Obserwatorzy

piątek, 7 lutego 2020

Kości zostały rzucone - luty

Witam Was

Dziś zapraszam na kolejną odsłonę zabawy prowadzonej przez Anię  Jacewicz " Kości zostały rzucone" Szczegóły znajdziecie TUTAJ


Po rzuceniu kości wypadło mi 2 i 6


  A na przecięciu tych wartości  w tabeli znalazła się SERWETKA


Nie wiem czemu ale od razu mi się skojarzyła taka papierowa serwetka do decoupage. Więc wiedziałam już w jakiej technice podziałam. Przejrzałam moje zasoby bazowe w tej dziedzinie i znalazłam komplet drewnianych świeczników. Ci co mnie znają dłużej, wiedzą że kiedyś miałam na ich punkcie całkowitą przekrętkę i zrobiłam tych świeczników coś koło 100. 

A Ci co mnie znają teraz wiedzą, że staram się dopasować jedną prace przynajmniej do dwóch zabaw. A że serwetek to mam 5 wielkich pudeł było w czym wybierać. Ostatecznie zdecydowałam się na serwetkę na której są rośliny, bo taki jest właśnie temat styczniowego konkursu na bogu Świrów  Rękodzieła


Mają być rośliny, ale nie kwitnące kwiaty.

A teraz, jak już wstęp gotowy zapraszam do obejrzenia moich świeczników. Zrobiłam je metodą serwetkową na żelazko. Zdjęcia zrobione z różnych stron.





I tradycyjnie kolaż 


Tak jak wcześniej napisałam świeczniki lecą do  dwóch zabaw. 

A jak ktoś dotarł do końca posta, to jeszcze ogłoszenie dla tych co bawią się u mnie w zabawie 
"Abecadło z igły spadało" Szczegóły zabawy są TU 


Doszły mnie słuchy, że kilka dziewczyn ukończyło już swoje  hafty. Doszłyśmy z Olą do wniosku, że zmienimy trochę zasady. Można już swoje postępy pokazać na swoim blogu, z tym że żabka do linkowania gotowego wzoru pojawi się dopiero 15 lutego. 
Jak ktoś byłby jeszcze chętny na wzorek to zapisy czynne są jeszcze do 14 lutego (żaba do zapisów jest pod zasadami)

Osoby, które bawiły się u mnie w SAL-u z różowym flamingiem proszone są o odebranie swoich maili, na które wysłałam kody rabatowe na zakupy w sklepie Sponsora. Bony są ważne tylko do 29 lutego.

I na dziś wszystko, pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę Wam udanego weekendu. 



35 komentarzy:

  1. Świetne świeczniki, jesteś bardzo zdolna Aniu, wszystko czego sie łapiesz wychodzi Ci pięknie. 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne świeczniki! Bardzo mi się podoba ich kształt.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi brakowało Twoich świeczników Aniu, śliczne są w tych "ubrankach" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne świeczniki baaaardzo mi się podobają. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne świeczniki Ciekawy motyw serwetki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ubrałaś te świeczniki Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o brawo, jakie piękne świeczniki! Bardzo dziękuję za udział w Konkursie świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! piękne świeczniki, dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super te liściate świeczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe, z zapalonymi swieczkami muszą byc bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplety świeczek rewelacyjne.Dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, jestem fanką Twoich świeczników! Cieszę się, bo jedne z nich stoją i u mnie;) Piękna ta serwetka! Te trawy i liście są piękną ozdobą.
    Super że można pokazać hafcik, już piszę posta;)
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne świeczniki!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, przepiękny komplecik i jeszcze to jest w nim rewelacyjne, że można ustawiać go w rożnych konfiguracjach i za każdym razem daje inny efekt. Cudo!
    Jeszcze raz dziękuję za dzisiejszą niespodziankę:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu ale duzo ogłoszeń...:) a świeczniki rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. O! "Knocik" wrócił, aż mi się sentymentalnie zrobiło:-) Świeczuszki śliczne Aniu, mam nawet takie serwetki i też mam do nich sentyment bo to pierwsze, których używałam do wyklejania denek od koszyków:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O WOOOW !!!!! Aniu !!! Jakie te świeczniki są C U D O W N E !!!!
    Mój zachwyt jest ogromny !!!!!!!!! Aż napatrzeć się nie mogę ;)
    Tak,mój haft też ukończyłam w ubiegłym tygodniu ( O DZIWO !!!! ;) )
    Ale jeszcze muszę doprowadzić do ładu ;) wykrochmalić,wyprasować itp.
    Miłego weekendu Anulka :) Buziam bardzo :)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dawno ich nie było;) ale zawsze wychodzą Ci świetnie Aniu:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne motywy wybrałaś Anusiu! Wspaniale to wygląda i bardzo romantycznie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie też pierwsze skojarzenie z hasłem "serwetka" to właśnie decoupage:D
    Świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu śliczne i bardzo stylowe, podobają mi się:)
    Fajny wzorek wybrałaś, i tym sposobem wpasowałaś się w dwie zabawy.
    Powodzenia w wyzwaniu życzę !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, a mi hasło serwetka skojarzyło się w pierwszej chwili z szydełkową serwetą :)). Świeczniki są PRZEPIĘKNE!!! Super jest ten wzór serwetki i dzięki temu wyszedł niesamowity, oryginalny komplet świeczników :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Noo nareszcie Aniu widzę u Ciebie Twój sztandarowy produkt rękodzielniczy. Świeczniki są boskie i jak mniemam również Tobie Miło powspominać czasy "Knocika". Było nie było minęło sporo czasu. Nie ma to jak proste decu. Zawsze efektowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anulko, świeczniki zawsze kojarzą mi się z Tobą. Nie wiem, dlaczego... Może dlatego, że ich sporo robiłaś? i zawsze były piękne, dopieszczone. takie są i te, które pokazałaś w tym poście;)Jednym słowem: cudaśne;)A haft...Pomimo, że potrafię, wybacz, ale nigdy się na tę technikę nie ,,porwę". Po pierwsze: wzrok, a po drugie: brak cierpliwości. I aż dziwne, że robótki na drutach też niby żmudne, ale mnie uspakajają?! Dobra. Nie przynudzam. Pozdrawiam Cię Anulko gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne świeczniki z roślinkami, pięknie wyglądać będą w jesiennej aranżacji stołu.Chętnie bym przy nim zasiadła i aromatyczną herbatkę wypiła.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Firma "Knocik" - reaktywacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu śliczne świeczniki zrobiłaś. Jak tylko na nie spojrzałam przypomniały mi się dziecinne wakacje u babci na wsi :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne świeczniki i jakże praktyczne! Czytając "serwetka" zastanawiałam się czym zaskoczysz, czy decou, czy szydełko. Wygrał decou i super wyszło!!! Pozdrowionka zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe świeczniki Aniu, super spełniają wymagania obu zabaw :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  30. Bardzo mi się zawsze podobały Twoje świeczniki. Podobnie jak inne dziewczyny pomyślałam o reaktywacji "knocika" - haha :)
    Pięknie spełniłaś wytyczne do obu zabaw :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna interpretacja motywu.Projekt prezentuje się gustownie. Mnie osobiście przypadł do gustu;) dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny komplet! Bardzo mi się podoba ta ich "drabinkowa" wysokość i kontynuacja wzoru na każdym kolejnym świeczniku! Super :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...