Obserwatorzy

piątek, 28 lutego 2020

Podsumowanie czytelnicze - luty

Witam Was 

Koniec miesiąca, więc tradycyjnie zapraszam na podsumowanie czytelnicze miesiąca lutego. 
W tym roku zapisałam się do dwóch zabaw. 



Pierwsza zabawa u Lidzi , szczegóły znajdziecie TUTAJ
Druga zabawa u Ani Jacewicz, szczegóły TUTAJ 

W  tym miesiącu całkiem niezły wynik czytelniczy, przeczytałam łącznie 5 książek. 



 Dało to  łącznie 1.488 stron, co wypadło po 51 stron dziennie. Od początku roku przeczytanych 8 książek na  sumę 2.615 stron co daje  43 strony dziennie.

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić wszystkie książki. czytało się przyjemnie i szybko. 

Lidzia w swojej zabawie na luty przewidziała litery : FZW

Poniżej krótkie opisy książek pochodzące ze strony  https://aros.pl/,  i moje wykonanie wytycznych od Lidzi. 
Ponadto identycznie jak u Lidzi przy opisie okładek dodałam znaczek * co oznacza że wybrany element jest na okładce ale nie jest tym głównym. 


 
Z
W = Włosy *


= Fabisińska Liliana
= Zielarnia nad Sekwaną
W = Wieża Aifla  *


 = Fabisińska Liliana
Z
W = Weranda

Tu nie ma nic na literki z lutego  

 
W = Walizka *


I jeżeli chodzi o lutowe czytelnictwo to już wszystko. 
Chyba udało mi się zaliczyć wszystkie lutowe zabawy. Ale tak sobie myślę, że chyba za dużo sobie na głowę wzięłam. Póki co daję radę, ale jak będzie dalej to się zobaczy. 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję zaglądającym.




20 komentarzy:

  1. Świetny lutowy wynik w czytaniu Aniu, oby tak dalej ;) coś czuję, że te włosy będą popularne jak ręce w styczniu na okładkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej lektury zyczę i czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super, sporo przeczytanych książek i jeszcze fajne dobrane literki, brawo Aniu.
    Ja co miesiąc powtarzam sobie, że muszę ograniczyć zabawy, po czym i tak biorę udział we wszystkich tych co do tej pory, plus czasem w nowych bo fajne i jeszcze swoje wymyślam, no nienormalna jestem prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale u Was dużo cudnych książek, tylko ja tak jak ślimaczek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twój wynik ! Po prostu połykasz te książki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lutowy wynik czytelniczy. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik Aniu i fajne pozycje - ładnie to opracowałaś.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Anulka, świetny wynik! Żadnej z tych pozycji nie czytałam, wiec szybko wpisuje na listę. Dużo literek znalazłaś. Powodzenia.
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj duuuużo u Ciebie się dzieje. Podziwiam za ilość przeczytanych książek, za ilość i jakość wykonanych prac rękodzielniczych. Gratuluję. Jesteś wielka. Póki możesz to dalej się baw, twórz, czytaj i rób rzeczy , które Cię cieszą. Powodzenia. Serdeczności i pozdrowienia posyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Co? Aż pięć książek? O matulu Anka nie dobijaj. Chyba w innym wymiarze żyjemy i Twoja doba jest jakaś strasznie długa. Piękny wynik kochana. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje owocnego miesiąca, zarówno w lektury, jak i w prace Aniu :) a tytuły jak zawsze zapisuje :) dzieki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te podsumowania, przynajmniej wiem czego szukać w bibliotece;) dzięki Aniu:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię K. Mirek, ale tej książki nie nam, wiec chętnie po nią sięgnę. Nie robię podsumowań, ale w chwili obecnej czytam pięcioczęściową sagę E. Świętek - "Spacer Aleją Róż". Polecam!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu super wynik czytelniczy. Werande w tym miesiacu również przeczytałam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wynik, Aniu!
    Przy Twojej organizacji na pewno dasz radę ze wszystkimi wyzwaniami :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu przeczytałaś sporo książek. Gratuluję :).

    Nie znam żadnej z nich. Zauroczyła mnie okładka z werandą :).

    Doszłam Aniu do takich samych przemyśleń co Ty ... :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu Kochana pięć książek - wspaniale :)
    Super dopasowane literki ,a z werandą w " Werandzie " to już czad !!!
    A ja zwalniam tempo,bo muszę,co już u mnie widać - coraz mniej prac niestety :(
    Aniu a w Ciebie wierzę,że zdążysz zawsze ze wszystkim :) Jesteś świetnie zorganizowana,zatem dasz radę na 100 % :) Buziaczki :)***

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne czytelnictwo u Ciebie! Gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...