Obserwatorzy

poniedziałek, 19 października 2020

Oddam za koszty przesyłki

 Witam Was

Zrobiłam porządek w kolejnej mojej szafie z przydasiami. I wiecie co, za głowę się złapałam ile ja tego nagromadziłam przez 7 lat blogowania. O większości przydasi nawet nie wiedziałam, że ja mam. Część oczywiście poleciała do kosza, ale części mi było szkoda wyrzucić, bo zdałam sobie sprawę, że mogą się jeszcze komuś przydać. Tak więc  poniżej przedstawiam rzeczy, które oddam za darmo w zamian za zwrot kosztów przesyłki. Z góry przepraszam Wszystkich, którzy znajdą wśród zdjęć, rzeczy które mi kiedyś podarowały. Oczywiście dziękuję za prezenty, ale skoro nie użyłam ich przez taki długi czas, to może inni mają na nie pomysły. 

A tak zapytam z ciekawości, też macie podobnie jak na tym zdjęciu poniżej ??


Myślę, że nie jestem w tym odosobniona :-)

Chęć przygarnięcia piszcie w komentarzu, obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy, przy czym w pierwszej kolejności oddam osobom, które mnie systematycznie odwiedzają.  Postaram się na bieżąco korygować o rezerwacje, po wysyłce usuwam z listy. 
Koszty przesyłki uzależnione od ilości rzeczy, przy czym koszt paczkomatu niezmienny 13 zł, oraz koszt paczki envelo ( Poczta Polska) również niezmienny 14 zł. Wysyłka listem tylko poleconym, uzależniona od wielkości i wagi.  Z uwagi na istniejącą sytuację w pierwszej kolejności wyślę paczkomatem.
Rodzaj, grupa przydasi oznaczona literą alfabetu, poszczególne przydasie w grupie oznaczone liczbą. W komentarzu piszecie tylko symbole, (np. A5, B3, C8). 
Jeżeli na zdjęciu jest kilka sztuk ( np. trzy rodzaje tasiemki) a chcecie przygarnąć tylko część z nich piszcie. 
To chyba tyle zapraszam do oglądania


D - inne 


5. guziki różne wielkości ciemne

 
9. kryształki kolorowe z plastiku, największe ok 2cm x 1,5cm



Edit 20.10.2020 - zgodnie z zapowiedzią to co wysłane zostało usunięte z listy


 Na ten moment wszystko, może komuś coś się przyda :-)
Pozdrawiam serdecznie 







23 komentarze:

  1. D7 i D 14 oraz B1 i B5 jeżeli mogę prosić :)
    Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jakby nie było to problemem to B9 - ta biało-żółta tasiemka

      Usuń
  2. Aniu jesli moge to poproszę: A3, A5,A6,A7. C5- zielony wisior. D1,D3,
    Nie wiem czy nie za dużo, czy nie uznasz że zachłannie hihi. Aniu ja oczywiscie paczkomat mam pod nosem więc nie ma problemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pasmanterię:)
    i co zostanie bez liści sztucznych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli można to A3,B3,B5,koraliki C od 1 do 7 wszystkie, D3,D7,D10,D11,D12,D13,D14

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, widzę, ze miałaś świetny pomysł i chętnych nie brakuje. To fajnie, że te przydasie nie trafią do kosza, tylko się komuś przydadzą.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też Aniu jestem typem chomika. Niestety spóźniłam się z wizytą u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dopiero rozdawajka:) Aniu, chyba każda z nas jest takim chomikiem. Muszę i ja zrobić generalne porządki. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. O i ja spóźniłam się. No trudno. Aniu ja też jestem chomikiem, ale ostatnio robiłam porządek i troszkę przydasi powydawałam. Uznałam, że zdecydowanie mam ich za dużo. Przed świętami planuje kolejne przydasiowe porządki :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. No nieźle. Strasznie dużo tego. Świetny pomysł na to żeby oddać a nie wyrzucić. Ja póki co dopiero zapełniam szuflady. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł Aniu. Może i ja zrobię taki mały jarmark. Przydałoby się troszkę opróżnić szuflady. Sporo mam jeszcze po mamci pasmanterii a ja przecież nie szyję. Dzięki za inspirację. Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez tego nazbierałas!!! Aniu ale ciesze sie ze chętni do przygarnięcia tego dobra sa, miałam chrapkę na klej do pistoletu na gorąco ale mój ma większej średnicy te pałeczki .... ale dziekuje za Twoje dobre serducho 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany dużo tego, ale nie dziwię się, ze chcesz tym rzeczom dać drugie życie :) ja też mam manię chomikowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kto późno przychodzi...hehe, ale moze to i lepiej, bo ja-chomik mogłabym się nie opanować;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i gratulacje dla dziewczyn, które się załapały :).

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie co prawda nie tak bogato jak u Ciebie, ale komoda by się opróżniła :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten ból porządków w przypadkach ja w czasie przeprowadzķ wyrzuciła 4 skrzynki a to co zostawiłam to kolejne 6 nawet kombinoealam jak to poukładać bo s,kosa mi było jak ogarnę się troszkę to też coś oddam bo lubię obdarować
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety mój dom wygląda dokładnie jak ten ze zdjęcia i może dobrze, że się spóźniłam na oglądanie przydasiów (bo pewnie bym się na coś skusiła). Też powinnam zrobić takie porządki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...