Ja chyba też wstrzymam się na razie z oprawą, aby zdecydować, gdy będzie cały komplet.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu piękny Twój hafcik. Mój też gotowy i nie mogę doczekać się następnego! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hasło prawdziwe to i piękny hafcik wyszedł. W Twoim wykonaniu perfekcyjny. Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik powstał Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie :-) Dawno temu, zazwyczaj w kuchniach, można było zobaczyć haftowane płócienne makatki(?) z tego typu sentencjami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super obrazek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już pisałam, że bardzo oryginalny hafcik, brawo Dziewczyny za motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft i piękne hasło, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło ponadczasowe, ślicznie je Aniu wyhaftowałaś. Podoba mi się to serduszko, takie symboliczne:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hasło mi się podoba, bo mnie też wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej;)Ale haftować nie będę, bo prędzej bym sobie igłą oko wyjęła, aniżeli zrobiła jakis malusieńki krzyżyczek...Nie. To zdecydowanie nie dla mnie. 20 lat temu tak, ale nie teraz... Dla mnie teraz, to najlepsza brazylijska telenowela,bujany fotel, ciepłe papucie i mruczący kot;) Ha ha ha ha ;)Żartuję Anulko;) Cierpliwości mi po prostu brak... Ty haftuj, a ja będę podziwiała;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyszyłaś! Mamy podobne gusta, z tym że u mnie czarna mulina.
    Niecierpliwie czekam na następny wzorek;) Dzięki Tobie i Oli znowu częściej chwytam za igiełkę;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba sie skuszę na ten drugi wzorek im częściej go oglądam tym bardziej mi się podoba. Brawo My:-) Pozdrawiam Aniu i wracam do kawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu pięknie wygląda z tym czerwonym serduszkiem. O, już jestem ciekawa drugiego wzorku chociaż ja niekawowa jestem :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. :) ekstra Aniu. Swietny! Mój jest inny i mysle ze ile nas tyle roznych interpretacji :) ale chyba o to wlasnie chodziło :) dzieki za wspólna zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiałam juz u innych, ale piękny haft nigdy nie przestanie mnie zachwycać, a ten niby prosty ale mówi tak wiele, że już chyba nic więcej nie trzeba dopisywać:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez to zawsze powtarzam, że w domu najlepiej :) Fajnie Aniu go wyhaftowałaś i pewnie super będzie wyglądąć jak wszystkie równo je oprawisz, a tutaj trzeba będzie długo czekac żeby to zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały pomysł na zabawę :)
    Twój haft jest już śliczny, a oprawa tylko doda mu uroku. :)
    Polskie napisy powinny królować także na kartkach okolicznościowych / świątecznych.
    Mi osobiście nie odpowiadają napisy obcojęzyczne na kartkach wysyłanych na terenie kraju, ale to jest moje odczucie i moje zdanie.
    Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem wyszycia obrazka z polskim tekstem, ale pomysł zawsze schodzi na dalszy plan.
    Będę Wam kibicować, bo nie mogę zbyt dużo zabaw brać na moje biedne rączęta.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wyszło i super pomysł na zabawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna zabawa, bardzo pomysłowa i ciekawa. Trzymam kciuki za same piękne prace. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyszło Aniu,kurcze nie mam czasu wyprasować mojego... ciągle coś!!! Super będziesz miała galerię po ukończeniu zabawy 😉 Pozdrawiam,buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wzorek, mój też juz gotowy, chociaż zamierzam również za ten drugi się zabrać. Oba mają już swoje przeznaczenie, bo podzieliłam skórę na niedźwiedziu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyszło, Aniu, też już usiadłam do swojego, mam nadzieję, że pokażę go w tym tygodniu (jeżeli nic nie wyskoczy, ha ha). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny haft i oczywiście wzór. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...